Scarlett bir cumartesi sabahı her zamanki gibi erkenden kalktı, yatağını topladı, banyoya girip sıcak bir duş aldı ve kahvaltı yapıp, odasına geçti. Her zamanki gibi en yakın arkadaşı Mabel ile konuşacaktı.
*Scarlett tefonu eline aldı ve Mabel'ı aramaya başladı.*
*Mabel telefonu açtı.*
🦋: Günaydınn Mabell!
🐥: Günaydın Scarlett!
🦋: Bugün ne planımız var?
🐥: Bilmem senin bir planın var mı?
🦋: Aslında çok uzun süredir Lanet Ormanı'na gitmek istiyordum, ne dersin ?
🐥: Scarlett sen delirdin mi! O ormana girenler bir daha çıkamıyor biliyorsun adı üstüne Lanet Ormanı.
🦋: İyi,tamam, gelmezsen gelme ben de tek giderim hıhhh.
Dedi ve telefonu Mabel'ın yüzüne kapattı. Scarlett bir yandan da söyleniyordu.
🦋: Ahhh! Anlamıyorum o kadar korkacak ne var kiii? Alt tarafı bir orman, hem büyük ihtimalle de şehir efsanesidir. Mabel boş yere kafaya takıyor.
Derken, Scarlett'ın telefonu çalmaya başladı,
arayan kişi Mabel idi, Scarlett heyecanla telefonu açtı:🦋: Ne oldu, yoksa gelmeye mi karar verdinnn?
Diye sordu Scarlett.
Mabel istemez bir şekilde:🐥: Evet, ben bu konuyu çok düşündüm ve sen benim bebeklik arkadaşımsın, seni öyle bir yere yanlız göndermeye gönlüm el vermedi.
Dedi Mabel tatlı bir ses ile.
🦋: Tamam, o zaman ben 5 dakikaya oradayım,kapattım.
Dedi ve telefonu kapattı.
Scarlett ve Mabel'ın aileleri o ormana gitmelerine izin vermemişlerdi; çünkü daha önceden oldukça fazla kez Scarlet ve Mabel bu tarz maceralarda kendilerini yaralamış, başlarına belalar açmıştı; ama bu Scarlett ve Mabel'ı durdurabilecek bir şey değildi.
Scarlett Mabel ile buluştu ve yola çıktılar.
Ormana vardıklarında:
🦋: Ne kadar güzel görünüyor değil mi? Böyle bir yer nasıl lanetli olabilir kiii?
🐥: Bilmiyorum Scarlett, ormana bile daha yeni giriyoruz, haklı olabilirsin belki; ama bilip bilmeden konuşmak iyi değil bence, hem ya bu insanları kandırmak için bir oyunsa, o zaman ne yapacaksın?
🦋: Offf ne kadar da korkaksınnn, anla işte sadece bir şehir efsanesi.
🐥: Ben korkak değilimm ve korksam bile korkmakta oldukça haklıyımm hayrı alamet durmuyooo.
*Scarlett gülmeye başladı.*
Gülme ve konuşma karışık şekilde konuşmaya başladı.
🦋: Hıhı evet evet, çoook korkutucu, haklısın , aaa bir kuş çeşidi ne kadar da korkutucu, kelebekler de kesin yer bizi hahaa.
Scarlett Mabel'ı hiç umursamıyordu ve bu da yetmezmiş gibi Mabel ile alay etmeye başlamıştı.
🐥: Ne? Bu kuş, böyle bir kuş dünyada var mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌊DENİZ FENERİ
FantasyMaceracı iki kız arkaş ailelerinden habersiz ormana gidip macera aramaya başlarken başlarına türlü türlü esrarengiz olay geliyor