Merhaba, bu bölüme kan, yara vb. şeyler eklemeyi düşünüyorum, rahatsız olacaklar lütfen şimdiden çıksın. Evet söyleyeceklerim bu kadardı. Şimdi kitaba geçiyorum. Herkese iyi okumalar dilerim!
🌊Deniz FeneriScarlett kafasını yavaşça Mable ile Lucas'a çevirdi. Mabel donakalmıştı, gözleri dolmuştu, ağlamak istiyor; fakat ağlayamıyordu. Scarlett'ın yüzünde aşırı samimi bir gülümseme vardı, fakat ağzının kenarlarından, gözlerinden, yüzünün bazı bölmelerinden ölümcül derecede kan akıyordu.
Scarlett kafasını yavaşça geriye doğru Felix'e çevirdi. Kılıcı tuttuğu kolunu göğüs hizasında yarıya kadar kaldırdı ve bir süre öyle durdu. Ortamda çok gerici bir hava vardı, hiçkimse çıtını bile çıkartamıyordu, bu sessizliği bozan kişi Felix oldu.
Mahçup bir ses ile:👻: Ehehe tamam ben artık gideyim değil mi? Bu iş çok uzadı.
Dedi ve elini şıklattı, birden durdu, gözleri fal taşı gibi açıldı:
👻: N-neden olmuyor?
Not: Anlamayanlar için Felix böyle ışınlanıyordu.
Felix parmağını onlarca kez şıklattı; fakat boşuna. Yavaşça ve korkuyla geriye doğru adımlar atmaya başladı. Bu sefer Felix'in ne kadar korktuğu yüzünden okunuyordu. Birdenbire durdu, onu durduran şey ise Scarlett'ın korkutucu kahkahası olmuştu. Bu ses Scarlett'tan mı çıkmıştı? Scarlett bir süre öyle kahkahalar attı ki, herkes kokudan tir tir titriyordu. Scarlett gülmeyi aniden bıraktı, omuz silkti, kılıcı tuttuğu kolu hala yukarıdaydı. Scarlett'ın ağzından çıkan o söz ile ...
🦋: İnsanlar tercihleri ile kaderlerini imzalarlar Felix, mayınlar ise sessiz ve masumdur, taa ki üzerlerine basana kadar, öyle değil mi?
Herkes yeniden buz kesilmişti, Lucas dikeldi, hafif gülümsedi.
👻: Evet Sca... Ahh ne oluyor böyleee? Bu da nedir ahh!
Lucas birden bire alevler içersinde kalmıştı. Lucas, Mabel ve Scarlett'ın gözleri önünde cayır cayır yanarak can veriyor, bir yandan da acı çekerek özür diliyor, çığlıklar atarak ağlıyordu, ama nafile...
Scarlett, Felix alev aldığı anda sendelemeye başlamıştı. Anlaşılan o ki ayakta bile zor duruyordu. Mabel bunu çok geçmeden fark etti. Scarlett'ı tutmak, ona yardım etmek istiyordu; fakat Lucas Scarlett'a yaklaşmanın, o an için güvenli olmadığını düşündüğünden dolayı, Mabel'ı zorla da olsa tutuyordu.
Lucas'ın kalbinin durduğu anda yere yığılması ve Scarlett'ın bayılması bir olmuştu. Mabel artık dayanamayarak Lucas'ın elinden kurtuldu ve yere çömelip Scarlett'a sımsıkı sarıldı. Mabel korkuyordu, bir yandan da hüngür hüngür ağlıyordu. En yakın arkadaşını kaybetmek istemiyordu, Scarlett bir süre sonra yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı. En sonunda zorlanacak olsa da gözlerini açabildi. Lucas'ın da Mabel'ın da gözleri birden bire faltaşı gibi açılmıştı.
Scarlett'ın sağ gözü tamamen simsiyahtı ve tam ortasında minik beyaz bir kalp vardı. Scarlett zar zor kafasını birazcık havaya kaldırdı ve yorgun bir ses ile konuştu:
🦋: N-Ne oldu biraz önce öyle ?
Mabel ve Lucas aynı anda aniden birbirlerine döndü ve çaresizce yutkundular.🦋: Öhöm öhöm, hala bir cevap bekliyorum.
🐥: S-Sc-Scarlett bizde bilmiyoruz birden birden ...
Scarlett sorgular şekilde bir Mabel'a bir Lucas'a baktı en sonunda ellerine baktı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌊DENİZ FENERİ
FantasyMaceracı iki kız arkaş ailelerinden habersiz ormana gidip macera aramaya başlarken başlarına türlü türlü esrarengiz olay geliyor