🫧Sadece Parıltı

6 2 2
                                    

     Üç arkadaş şok içerisinde
birbirlerine bakıyor, ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı ama nafile. Hiç kimse hiçbir şey anlamamıştı, ta ki garip bir ses duyana kadar. Sanki birisi kurumuş yaprakların üzerinde yürüyordu. Scarlett hemen hazır ola geçmişti. Bacakları, kolları kısacası her yeri her ne kadar ağrısa da ayağa kalkmaya çalıştı. Tam ayağa kalktığı anda ise sertçe yere düştü.
Mabel hızlıca arkadaşına sarıldı, korkuyordu. Lucas ise bu sesin nereden ve kimden geldiğini tesbit etmeye çalışıyordu.

🦈: Arkadaşlar, belki de biz yanlış duyduk nasıl emin oluyorsunuz?

🐥: A-aama Lucas duymadın mı bu ses nasıl yanlış duyulabilir?

Mabel bir anda gözlerini korkuyla fal taşı gibi açtı:

🐥: Ya ya bu sesi Felix yaptıysa!

🦋: Mabel saçmalama! Öldü o nasıl gelsin küle dönüştü gördünüz.

?: Heyyy kim var orda!?

Ellili yaşlarda, elinde silah olan bir adam birdenbire bir ağacın arkasında beliriverdi. Kaşları çatık ve korkutucu görünen bir adamdı.

Adam korkuyla etrafına bakarken bizim üç arkadaşımızı gördü ve kaşları yumuşadı ama bu uzun sürmedi. Adam korkuyla, birdenbire üç arkadaşın olduğu yöne doğru koştu. Bir dizinin üzerine oturdu ve gülümsedi.

?: Merhaba çocuklar sizi korkuttuysam gerçekten çok özür dilerim, bunu nasıl telefi ederim bilmiyorum.

Diyerek mahçup şekilde güldü. Üç arkadaş ilk önce birbirlerine sonra ise adama baktı.

🦋: S-sorun yok biz sadece kaybolduk ve eve dönmeye çalışıyoruz bize yardım edebilir misiniz?

Adam gülümsedi ve sanki Scarlett onun kızıymışcasına aşırı samimi şekilde yanağını sıkarak:

?: Kızım, benim evime gelin isterseniz. Hem her tarafınız yara bere içinde, bu halinizle dışarıda kalmanız güvenli değil.

🦋: A-ama ...

Lucas Scarlett'ın kolunu tuttu ve kafasını ileri geri evet şeklinde salladı. Bu Scarlett'ı susturmuştu. Scarlett kafasını önce Lucas'a, sonra o yaşlı adama çevirdi ve kafasını tamam anlamında salladı, adam gülümsedi.

Not: Alex'i temsil eden emoji (⛄️)

⛄️: Benim adım Alex, sizlerin isimleri ne?

🦋: ... Scarlett

🦈: Lucas

🐥: M-Mabel

Alex ayağa kalktı ve tek tek üç arkadaşın da kalkmasına yardımcı oldu.

⛄️: Tanıştığıma çok memnun oldum Scarlett Lucas ve Mabel.

🦋🐥🦈: Biz de.

Alex, Scarlett, Mabel ve Lucas Alex'in evine doğru yola çıktılar. En sonunda eve vardıklarında üç arkadaş resmen büyülenmişti. Ev mükemmel görünüyordu. Bahçesinde biri büyük biri küçük iki havuz, büyüleyici görünen sakura ağaçları, yine mükemmel görünen çiçekler, sakura ağaçlarında şarkı söyleyen renkli kuşlar vardı. Ev haliyle bir peri masalı evinden farksızdı. Eve girdiklerinde evin içinin de dışı kadar güzel olduğunu gördüler. Her tarafta sim boncuk ve parıltı vardı. Çok geçmeden yanlarına sekiz veya dokuz yaşlarında bir kız çocuğu geldi.

Not: Violet'i temsil eden emoji (🐬)

🐬: Merhaba ismim Violet.

Diyerek gülümsedi küçük kız. Ardından Scarlett, Mabel ve Lucas isimlerini tek tek söyleyerek küçük kızla tanışıp arkadaş oldular. Alex üç arkadaşa beraber rahatlıkla kalabilecekleri güzel bir oda ve güzel yeni giysiler verip gitti. Üç arkadaş tek tek duş aldı. Temiz ve güzel giysiler giydiler, ardından aşağı kata indiler.

🌊DENİZ FENERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin