Scarlett'ın saçlarının bir kısmı havalandı, ellerini kapıya biraz bastırdığında kapı parladı, parladı, parladı ve birden parlaması durdu. Scarlett ellerini kapıdan çekti.
🦋: Sanırım başaramadım özür dilerim.
Alex hafif ve samimi şekilde güldü. Kapının yanına gitti ve serçe parmağını kapıya değdirdiği anda kapı birden toza dönüşerek, Alex ve Scarlett'ın üzerine doğru yavaşça uçtu. Her taraf toz olmuştu.
⛄️: İlk sen gir.
🦋: Şeyy peki.
Scarlett içeri girdiği anda bir anda buz kesilmişti. Her tarafta kapsüller vardı, kapsüllerin içlerinde ise Tayna perileri. Scarlett birden korkuyla arkasında duran mutsuz Alexe döndü:
🦋: Bu bu periler de neyin nesi, ne yapıyorlar burda, bunlar kim?!
⛄️: Onlar onlar...
🦋: Onlar ne?! Nasıl bir canisin sen, neden yaptın bunu?
⛄️: Scarlett onları bulduğumda çoktan ölmüşlerdi. Onları orada bıraksaydım Felix'e yem olurlardı, zorundaydım.
🦋: Bir dakika ne?!
Scarlett, Alex'in Felix demesine çok şaşırmıştı, Alex Felix'i tanıyor muydu?
🦋: Sen Felix'i tanıyor musun?
Diye merakla sordu Scarlett. Alex de Scarlett kadar şaşırmıştı. Scarlett'ın Felix'i tanımasına.
⛄️: Sen de mi Felix'i tanıyorsun Scarlett?
Scarlett hafif üzülmüştü.
🦋: Şey o bizim eski bi arkadaşımızdı. Lucas'ın bedenine girerek kendisini bize Lucas diye tanıtmıştı, uzun süre onunla yolculuk yapmıştık.
⛄️: Hımm anladım.
🦋: Ama sorun yok, o öldü, gözlerimizin önünde küle dönüştü.
⛄️: Ne oldu, ne oldu?!
🦋: Evet, onu ben öldürdüm.
Dedi Scarlett ve sargı bezi ile gizlediği gözündeki sargıyı yavaşça açarak Alex'e gösterdi. Scarlett'ın o gözü tamamen siyahtı ve ortasında minik beyaz bir kalp vardı. Alex bir anda buz kesilmişti.
🦋: Bak, bu o günden kalma.
Dedi Scarlett. Alex'in şoku gittikçe artıyordu.
⛄️: Scarlett sen ...
🦋: Anladın, periyim iyi.
⛄️: Hem de en güçlülerisin.
🦋: Hı hııı kesin, ne demezsin, ben daha güçlerimi kullanamıyorum Alex, sen neyden bahsediyorsun?!
⛄️: Scarlett sadece prensesin bir gözü senin gibi.
🦋: Yani.
⛄️: Scarlett bak tüm halkın bir gözü siyah; fakat hepsinin siyah gözünün ortasında yıldız var, sadece kraliyet ailesinde o sembol farklı, yani kalp sembolü.
Scarlett birden buz kesilmişti.
🦋: A-ama ailem bunu bana söylerdi ve benim annemin de babamın da iki gözü de insan gözü gibi ve ikisinin de sihirli güçleri yoktu.
⛄️: Scarlett bu senin evlatlık olduğunu gösteriyor zaten.
🦋: Ama ama ben prenses falan değilim ki hem ...
Alex Scarlett'ın sözünü böldü ve konuşmaya başladı:
⛄️: Sen on yedi yaşında değil misin Scarlett?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌊DENİZ FENERİ
FantasyMaceracı iki kız arkaş ailelerinden habersiz ormana gidip macera aramaya başlarken başlarına türlü türlü esrarengiz olay geliyor