✨Gerçek Yüz🦈

22 4 6
                                    

    🦈: Ben aslında bir ruh emiciyim Mabel, insanların ruhlarını emer ve onların cesetlerinin şekillerini alırım; fakat bunları bilmen hiç iyi olmadı, hem de hiç iyi olmadı.

Dedi ve elindeki çakıyı Mabel'ın kalbine sapladı, Mabel acıyla Scarlett'ı bırakmak zorunda kaldı ve yavaş yavaş yere yığıldı. Lucas, Mabel yere yığılır yığılmaz yavaşça yere çömeldi. Scarlett hala baygındı, Mabel ise ... Lucas Mabel'ın nefes alıp almadığını kontrol etti. Mabel'ın hayata gözlerini sonsuza kadar kapadığını anlaması ile büyük bir kahkayı patlatması da bir oldu.

🦈: Hahahahaaaa sonunda kurtuldum senden Mabelll!

Scarlett yavaş yavaş kendine geliyordu, gözlerini açamıyordu ama konuşulanları az çok duyabiliyordu.

🦋: Ha? (Şaşkınlık ve anlamama efekti)

Scarlett Lucas'ın kahakahasına anlam veremiyordu. Mabel neredeydi? Scarlett esnedi ve gözlerini ovuşturmak üzere ellerinden birisini yüzüne götürdü. Gözünü hafifçe ovuşturdu ve bi gariplik vardı. Ellerine sanki bir şey dökülmüştü, nemli bir sıvı vardı her tarafında. Scarlett tam o anda olanları fark etti, gözleri bir anda fal taşı gibi açılmıştı. Ağlamak istiyordu fakat vücudu izin vermiyordu. Scarlett korkuyordu, Scarlett asla korkmayan birisiydi. Herkesten saklasa bile Mabel onun için kendisinden bile daha değerliydi. Scarlett önce üstüne sonra arkadaşı Mabel'a baktı. Scarlett resmen donmuştu, hareket etmiyordu, ağlamak istiyor fakat ağlayamıyordu. Hiçbir kasını hareket ettiremiyordu. Lucas Scarlett'ın uyandığını fark etti, tam önüne gidip biraz eğildi, elini uzattı.

🦈: Demek uyandın gelsene sana evi gezdireyim.

Scarlett'ın gücü sadece kafasını Lucas'a çevirmeye yetmişti, şaşkındı, gülümsedi fakat gülümsemesi, Lucas'ın dizine koyduğu elindeki kanlı çakı ile balon gibi patlayarak yok oldu. Scarlett olayın şokunu bir anda atlatarak hüngür hüngür ağlamaya başladı. Lucas'ın yüzüne çok umursamaz bir ifade takındı ve geri dikelerek konuşmaya başladı.

🦈: İyi üzüldün sen de bee sanki ne, gel benimle kal, ben ona bin basarım hem.

Scarlett yavaşça ayağa kalktı kafası eğikti.

🦋: Sen kimsin de Mabel'ın yerini tutacaksın hayvannn!!!

Lucas şaşırmıştı bunu kesinlikle beklemiyordu, yüzünde anormal bir üzüntü ifadesi vardı,  Lucas bir anda buz kesildi. Scarlett o üzgün tavırlarını bir anda bırakmış, gözlerinde yaşlar içinde kahkahalara boğuluyordu. Mutlu olma ihtimalinin i'si bile yoktu, ne oluyordu?

🦋:Resflekslerim çok hızlıdır biliyor muydun?

Diye sevimli bir sesle sordu Scarlett. Lucas şaşkınlıkla biraz geri çekildikten sonra cevap verdi:

🦈: Eee ş-şeyyy aslında hayır.

Scarlett Lucas'a iyice yakınlaştı, hafif eğildi, ellerini arkasında bağladı, kafasını hafif havaya kaldırdı.

🦋: Lucasss ben çookk ama çookk acıktım, bana yiyecek bir şeyler getirmeni istesem olur mu acabaa?

Lucas buna çok şaşırdı ama belli etmemeliydi. Scarlett'ın bebeklik arkadaşını öldürmüştü ama o kızgın değil miydi?

🦈: Ee ... Peki.

Dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı koridor aşırı uzundu Bu da Scarlett'ın işini kolaylaştırıyordu. Scarlett hızlıca arkadaşının yani Mabel'ın ölü bedenindeki kalbindeki bıçağı çıkarttı ve Lucas'ın sırtına aniden saplayarak aşağıya doğru indirdi. Lucas bir anda yüz üstü yere yapıştı.

🌊DENİZ FENERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin