Arkadaşlar bu bölüm 1k okunmamıza özel bir bölüm. Normalde geriye kalan doğum süresini uzatacaktım ama 1k olduğumuz için vazgeçip doğumdan devam etmek istedim.
Keyifli okumalarrr💋4,5 ay sonra
Uyandığımda çok feci sancım vardı. Saate baktığımda 5:37 olduğunu gördüm
Çok kötü sancı saplanmasıyla çığlık attım-KUZEYYYY
-noldu!!
-geliyoo
-ne geliyo
-çocuk geliyo ne gelicek başka
Kuzey bana boş boş bakmaya başladı.
-kuzey ne bakıyorsun arabayı getirsenee!!
-ha?
-ağğğğ
Kuzey ben bağırınca kendine gelmiş olacak ki hemen kalkıp üstüne tişört geçirdi. Benim üzerimede sabahlığı giydirip kapının yanındaki bebek çantasını aldı.
-EGE
Egeye seslenince hemen gelip valizi ona verdi ve
-arabayı hazırla. Dedi
Ege kafasını sallayıp gitti. Kuzey beni kucağına alıp aşağı inmeye başladı.
-kuzey bişey olmayacak demi.
-hayır bebeğim merak etme sen
-e-eğer b-bana b-birşey olursa
o-oğlumuza iyi b-bak-sus sude ikinizede birşey olmayacak. Hem biz daha düğün yapacağız. Söz ver bana. Dayanacaksın söz ver.
-söz.
-aferin bebeğim
Başımı öpüp beni arabaya bindirip kendide yanıma oturdu. Biz yerleşince Ege hızla gaza bastı. Fakat dayanamadan uyku beni esiri altına aldı.
_____________________________
(İlahi bakış açısı)yazarınızdannn;)Genç adam karısını kucağına alıp hemen acile soktu.
-DOKTOR
Adamın bağırmasıyla hemen bir doktor yanlarına gelip genç kadını acile,doğumhaneye aldı.
Genç adam karısını doktorlara emanet edip duvarın yanına çöküp beklemeye ve bol bol dua etmeye başladı.5 saat sonra. Kuzeyden
Beş saat olmuştu tamı tamına beş saat. Artık dayanamadım ve ayağı kalkıp acilin kapısına vurmaya başladım
-YETER LAN BİR ALLAHIN KULU GELİP BİRŞEY DESİN. AÇIN LAN KAPIYI. EGE.
-buyur abi
-hemen bilgi alıyorsun
Başını sallayıp gitti.10 dakika sonra ege geldi.
-Abi bebek ters dönmüş galiba. Bu yüzden
Çok zaman geçmiş fakat doğum bittiği için birazdan çıkacaklarmış.Egenin dediği ile derin bir nefes aldım.
O sırada ameliyathanenin kapısı açıldı. Elinde bir bebek ile hemşire çıktı ve bebeği bana uzattı.-buyrun kuzey bey bebeğiniz birazdan sude hanımıda normal odaya alacağız. Geçmiş olsun.
Bebeğime dolu gözlerle baktım. Güney koyacaktık ismini. Yavaşça kucağıma alıp kokusunu içime çektim. Melek gibi kokuyordu.
-babacığım oğlumm.
Son kez kokusunu içime çekip hemşireye geri verdim. O sırada ameliyathaneden sudem çıktı. Kireç gibi olmuştu yüzü. Doktor yanıma gelip
-sude hanımı normal odaya alıyoruz. İkisinin durumuda iyi fakat geldiğinizde sude hanım baygın olduğu için sezeryan yaptık doğumu. Buyüzden iz kalmaması için krem vereceğim. Odanız 14. Kat 1024 numaralı oda. Geçmiş olsun.
Başımı sallayıp asansöre ilerledim ve 14. Kata çıktım ve 1024 numaralı odaya girdim. Sudem melek gibi saçları yastığına dağılmış yatıyordu. Yanına gidip sandalyeye oturdum ve dudağına buse kondurdum. Elini tutup okşamaya başladım.
-sudemm, meleğim , kalbim , bebeğim verdiğin sözü tuttuğun için teşekkür ederim. Bizi yanlız bırakmadığın için teşekkür ederim. Bal dudaklım benim
Sude yavaşça kıpırdanmaya başladı. Gözlerini açınca etrafa bakıp sonra bana baktı ve gülümsedi.
-bebeğimiz nerde kuzey
-gelicek bebeğim merak etme birazdan getirirler
-su verir misin. Hemen ayağı kalkıp su doldurdum ve sudeye içirdim.
Sude den
Kuzeyle 15 dakikadır sohbet ediyorduk ve o sırada odaya Güneyim girdi.
Hemşire oğlumu kucağıma verip gitti.
Gözlerim dolmuştu-bebeğim,Oğlum,annecimm.kuzey bak çok tatlı değilmi
-evet bebeğim. Ama oğlumuz acıktı bence
Kuzeye hak verip göğsümü açtım ve oğlumu emzirmeye başladım. Çok rahat tutmuştu.
Allah ım sana şükürler oldun kocamı ve bebeğimi bana verdiğin için.
GüneyimizzSelammm
Bölüm nasıldıı??
Lütfen oy verip yorum yapın. 1k okunmamıza rağmen çok az oy ve yorum var lütfen bana destek olun sizi seviyorum 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın küçüğü
RomanceBabasından şiddet gören genç kız... Gece gözyaşlarıyla bir şey diledi "Lütfen bir mucize olsun " Fakat bilmiyordu ki babasından kurtulma şansının kaçırılma olduğunu. Hikayeme bir göz atmak ister misiniz? Bu benim yayınladığım ilk kitabım eminim ki...