Ecoşş

1.7K 94 35
                                    

Sabah kalktığımda yavaşça banyoya girip işlerimi hallettim.Hastaneden çıkalı 3 gün olmuştu.Bu süreçte kuzey bana çok yardımcı oluyordu.

Bugün Ece gelicekti çok özlemiştim onu. Bayağıdır görüşemiyorduk. 

Banyodan çıkıp mutfağa gittim. Önce ocağa çay ve yumurta koydum. Patates,salatalık,domates ve peynir çıkarıp doğradım. Güzelce servis tabaklarına yerleştirdim ve masaya koydum. 🥚 yumurtaları da doğrayıp tabağa koydum.

Merdivenlerden ses geliyordu. Baktığımda ise kucağımda oğlumuzla aşağı inen bir kocam gördüm.

İlk beni öpüp sonrada masaya oturdu.

-ellerine sağlık bebeğim.

-Afiyet olsun

Kahvaltımızı bitirip mutfağı topladık ve  salona geçtik.

-Kuzeyy

-efendim bebeğim.

-sen benimle neden ilgilenmiyorsun artık beni sevmiyorsun demi sıkıldın benden. Güneyi seviyorsun sadece. Baba oğul bir olup beni dışlayacaksınız.Sana yük oluyorum demi. Hem neden beni artık sevcen ki. Beni unutursu-

Diyemeden dudaklarımda baskı hissettim.

-Ben senden sıkılırsam bana sormadan al silahı sık kafama. Seni çok seviyorum aşkım senden nasıl sıkılırım. İşim vardı ve seninle ilgilenemedim özür dilerim.

Dedi ve beni kendine tekrar aşık etti.

-şimdi gel bakalım kremini karnına sürelim iz kalmasın.
Kafamı sallayıp onayladım. Yukarıdan krem getirip dikişlerime sürdü ve beni öpüp yerine geçti.



.....................................................................



2 saat sonra.

Kapı çalınca koşarak açtım. Eceyi görünce boynuna atladın.

-seni çooook özledimmmmm

-Bendeeeeeeeeee. Ama şimdi yeğenimi görmem lazım. Diyip içeri geçti.
Bende onu boşverip ardaya döndüm.

-hoşgeldin enişteee

-hoşbuldum yengeeee

İkimizde gülmeye başladık. O sırada arkamdan iki kol sarıldı.

-niye gülüyorsunuz bakalımm.

-hiçç.
Beni bırakıp ardaya sarıldı.

-hoşgeldin kardeşim.

-hoşbuldum.

-hadiii içeri geçelim artık.

Beni onaylayıp içeri girdiler. Bende kapıyı kapatıp mutfağa girdim. Kahve yapıp geri içeri girdim.
Ece

-yaaaa sude bu çok tatlıı. Ayyy yerim seni teyzesinin balıııı.

Onlara gülüp kuzeyin yanına oturdum. Oda beni kolları arasına aldı. Göğsüne sokulup gözlerimi kapattım. Son hissettiğim şey ise saçlarımdaki baskıydı.

💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧
Bölümler kısa farkındayım. Ama okuyanların %80 i oy vermiyor. Lütfen yorum yapıp oy verin alta sınır koyuyorum.

En az 5 oy
En az 5 yorum.

Mafyanın küçüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin