Jo zapomněla jsem vám říct že bydlím už od malička ve Varech.
Sobotní ráno budík v 7. Dneska jdu ven s Annou a pak cvičit to bude náročný den budu ráda když budu stíhat protože do toho musím dělat ještě milion věcí. K snídani jsem si dala vajíčka a vzala si na sebe toto:
Táta se vzbudil asi v 8:29 takže museli být umyté nádobí vyluxováno a já musela být připravená.
(T-tata. E-Eleanora)T:"ty jsi zase oblečená" zakroutí očima a na konci vydechne.
....
E:"však jsem oblečená normálně" tata mi na to nic neřekne a já bez rozloučení odejdu.
V 9 mame sraz na náměstí což stíhám úplně v pohodě.A:"ahoj Ellie" pozdraví mě moje dlouholetá kamarádka.
....
E:"ahoj Anni" naše kroky směřují k naší oblíbený kavárně. Cestou si povídáme o různých věcech.A:"no víš co kdyby jsi se mnou šla na koncert milion plus?"
....
E:"myslíš že můžu? Fotřík mi to nedovolí"
....
A:"v 18 pod tvým oknem" mrkla na mě a dopila kafe. Já jen přikývla a pak jsme si dále povídali.
Domu jsem dorazila asi v 14:27 takže jsem si zalezla do pokoje a do sluchátek si pustila milion plus.Budím se s kocovinou, otevřu okno
Nebo mám radši otevřít další láhev, s další láhví neucejtím nic
Když otevřu okno, vidím svět, co mi neříká nic
Mi neříká nic (Yah, yah), mi neříká nic (Yah)
A když se cejtím na hovno
Mám hudbu, co si pouštím, aby bylo líp
Díky svý rodině mám lidi, za kterejma můžu jít
Ve dvou všechno líp
Já mám celou smečku psů, takže jenom rok od roku lípToho nik tenda jsem si docela oblíbila má hezkej hlas a texty. Jednu znám nazpaměť sedm.
Bylo 19:37 já si šla dát sprchu a najíst se. Vyhráli toasty s avokádem a mezitím přišel tata domu,byl nějak šťastný to u něj není běžný. Neřešila jsem to a šla spát.
Usnula jsem se sluchátky a během 10 minut upadla do říše snů.