Bazén

108 2 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila s ubrečenýma
očima a v objetí Domči. Potichu jsem odešla do koupelny kde jsem ze sebe udělala trochu člověka a šla se převléct do tohoto:

 Potichu jsem odešla do koupelny kde jsem ze sebe udělala trochu člověka a šla se převléct do tohoto:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom jsem odešla do kuchyně kde jsem všem udělala palačinky a pak šla všechny vzbudit.
Společně jsme se nasnídali a dohodli se že dnes půjdeme do bazénu který máme u chaty. Jsem s Dominikem v pokoji a vybírám si plavky protože mám asi troje.
E:"Domčo nevíš kde je Kuba?" Prolomila jsem trapné ticho.
D:"hele nevím nepsal mi vůbec,ale je v pohodě neboj" odložil mobil a pousmál se. No mně do úsměvu moc nebylo takže jsem jen mykla rameny a vybírala jaké plavky si vezmu. Jo holky řeší hrozný věci ale co už. 
Po vybrání jsem si lehla na postel a projížděla Instagram když v tom mě vyrušili holky.

B:"půjdeš s námi udělat oběd?" Zeptala se mě s úsměvem na tváři Barča.
....
E:"jo už jdu" vstala jsem z postele a všechny tři jsme šli do kuchyně.
Udělali jsme losos s bramborami.
Klukům to podle výrazů chutnala za co jsme byli rádi. A jelikož tu nebyl Kuba který to vše zařizoval kdy kde srazy tak to převzal Tomášek.

T:"tak jo je 12:24 tak v 13:30 sraz u bazénu dobře?" Všichni kývli hlavou a odešli buď ven nebo do pokojů.
Jediná já jsem šla do obývaku,pustila jsem si Netflix a při tom se snažila dovolat Kubovi. A asi po třicátý mi to zvedl.

K:"ano Ellie co se děje"
....
E:"Kubo kde jsi a kdy se vrátíš bojím se o tebe"
....
K:"už nepřijedu jsem u mámy něco zařizuju uvidíme se doma sestřičko"
....
E:"dobře a pozdravuj mámu"
Pak jsme se jen rozloučili a já to šla oznámit Dominikovi.

E:"Domčo Kuba se-"
..
D:"pšt Viktorka už spí" položil Viktorku na naší postel a za ruku mě táhl do obývaku
..
E:"no Kuba se už nevrátí prý je u mámy" říkala jsem si když jsem si sedala na gauč a Dominik vedle mě.
Neodpovídal mi,byl na mobilu tak jsem taky na něj šla abych zabila čas.

Bylo něco okolo 13:20 a já si šla vzít plavky a šla k bazénu.
Už tam všichni byli takže jsem byla poslední. dala jsem do bazénu špičku nohy abych věděla jestli je to ledový nebo teplý.
Voda byla ledová takže jsem se otočila s tím že si půjdu sednout a viděla jsem Dominika jak mě chce chytit a skočit se mnou do vody.
Tak se i stalo.

E:"Dominiku já tě zabiju" bouchla jsem ho lehce s úsměvem do hrudi.
....
D:"však ta voda je teplá" zasmál se mi
....
E:"no to teda-" nedořekla jsem to protože kluci začali skákat do vody a já se lekla.
Zbytek dne byl úplně v pohodě večer jsme se opět koukli na film a poté šli spát.

Otevřel mi očiKde žijí příběhy. Začni objevovat