Vzbudil mě pocit že na mě někdo kouká. Nemýlila jsme se Dominik na mě s úsměvem koukal a hladil mě ve vlasech.
D:"dobré ráno princezno"
....
E:"dobré ráno" políbila jsem ho na čelo a sedla si na kraj postele.
Po chvíli jsem vstala a mé kroky směřovali do koupelny kde jsem si vyčistila zuby trochu se namalovala a vzala si na sebe tepláky s trikem,nic extra.
V kuchyni jsem nám začala dělat snídani, mezitím se vzbudil Kuba se slovy ať po obědě dojedeme do studia. Mykla jsem rameny a dodělala snídani. K tomu jsem ještě udělala kafe a položila to na stůl.E:"Domčo snídaně!" Zavolala jsem do pokoje na Dominika který za chvíli přišel. Společně jsme se nasnídali a pak se šli koukat na nějaký film který právě byl v televizi.
K obědu jsem nám udělala svíčkovou.
Asi v 12:46 jsme se převlékli a jeli do studia. Měla jsem na sobě toto:
V autě jsme si povídali co se stalo že musíme přijet.Ve studiu
K:"dobře jsme všichni takže začnu tím že zítra v 8:30 sraz před bytovkou pojedeme na chatu. Vemte si plavky a něco do tepla a něco kdyby se ochladilo." Na toto jsem vykulila oči jestli si dělá srandu.
....
E:"to ses posral ne" Kuba jen zakroutil hlavou že ne. Protočila jsem jen oči. Nikam se mi nechtělo zítra jsem chtěla ležet a jak znám Kubu tak nás vytáhne na nějaký procházky.
No to bude skvělý. Ještě chvíli jsme byli ve studiu a asi v 15:28 jsme odjeli domu. Zbytek dne jsme si balili na zítřek. Jako těšila jsem se ale zároveň i ne,ale jede Bára takže to tam zvládnu.
Zbytek dne jsme si jen povídali o chatě a co tam budeme dělat.
Vykoupali jsme se a usnuli v objetí.