Chata

111 3 0
                                    

V 7:05 mé uši slyšeli otravný budík.
Vzbudila jsem Dominika který ležel vedle mě.
Jako první jsem běžela do koupelny. Však to znáte už ranní hygiena a vzala jsem si toto:

 Však to znáte už ranní hygiena a vzala jsem si toto:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem šla udělat snídani.
Byli míchané vajíčka prostě nejrychlejší snídaně.
Pak jsem si vzala nějakou čokoládovou tyčinku a udělala pro kluky par toastu protože vím že v autě jim vyhládne. Dala jsem je do krabičky
D:"babe můžeme jít?"
....
E:"jo už jo" šla jsem si vzít tašku nandala si boty a šli jsme ke studiu.
Kuba tam už čekal a asi dost dlouho.n
Bylo něco okolo 8:25 a začali jsme se tam všichni scházet.
Kuba po chvili vstal a začal mluvit.

K:"takže do každého auta 7 lidí, v prvním bude Ellie,Dominik,Tomášek, Já Bára a Pepa. V druhým pojede Radek,Velkej Kuba(Js), Kuba(Nobody),Aneta,Viktor s Viktorkou a Adelkou pojedeme asi 3 hodiny jo?"
Cože 3 hodiny to tam umřu,ale co už.
Sedla jsem si vedle Dominika a dala si sluchátka,v půlce cesty se mi vybili takže jsem si povídala s klukama.

P:"hej nemáte někdo jídlo?"
....
E:"jo já jsem dělala toasty na" vytáhla jsem krabičku s toasty a podala mu ji. Do 10 minut se mi vrátila prázdná krabička od toastů kterou jsem opět uklidila.

O hodinu a půl později
D:"princezno vstávej už jsme tu" ležela jsem na rameně Dominika a koukala na velkou chatu.
Promnula jsem si oči a vystoupila z auta. Z kufru jsem si vzala tašku a protože zbytek byl ještě na cestě jsem si sedla na nejbližší lavičku a začala projíždět Instagram.
Čas utekl rychle a Kuba už otevíral hlavní dveře od chaty. Chodba byla pěkná pak velký obývák vedle kuchyň a v horním patře pokoje.
Kuba mě vyrušil z mých myšlenek.

K:"takže jen řeknu kdo bude s kým na pokoji Ellie a Dominik, Bára se mnou, Nobody a Anetou, velkej Kuba s Radkem, Tomášek s Pepou a Viktor s holkama"
Všichni jsme si šli zabrat pokoje a my měli s velkou posteli a balkónem byl pěkný,malý a útulný.
Vybalili jsme si věci a já se rozvalila na postel protože jsem byla hodně unavená.
D:"copak jsi nějak unavená" řekl Dominik když se šel natáhnout ke mně.
....
E:"já jsem nemohla vůbec usnout. Podařilo se mi to asi ve 2 ráno" povzdychla jsem si.
....
D:"tak jdi teď spát kdyby něco vzbudím tě" dal mi pusu na čelo a odešel. Já jsem se zachumlala do deky a pomalu usínala když v tom jsem slyšela ze zdola někoho řvát. Snažila jsem se to ignorovat.

Pohled Dominika
Nechal jsem Ellie aby se trochu vyspala. Sednu si na gauč a začnu vybírat film na který se večer koukneme. Přiběhl Tomáš s Kubou a začali řvát na celou chatu ať jdou dolu.
D:"vy kreténi Ellie spí buďte ticho a radši to celé odejděte" kluci tak i udělali a když byli všichni až na Ellie dole začal opět mluvit.

K:"no takže večer se koukneme na horor jo? Ve 22 sraz tady a já jdu s Dominikem na nákup" mrkl na mě.
Já jen mykl rameny a šel si obout boty. Šli jsme do nějakýho velkého obchodního domu. První jsme koupili nějaké sladkosti,brambůrky a pak něco z čeho se bude skládat zítřejší oběd. Šli jsme kolem obchodu kde prodávali šperky. Koupím ji náhrdelník a prsten. Náhrdelník ji dám zítra a prsten ji dam za par měsíců. Rychle jsem tam běžel koupil to a šli jsme zpět na chatu.

Pohled Ellie
už přišli a já seděla ubrečená v objetí Tomáše jak tělo bez duše.

D:"Jsme zpát- Ellie co se stalo"
Ani jsem neuvedla oči jen jsem potřebovala obejmout. Viděla jsem že je Dominik vyděšených tak mluvil Tomáš.

T:"volal ji táta že ví kde bydlí máma a jestli se nevrátí tak víš co nechci to moc říkat. Ještě k tomu řekl že nechce aby byla feťačka jako Kuba" více jsem stiskla Tomáše a slzy tekli větším a větším proudem.

K:"kluci postarejte se prosim o Ellie a večer na něco koukněte zítra se vrátím" vzal klíče a odešel.
Super jediný člověk který mi mohl pomoct odjel. Ne že by Domča ani ostatní nemohli ale Jakub je muj bratr.
Dominik si sedl na gauč vedle mě a já pustila Tomáše. Koukala jsem do stěny a přemýšlela. Nechci se tam vracet,nechci mít další modřiny.

E:"Domčo já tam nechci" tyto slova vyšla z mých úst asi po hodině.
D:"ani nepůjdeš neboj"

21:38
Je to hrozný ale už o trochu lepší a teď se jdeme kouknout na film místo hororu na ten koukneme zítra.
Pak jsem se jen umyla a okolo 23 usnula v objetí Dominika.

Otevřel mi očiKde žijí příběhy. Začni objevovat