áno mě vzbudí sluneční paprsky které dopadají na muj obličej. Promnu si oči a kouknu na čas. Je 9:27 takže vstanu a jdu do kuchyně,táta čte noviny a přitom snídá lupínky s mlékem.
T:"třeba dobré ráno?"
....
E:"čau" protočila jsem oči a dala si ovocný jogurt. Pak jsem si šla udělat hygienuDnes mám jít s Annou na ten koncert. Nemůžu to odmítnout. Mezitím jsem si na doma vzala tohle:
Zamkla jsem se v pokoji a nalíčila se. Nic extra, není to muj první koncert takže nevím jak se malovat.
Do sluchátek jsem si pustila nik tenda a yzomandiase. Mají hezký texty,líbí se mi. Při úklidu mi to dost pomohlo nenudila jsem se tolik. Chvílemi jsme si i zpívala.T:"Eleanor pojď sem!"
....
E:"no?"
....
T:"jedu na 5 dni pryč kvůli práci takže nic nevyváděj hlavně žádné návštěvy a opovaž se jít na nějaký koncert nebo bůh vi co"
....
E:"Jojo neboj" rozloučila jsem se a zamkla dveře. Konečně sama.
Jasně že ho neposlechnu a půjdu dnes na ten koncert.Ellie_vlckovaa: fotřík odjel na 5 dní
Annickqq: bude party někdy?
Ellie_vlckovaa: ještě uvidim😌Šla jsem si udělat oběd,dala jsme si špagety se sýrovou omáčkou.
16:47
Za hodinu cca tady bude Anna tak jsem si šla vybrat oblečení. Sakra je to muj první koncert co si mám vzít.
Nakonec jsem vzala toto
Venku bylo dost teplo takže na to jen mikinu.
Bylo 17:54 a já se šla obout. Anna stála pod mým oknem ale já mohla normálně vyjít protože táta nebyl doma.A:"Ahooj!" Zakřičela mi do ucha a obejmula mě
...
E:"ahoj" sedla jsem si na místo spolujezdce a vyjeli jsme.Před klubem mi Anna oznámila že bude i focení a asi 10 minut si s nima budeme moc popovídat. Jasně že tam s Annou půjdu. Stojíme v první radě u stagi. Na stage už přibíhá nik tendo a za nim Yzomandias. Nějaký písničky jsem si taky zazpívala.
A:"tak jdeme rychle" hnala mě někam dozadu asi na fotky? Už jsme se blížili s Nikovi a Yzovi a já cítila nervozitu
(N-nik y-yzo a-Anna E-Eleanora)Y:"čau holky" obejmul nás yzo a pak i nik
....
A,E:"Ahooj"
....
D:"tak jak se jmenujete?" Zeptal se po chvilce ticha
....
E:"j-já Eleanora Vlčková" Yzo na mě divně kouknul
...,
Y:"jo já jsem taky vlček asi nás bude víc ale víc divné je že moje ségra se jmenovala taky Eleanor"
....
E:"jenže já nemám sourozence"
...,
Y:"jak se jmenuje tvůj tata?"
....
E:"Dan"
....
Y:"a máma?"
....
E:"už je mrtvá ale byla to Martina" (nevím jestli se takhle jmenuji Kubovi rodiče)
....
Y:"máma žije ségro"
....
E:"ségro?"
....
Y:"jsi moje ségra" nahrnuly se mi slzy do očí táta mi celou dobu lhal. Vletěla jsem Kubovi do objetí a začala mu brečet do mikiny. Když jsem ho pustila Kuba odběhl a já tam zůstala sama s Dominikem a jelikož jsme byli jako poslední jsem tam byla s nim dlouhoN:"jsi v pohodě?"
....
E:"ne Dominiku nejsem můj táta mi lhal do očí."
....
N:"víš co? Zítra jdeš k nám na návštěvu"
....
E:"však bydlíte v Pardubicích"
....
N:"já si pro tebe přijedu" mrkl na mě a mně naskočila husí kůže.
Kývla jsem a Dominik mě odvezl domu. A ještě mu dala Instagram a moje číslo.
Doma bylo rozsvíceno tak jsem si řekla že jsme zapomněla zhasnout.
V kuchyni seděl táta. A jelikož bylo 22:38 tak jsem věděla že dostanu.T:"já ti něco řeknu a ty to porušíš ty jsi fakt nejhorší dcera!" Zařval na mě a začal mě bít. Po chvíli to skončilo já zalezla do pokoje a napsala Dominikovi.
Ellie_vlckovaa; Dominiku můžu prosím k vám třeba na 5 dni?
..
Goldcigo; co se stalo
..
Ellie_vlckovaa; tata mě zmlátil
..
Goldcigo; jedeš k nám pak najdeme nějaký byt mezitím u nás budeš bydlet sbal si budu u tebe za 20 minutNás zprávou jsem se pousmála a šla si sbalit věci. Když jsem měla sbaleno táta si toho všiml.
T:"kam jako jedeš"
....
E:"stěhuju se" šel mi dát facku ale někdo zazvonil a byl to Dominik. Vletěla jsem mu do objetí a šli jsme dolů.E:"nebude vám vadit když u vás budu?"
....
D:"to víš že nebude" cestou jsme si pouštěli písničky,povídali si a já po chvíli usnula.Pardubice
D:"tak tady máš pokoj" otevřela jsem dveře byl krásný
....
E:"Dominiku dekuju!" Obejmula ho kolem krku a dala mu menší pusu na krk. Pak se jen převlékla řekla Dominikovi dobrou a šla spát. Bylo 1:27 a já nemohla usnout. Na instagramu jsem viděla že je Dominik online.Ellie_vlckovaa; Domčo můžu k tobě ?nejde mi spát
..
Goldcigo; jasný pojďVzala jsem si mobil a šla k Dominikovi. Lehla jsem mu na hruď nevím co to se mnou je něco mě k němu přitahuje ale nemůžu s ním být. Začal mě hladit ve vlasech kvůli čemu jsem já po chvíli usnula.