Vzbudila jsem se v pokoji sama.
Dominika bylo slyšet jak si povídá s Kubou v obýváku tak jsem se tam vydala.D:"dobré ráno princezno" vtáhnul mě Dominik do objetí
....
E:"dobré" objetí jsem mu vrátila a dala mu menší pusu na líčko.
....
K:"čau ségra"
....
E:"čau brácha" řekla jsem stejným tónem jako Kuba se smíchem.
Udělala jsem si ranní hygienu a vzala si na sebe tepláky s trikem.
K snídani jsem si udělala míchané vajíčka se zeleninou a k pití pomerančový džus.D:"hele dneska máme koncert a napadlo nás jestli nechceš jít s náma."
Pousmál se na mě Dominik.
....
E:"jestli nebudu na obtíž tak půjdu ráda" též jsem se na Domču pousmála.Kluci asi po hodině odjeli do studia a já se dala do uklízení když v tom mě vyrušil zvonek a ťukání na dveře.
Za dveřmi stála krásná brunetka.E:"dobrý den přejete si něco?"
....
?:"dobrý den je tu Vlček"
....
E:"ten teď odjel a kdopak jste?"
....
B:"Kubova přítelkyně Bára těší mě a vy?"
....
E:"já Kubova ségra Ellie pojďte dovnitř" naznačila jsem ji rukou aby vešla do bytu. Proč mi to Jakub neřekl.S Bárou jsem si dost sedla,oblíbila jsem si ji říkala mi jak se s Kubou seznámila atd.
Po hodině slyším klíče v zámku.D:"Ellie jedeme!"
....
E:"je tu i Jakub?"
....
D:"už jel tak pojď" řval na mě z předsíně. Vzala jsem si věci a táhla za sebou Báru.
....
D:"a to je kdo?"
....
E:"Kuba nám zatajil že má holku" seznámili se a my společně jeli na show.
S Bárou jsme se celou dobu smáli a já se divím že Dominikovi z nás nevybuchla hlava.
Dojeli jsme na místo Dominik mi otevřel dveře a my šli do klubu.
Do nosu mě praštil pach trávy,cigaret a všeho možného.
Šli jsme do backstage kde jsme se s Bárou usadili na gauči a dále si povídali.D:"lásko já už jdu pak si pro tebe přijdu a půjdes se mnou na stage" mrkl na mě a odešel.
Bára mykla rameny a dále jsme si povídali. Divím se že si máme furt o čem povídat když v tom pro mě přiběhl Tomášek.T:"Ellie,Báro jdeme" táhl nás na stage. Bára šla ke Kubovi a já k Domčovi.
Jsem introvert a když jsem si uvědomila kolik lidi na nás kouká na mě přišla nervozita.D:"tak jo Ellie vybere jednu písničku ode mě a pak Bára nějakou od Kuby."
....
E:"tak sedm" promluvila jsem do mikrofonu,tu písničku miluju. Po chvíli jsem si i na lidi zvykla.
Bára vybrala palmy. Kluky jsme pustili a šli k sobě.Show byla fajn moc jsem si ji užila.
S Bárou jsme se domluvili že zítra půjdeme ven.
Doma úplně stejný sprcha a pak do postele.