3.BÖLÜM -SARGILI BİLEKLER-

8 1 0
                                    

Ertesi gun uyandigimda saate bakip duş aldim. Ardindan giyinip kahvalti yaptim ve okula gittim.

Okulda hizli adimlarla yuruyordum. Bileklerim cok dikkat cekiyordu. Kimsenin gormesini istemiyordum.

Fakat bu konuda becerikli olamadim.

Beni goren insanlar acinasi bir sekilde bakiyor ve kendi aralarinda fisildasiyorlardi. Onlari aldirmamak en iyi yoldu ve bende onlari aldirmadan sinifa dogru ciktim.

Sinifta ozan da vardi. Fakat buse gelmemisti.

Ozan yanima gelip sedef okul cikisi bulusalimmi. Sana anlatmam gereken seyler var. Dedi.

İlk basta kabul etmedim fakat cok israr edince ve cok onemli oldugunu soyleyince kabul ettim.

*

OKUL ÇIKIŞI

Okul cikisi ozanla bulustuk. Banka oturduk ve ozan konusmaya basladi.

-Sedef bak nasil anlaticam bilmiyorum ama bir yerden baslamam gerek.
Ben seni seviyorum sedef. Senin bana beni sevdigini soyledigin gunden beri seni cok seviyorum.
Ben buseye asik falan degilim. O da bana asik degil.
Ben sadece eger buseyle biz cikarsak sen bizi kiskanirsin ve efeden ayrilip benimle cikmaya baslarsin diye tahmin etmistim.Efeyle yemege cikacaginizi ogrenince bizde oraya gittik. Belki bizi kiskanirsin sanmistim. Fakat cok buyuk aptallik etmisim. Senin bu kadar uzulecegini bilseydim bunlarin hicbirini yapmazdim. Benn... cok ozur dilerim sedef.

Resmen şok gecirmistim. Ozan beni seviyordu.

KAYBEDENLER KULÜBÜ -2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin