5.BÖLÜM -CEVAPSIZ SORULAR-

6 1 0
                                    

Ozan halen cevabimi bekliyordu. Sevinçle, ümitle... Bekliyordu.

Ne diyecegimi gercekten bilmiyordum..

Biraz daha dusundukten sonra ozana mutlu bir sekilde

"Evettt" diye bagirdim. Fakat biraz fazla bagirmistim. Herkez garip bakislarla bize bakiyordu.

Ozan cevabimi duyduktan sonra cok heyecanlandi. Cevabimi beklerken bile bu kadar cok heyecanlanmamisti.

Ozan ayaga kalkip bana sımsıkı sarıldı. Yillardir bekledigim sey gercek olmustu. Bana yürekten "sımsıkı" sarilmisti.

Ozanın kokusunu icime cektim. Sanki bir daha hic sarilamayacakmisiz gibi icime cektim. Ozanın kokusu...
Nefesimi kesecek kadar hoşdu. Bu koku icin her seyimi verirdim.

Uzun bir sure sarildiktan sonra aklima buse geldi.

Eger bizi kiskandirmak icin ciktiysalar ben buseyi bosu bosuna suclamistim. Gidip ondan özür dilemek zorundaydim.

Ama bende hakliyim. Sonucta onlarin sırf beni kiskandirmak icin ciktiklarini bilmiyordum. Ama yinede buseye gidip gonlunu alacaktim.

Bu arada ben ozanin teklifini kabul ettim ama ben efeyle ciktigimizi unutmustum.

Bu yuzden cebimden telefonu cikarip efryi aradim ve butun olanlari anlattim.

İlk başta sustu,konusamadi. E tabii o da hakli sonucta.

Fakat daha sonra;sen mutluysan bende mutluyum. Ozanla hoc ayrilmayin. Dedi ve kapatti.

Efeye uzuldum fakat bir sorunu daha çözmüştüm.

Simdi sıra busenin gonlunu almakta....

KAYBEDENLER KULÜBÜ -2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin