8.BÖLÜM -ÇİFTE KUMRULAR-

12 1 2
                                    

Şasirmistik dogrusu. Cunku sinifa yeni gelenler ilk gunlerini sessizce oturarak gecirirlerdi. Fakat adini soyledigine gore meriç oyle yapmamisti. Ama iyi birisine benziyordu.

Buse sevecen bir ses tonuyla

-Merhaba, benim adim da buse. Bu kiz da sedef. Su oglan ise ozan, sedef in sevgilisi. Dedi.

-Memnun oldum... Fakat yeni oldugum icin buralari fazla bilmiyorum. Buse eger musaitsen bana okulu gezdirir misin? Dedi.

Buse heyecanlanmisti. Aslinda sevgili olsalar cok yakisirlardi. Neyse gunun birinde o da olur...  :-)  :-)

Buse meriçin teklifini kabul ederek ona okulu gezdirme gitti. Sanki birbirleri icin yaratilmis gibiydiler.

Sanirim meriç de buse den hoslaniyordu. Sonucta buse de guzel kiz.

*

OKUL ÇIKIŞI

Okul cikisi meric; ozan ben ve buse ile bir kafeye gitme teklifini sundu, bizde kabul ettik.

Gittigimiz kafe cok guzeldi. Okula yakindi fakat buraya hic gelmemistim.

Ozan ve ben yan yana oturduk. Bu durumda da buse ile meriç yan yana oturdular. İceceklerimizi siparis ettikten sonra havadan sudan konusmaya basladik.

Meriç bize kendisini ve hakkindaki her seyi anlatti. Anlattiklarina gore meriç cok iyi biri ayrica cok komik ve esprili biri. Tam buseye gore. Birbirlerini tamamliyorlar.

Konusmalarimiz bittikten sonra ozan beni evime kadar birakti. Hala ozanla bu durumlara kadar geldigimize inanamiyordum. Ozani cok seviyorum. Onu asla birakmayacagim. Asla...

Ne pahasina olursa olsun...

Meriç de buseyi evine birakti. Yollarimiz ayri oldugu icin ne konustuklarini , ne yaptiklarini bilmiyorum. Kafeden cikarken yolda ne yaptiklarini mesajla bana atmasini istemistim.

Bu yuzden telefonun basinda mesaj bekliyorum...

KAYBEDENLER KULÜBÜ -2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin