telefon rafael menerima satu nofication masuk, rafael terus bangun dari kerusi kerjanya dan mendail nombor karl.
karl, suruh kyree dan hareez ikut aku. kata rafael sambil keluar ke biliknya.
Darin terus menjauhi tangannya daripada kaca tersebut, setelah itu kaca tersebut berhenti berkelip.
' apa ni'
tiba-tiba rakaman cctv berbunyi di bilik tersebut, manandakan bahawa ada orang pecah masuk ke dalam rumah tersebut. darin melihat video rakaman cctv menunjukakn beberapa kereta mewah berhenti di depan pagar rumahnya dan keluar bebrapa orang lelaki yang memakai serba hitam. salah seorang lelaki mendongak ke arah cctv dan menembak cctv tersebut.
Darin terkejut dan lekas naik ke atas, sampainya di atas darin terus menyorok di bawah meja kerja ayahnya kerana tidak sempat untuk menutup pintu bilik kerana mereka berada di depan pintu bilik. Darin dengan berhati-hati membuka laci meja dan mengambil pistol yang terdapat di dalam laci. Darin menggegam erat pistol dan bersedia untuk menggunakannya sekiranya lelaki-lelaki tersebut menemui nya.
Darin terkejut melihat sepasang kaki sudah berada di depan meja, darin menutup mata untuk bersedia bertindak sekiranya ia di jumpai, namun belum sempat darin bertindak figura lalaki tersebut dengan pantas bertindak,dan tiba-tiba dunia darin gelap dan darin jatuh terbaring.huish, siapa perempuan ni mana dia dapat pistol ni.
pistol ni milik tuan rumah ni, syaed dylan. dan perempuan ni mungkin ada kaitan dengan dylan. kata rafael setelah berjaya pengsankan darin. rafael perasan yang darin berada di bawah meja kerana dia menghidu bau perfuem darin dan dia perasan yang darin memegang pistol, maka dengan pantas dia bertindak dengan menekup mulut darin. rafael yang terkenal dengan bakatnya yang sangat pantas bertindak tanpa musuh sempat bertindak.
kyree angkat dia dan hareez hack sistem keselamtan rumah ni, pastikan berjaya kumpul semua password, buat betul-betul, jangan pandang rendah dengan kemampuan dylan, dia sangat berkemampuan dalam melindungi sistem keselamatan rumah ni. Dan perempuan ni mesti ada kaitan rapat dengan dylan sebab dia mampu masuk ke dalam rumah ni. kata rafael sambil memandang darin yang sudah terbaring.
Darin perlahan-lahan membuka mata, dia bangun dan memegang kepalanya yang tersa pening. Darin memandang sekeliling dan merasakan ia berada di tempat asing. Dia barada di bilik yang mewah dan luas.
'Dah bangun'
darin mencari sumber suara tersebut dan melihat seorang lelaki yang berada di atas kerusi yang membelakanginya.
Rafael bangun dari kerusinya dan berjalan mendekati darin yang duduk di atas katil.
si.....siapa kau? kenapa kau culik aku hah. jerit darin kepada rafael yang berada di depannya.
siapa aku tak penting pun untuk kau tahu, sekarang ni aku tanya kau, macam mana kau boleh ada kat dalam rumah tu, apa hubungan kau dengan pemilik rumah tu? tanya rafael dengan kedua-dua tangannya di dalam kocek seluarnya.
Asal aku nak kena jawab soalan kau, kau pun tak jawab soalan aku, kenapa kau culik aku. kata darin.
aku culik kau sebab kau ceroboh masuk rumah tu. kata rafael
hah ceroboh masuk, kenapa aku diapanggil penceroboh sedangkan itu rumah aku, jerit darin.
Rafael tersenyum sinis.
rumah kau ye, so kau anak dylan, i'am right? kata rafael sambil menyilangkan tanganya.
alamak aku dah terlajak cakap pulak, kata darin di dalam hati
YOU ARE READING
Athlete For King
RomanceRaja Rafael Ezra and Sharifah Darin mirza Nyawa seorang atlet memanah wanita berada di tangan ketua mafia killers King, apabila killersK mengetahui tentang indentiti Darin yang merupakan anak perempuan kepada orang kepercayaan ketua k...