Darin are okay? tanya arean
yeah i'm okay, sikit je ni. kata darin, dia call arean untuk berjumpa, kerana dia perlu bagi tahu arean bahawa dia telah selamat, kerana dia takut kes dia dengan pihak polis terus berpanjangan.
rin betul ke you kena culik dengan peminat sendiri, why i nampak orang yang kidnap you tu macam orang jahat je, dengan van hitam nya. kata arean, darin sudah menganggap yang arean tidak akan terlalu mudah percaya dengan berita tersebut, walaupun siap masuk tv3 lagi.
yes arean, betul la berita tu takkan la tipu pulak, memang i kena culik dengan peminat sendiri, entah la kot peminat i sebab masa i kena culik tu dia cakap dia peminat setia i la dah lama suka i la entah la macam-macam la, tipu darin
oooo hahahahaha bahaya betul la jadi femous ni kan dah ada peminat yang obses pulak, kata arean
yeah, you pon kena hati-hati arean mana tahu ada juga peminat you yang nak culik you jugak.
eh elok sikit cakap okay, i ni ada teakwondo la, mana berani kidnap i, hahahahaha.
amboi riak nampak, hahhahahah iye la rean.
both of you done, datang satu suara yang garau dari belakang. kelihatan rafael yang berdiri di belakang darin dengan tangan di dalam poket seluarnya.
kau, darin' boss right, kata arean
rafael tidak menghiraukan pertanyaan arean dan terus memandang darin.
boleh saya balik dengan arean atau sendiri je, kata darin kepada rafael dengan lembut nya
rafael tidak menjawab malah hanya diam memandang darin dengan wajah ketatnya.
darin yang melihat wajah rafael memahami jawapan rafael.okay la arean i have to go, sorry i ada hal lepas ni, kata darin
ouh, o..okay, you jaga diri rin, hati-hati jangan sampai kena kidnap lagi, yang paling penting jangan mudah percaya orang yang tidak dikenali, pesan arean.
yes, okay dengar, okay bye see you son. darin terus bangun dan mengejar rafael yang meninggalkan nya.
wait, kejap la, aku ni dah la kaki sakit nak kena kejar kau pulak. kata darin terkekeh-kekeh mengejar rafael dengan tongkatnya.
aku, tak suruh kejar pun. kenapa kau kejar aku, tanya rafael.
eh eh buat-buat tanya pulak, takdi bukan main muka macam nak telan orang je bila aku cakap nak balik sendiri
takdi bukan main ber-saya dengan aku, kata rafael
dah arean ingat kau ni boss aku mesti la bahasa tu kena lembut sikit.
suka hati kau lah, terus rafael masuk ke dalam keretanya.
haih penat la cakap dengan gunung berapi ni, kata darin.
pinnnn, rafael membunyikan hon kereta nya
cepat la masuk tercegak kat situ buat apa, nak jadi tiang kat situ
ish yela-yela sabar la.
hmmmm ape?
bro aku rasa kau kena balik sekarang, kata karl di dalam talian
sebab, tanya rafael
bila kau balik kau tahu la...tit.... karl terus menapatkan panggilan nya
rafael toleh sebelah nya, kelihatan darin dedang focus dengan telefonnya
Sesampai rafael dan darin di rumah nya, kelihatan semua kereta kawan-kawan nya di parkin di depan pintu dan ada juga kereta Lexus berwarna putih juga, dia kenal dengan pemilik kereta tersebut. rafael mengeluh melihat kereta tersebut.
YOU ARE READING
Athlete For King
RomanceRaja Rafael Ezra and Sharifah Darin mirza Nyawa seorang atlet memanah wanita berada di tangan ketua mafia killers King, apabila killersK mengetahui tentang indentiti Darin yang merupakan anak perempuan kepada orang kepercayaan ketua k...