Bang...... bunyi tembakan bergema di dalam bilik tersebut.
Darin menahan sakit apabila tembakan mengena kaki kirinya. Dia sempat mengelak daripada peluru meluru masuk ke kepalanya. Nampaknya kata-kata kabro tidak main-main untuk menembaknya.
Mirza! Jerit rafael, apabila melihat darin yang terkena tembakan daripada kabro.
Darin masih berdiri walaupun kakinya telah pon terkena tembakan, dengan pantas darin memulas tangan kabro apabila kabro terkejut dengan tembakan rambangnya itu.
Apabila darin dapat menyekat pergerakan kabro, dengan pantas rafael lepaskan tembakan tepat di kepala kabro.
Darin terkejut dengan tindakan rafael apabila peluru tepat mengenai kepala kabro, darah merencik terkena muka darin. Apabila kabro rebah darin juga rebah kerana terkejut, nafas darin mula tidak teratur dan dadanya terasa sesak apabila merasa darah kabro yang terkena mukanya itu, tembakan yang diberikan kabro tidak mengejutkannya, namun yang mengejutkannya adalah tembakan yang diberikan rafael di kepala kabro.Darin mula merasa pening dan dunianya terus menjadi gelap.
Rafael yang melihat darin yang rebah dengan pantas dia meluru ke arah darin.
Mirza! Mirza! Panggila rafael dia meletakkan darin di atas ribanya dan menepuk-nepuk pipi darin.
Karl yang baru sahaja sampai melihat darin yang berada di pangkuan rafael.
Melihat darin yang tidak sedarkan diri itu rafael terus mengangkat darin gaya bridal style.Get car now! Jerit rafael kepada karl.
Strengggggg!!!
Mana budak tu?Dia..lari ak...prangggg!!
Woof! Woof!
Bangang suruh kejar budak kecik tu pon lembap ke!
Darah menitip ke muka seorang budak perempuan yang sedang bersembunyi di dalam longkang, melihat pembunuhan yang kejam berlaku di depan matanya. Darin menekup mulut nya supaya tidak mengeluarkan sebarang bunyi, sedikit demi sedikit darah dari permukaan atas menitip di atas muka nya.
Rafael yang sedang berada di hadapan katil darin terkejut melihat keadaan darin yang tiba-tiba seperti bermimpi buruk, darin yang mengemgam selimut dengan peluh di wajahnya,
To.......tolong
Sebut darin dalam lenanyaRafael bangun dari kerusinya dan mendapati darin
Mirza, are you okay...rafael memegang tangan darin yang sudah berpeluh.
Jangan! Darin bangun dari mimpinya, dia berpaling dan memandang rafael yang berada di sebelah nya tangannya di gemgam oleh rafael.
Ka...kau, darin terus menarik tangannya itu.
Asal kau pegang aku, tau tak haram, marah darinRafael hanya diam dengan wajah bekunya.
Aku kat mana ni? Tanya darin sambil melilau keadaan sekeliling.
Kau kat hospital, tak sempat dikuburkan lagi, jawab rafael.
Amboi dah bunuh orang pastu mintak nak jadi pengali kubur pulak ke, jawab darin yang menyelak selimutnya, terkejut dia melihat kakinya yang dibalut,
Ke...kenapa dengan kaki aku ni, arhhh! Jerit darin apabila merasa amat pedih.Kaki kau kena tembak dah nyayok ke, jawab rafael sambil menuangkan air kosong ke dalam gelas
Te...tembak, habis tu aku dah cacat ke, tanya darin sambil memegang kaki nya
Kaki kau kena tembak bukan kena potong, rafael menghulurkan air kosong kepada darin.
Habis kalau kena tembak tu macam kena gigit semut la tak boleh nak cacat, jawab darin dan mengambil di tangan rafael dengan kasarnya.
YOU ARE READING
Athlete For King
RomanceRaja Rafael Ezra and Sharifah Darin mirza Nyawa seorang atlet memanah wanita berada di tangan ketua mafia killers King, apabila killersK mengetahui tentang indentiti Darin yang merupakan anak perempuan kepada orang kepercayaan ketua k...