Darin memerhatikan kereta yang keluar dari pekaram rumah agam ini, dia yakin mereka yang menculikkanya itu telah keluar daripada rumah, setelah memastikan semuanya selamat darin mengambil peluang untuk melarikan diri dari rumah ini, dia perlu usaha supaya terlepas daripada genggaman killersK. darin membuka tingkat yang tidak berkunci itu, pagi tadi darin sempat meminta raesa untuk membiarkan tingkat tidak berkunci dengan alasan supaya dia dapat mengambil angin, raesa membiarkan tingkat tidak berkunci kerana dia menggangap darin tidak akan berani lompat dari tingkat kerana bilik yang mengurung darin ini berada di tingkat tiga dan ia agak tinggi untuk orang terjun turun.
namun mereka tidak tahu bahawa darin merupakan seorang atlet yang telah melakukan banyak latihan yang berat, maka darin berkemampuan untuk bertindak turun melalui tingkat yang tinggi ini.Darin memerhatikan kawasan laman yang luas dan terdapat beberapa orang lelaki yang bertubuh sasa sedang menjaga setiap sudut laman tersebut. darin berfikir untuk mengalihkan perhatian lelaki yang sedang berjaga di tempat berdekatan dia ingin terjun, maka darin mengambil pinggan yang digunakan dia ketika makan pagi takdi dan membalingkan pinggan tersebut ke kawasan semak yang berada di belah kira bangunan, dengan sekuat tenaga darin membalingkan pinggan tersebut tanpa mengelaurakan bunyi di udara dan pinggan tersebut jatuh ke dalam semak tersebut, pinggan yang jatuh itu telah menghasilakan bunyi yang menyebabkan salah seorang penjaga pergi untuk melihat. Dia barasa bangga dengan kemampuan yang dimilikki nya itu yang menyebabkan dia mnejadi salah satu atlet terbaik.
setelah penjaga pergi ke arah semak yang berada jauh dari tempat darin, darin melemparkan kain yang telah diikat nya ke bawah, darin telah mengikat selimut, cadar dan bebarpa pakaian yang telah disediakan untuknya di bilik itu, malah dia juga mencabut langsir bilik mandi supaya ikatannya menjadi lebih panjang. darin turun dari tingkat bilik tersebut malalui kain yang telah diikatnya dengan berhati-hati, dan darin terjun ke bawah dengan ketinggian lebih kurang 1 tingkat, terjunan darin tersebut tidak menghasilkan bunyi yang kuat,
'buk' darin segera berlari di sebalik pokok supaya tidak kelihatan oleh pegawai yang berjaga.
fuh nasib baik aku ni pro bab, bab nak larikan diri ni, hehe tak sia-sia aku selalu ponteng latihan, kata darin sambil menerusi larianya, tanpa dia sedar ada seorang figura lelaki dan bersama 3 ekor anjing sedang berada di depannya, apabila darin toleh ke depan alangkan terkejutnya dia melihat 3 ekor anjing, tiba-tiba lulut darin menjadi lemah dan dia jatuh ke tanah,
nafas darin mula tersekat-sekat apabila melihat anjing yang barada di depan matanya itu. darin sangat fobia dengan anjing, anjing merupakan salah satu kelemahannya kerana dia sangat takut dengan anjing, anjing telah membawa darin pada masa lalu yang menyebabkan dia truma. sebelum darin menutup mata dia melihat seorang figura lelaki bermata biru dan berkulit putih memerhatikanya. dan dunia darin menjadi gelap.so you catch her. kata karl kepada kyree.
'yeah' when she saw me with this dog she immediately fell. kata kyree dengan tangan di dalam pecketnya.
dia takut kat anjing ke dia tengok muka kau dah macam anjing sebab tu dia jatuh, hahahahaha, kata rayyan kepada kyree dengan gelak yang dibuat-buatnya.
tak dia nampak kau macam babun sebab tu dia pengsan. balas kyree
eh,eh bila masa pulak aku ada kat situ dia nampak muka aku macam babun. kata rayyan
kau kan hantu ada dimana-mana. balas kyree
rafael hanya diam mendengar pergaduhan adiknya dengan anak buahnya itu. rafael terus memerhati darin yang sedang pengsan itu.
rafael telah perasan bahawa darin ingin melarikan diri, namun dia biarkan sahaja kerana ingin melihat sejauh manankah darin mampu untuk larikan diri dari kawasan rumah ini. dia akui bahawa darin berkebolehan melarikan diri tanpa mengeluarkan sebarang bunyi dan darin merupaka orang yang berani turun dari tingkat 3 dan terjun setinggi tingkat 1, tidak peleklah bahawa darin ini merupakan anak kepada dylan orang kanan ayahnya atau sahabat ayahnya itu.
YOU ARE READING
Athlete For King
RomanceRaja Rafael Ezra and Sharifah Darin mirza Nyawa seorang atlet memanah wanita berada di tangan ketua mafia killers King, apabila killersK mengetahui tentang indentiti Darin yang merupakan anak perempuan kepada orang kepercayaan ketua k...