0.3

166 5 0
                                    

  Otobüsten inmiş, metroya binmiştim, sabaha nazaran oldukça kalabalıktı büyük ihtimalle öğle arasına denk gelmiştim, zaten saatte 13.15 olmuştu.
Yaklaşık 40-45 dakika sonra varmıştım, önce eve gitmeyi düşündüm ama sonra alışveriş yapmam gerektiği aklıma dank etti.
Civardaki en yakın markete girdim ve alışveriş yapmaya başladım.
Kasaya vardığımda kendimi biraz fazla kaptırdığımı fark ettim, özellikle temizlik malzemesi alırken biraz suyunu çıkarmıştım.
Marketten çıktığımda elim kolum dolmuştu, saati merak ediyorumdum ama telefonu çıkaramayacak durumdaydım, biraz yürüdükten sonra eve varmıştım.
Poşetleri kapının önüne bırakıp çantamdaki anahtarı çıkardım ve kapıyı açıp içeri girdim.
Önce mutfağa gittim, poşetleri tezgaha bırakıp odama çıktım.
Üstüme rahat birşeyler giydim, saçımı topladım ve aşağı indim.
Saat 15.12 geçiyordu, tekrar mutfağa gittim ve aldıklarımı yerleştirmeye başladım.
Mutfaktaki işim 15 dakika sürmüştü, sonra temizlik malzemelerini banyoya götürüp yerleştirmeye başladım, o sırada banyoya bir onarım vermeye karar verdim.
Yaklaşık bir buçuk saat sonra banyomu pırıl pırıl  yapmıştım.
Bayodan çıktığımda saatin 5'e geldiğini fark ettim, ani bir kararla tüm evi temizlemeye başladım (Burayı uzatmak istemedim).
Saat 20.00 olmuştu ve ben bütün evi temizlemiştim, çok yorulmamaştım gerçi, evim zaten 2+1' di (hayatım sen fakirsin, kendine gel {yani tabi o kadar da fakir değil}).
Şimdi kurabiye yapmaya karar vermiştim, çünkü neden olmasın ki, malzemeleri çıkarıp telefondan bir tarif açtım, kurabiye browniyi andırdığı için bu tarif oldukça hoşuma gitmişti.
Videoyu izleyip kadın ne yapıyorsa harfi harfine yapmaya başladım (Nefis yemek tarifleri puhahahs).
Kurabiyelerime şekil verip fırına attım, tam o sırada telefonum çalmaya başladı, yabancı numaraydı, önce açmakta  tereddüt etsemde açtım.
? :Alo, iyi akşamlar, Yn Ysn ile mi görüşüyorum?
Yn:Evet, buyurun benim, siz kimsiniz?
? :Yn hanım ben Marcus, Carlos Sainz'in  asistanı.
Yn:Üzgünüm Bay Marcus, biran sizi tanıyamadım.
Marcus:Ziyanı yok, ben sizi bu günkü görüşme için aramıştım.
Yn:Sizi dinliyorum?
Marcus:Öncelikle söylemek istediğim şey bu gün yaptığımız görüşmelerde en iyi sonucu veren kişi sizsiniz, hem prestij açısından,, hem sorularıma verdiğiniz cevap ve cevap verme tarzınız açısından oldukça iyi iş çıkardığınızı söylemek istiyorum, bu doğrultuda  benle Bay Sainz yeni asistanın sizin olmanız gerektiği kanısına vardık.
Yn:Teşekkür ederim, bu işte başarılı olacağıma inanıyorum.
Marcus:Bende öyle, bu arada yarın saat 08.00' de şirkette  olun, siz şirkete gidin danışma  size gerekli bilgilendirmeyi yapar, tamammı. (İlk defa bana karşı bu kadar sıcak konuşuyordu ve bu beni biraz şaşırtmıştı)
Yn:Tamam, teşekkür ediyorum, iyi akşamlar.
Marcus:İyi akşamlar.
Telefonu kapatıp annemle babamı ardım ve herşeyi anlattım, benim için oldukça sevindiler, biraz daha konuşup onlara iyi geceler diledim ve kurabiyelerimi fırından çıkarmaya gittim.
Kurabiyelerimi fırından çıkardım ve soğuması için tezgaha bıraktım, bende o sırada kıyafetlerimi değiştirip pijamalarımı giydim.
Tekrar mutfağa gittim ve bir kurabiyenin tadına baktım oldukça lezettli olmuştu, birazını yarın yanımda götürmek için saklama kabına koydum, kalanınıda bir tabağa koyup yatmaya gittim...

Yazardan:Umarım beğenirsiniz, görüşmek üzere yıldızlarım⭐🌟🌌(Bu da çok hoşuma gitti onun için koydum çaktırmayın).

Carlos SainzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin