0.7

Sabah 05.30 olmuştu ve alarmım çalıyordu, önce biraz alarmı dinledim fakat bu iğrenç sese daha fazla tahammül edemediğim için kalktım ve alarmı kapattım.
Dünün yorgunluğu hala üzerimde olduğu için oldukça uyuşuk hissediyordum, bu sebeple banyoya giderken ayaklarımı sürüye sürüye gittim.
Banyoya girdiğimde karşılaştığım ilk şey aynadaki ödemli suratım oldu, nasıl bu kadar şiştiğime anlam veremeyerek yüzümü yıkadım ve rutin işlerimi hallettim.
Banyodan çıkınca direkt mutfağa gittim ve pekde sağlıklı sayılmayacak bir şeyler atıştırdım.
Karnımı doyurduktan sonra odama geçtim ve ilk iş olarak odamı topladım, sonrada üzerime bir şeyler geçirdim ve bez çantamı aldım, içine gerekli olabilecek şeyleri ve yeni aldığım iki kitabı koyup normal çantamı aldım.
Evden çıkmadan önce valizimi kapının önüne çıkardım ve ayakkabılarımı giyidim, daha sonra kapıyı kilitleyip valizimle beraber metronun yolunu tuttum.
{Burayı uzatmak istemiyorum onun için Carlos' un evine vardık sayın}.
Sonunda Carlos' un evinin önüne varmıştım, saate baktığımda saatin tam 07.00 olduğunu gördüm, bildiğim kadarıyla uçuş saat 08.00' de olacaktı, ben bunları düşünürken kapı açılma sesiyle irkildim ve Carlos' u gördüm.

Carlos:Zamanlaman çok iyi, bende birazdan seni arayacaktım.
Yn:Yetişebildiğime sevindim (gülümseyerek).
Carlos' da gülümsememe karşılık vermişti ve bu beni nedensizce aşırı mutlu etmişti.

CARLOS
Gülümsemesi içimde uzun süredir hissetmediğim şeyler uyandırıyordu, ama bu duygunun tamamen ne olduğunu çözemememiştim.

YN
O sırada şirketin arabası gelmişti, beraber arabaya bindik ve biraz sohbet ettik, yaklaşık 15 dakika sonra hava limanına vardık.
Araban indik ve hava limanına girdik, sonra gerekli işlemleri hallettik.
Uçuş saati geldikten sonra ben diğer asistanlar gibi ekonomi sınıfındaki yerimi almış, Carlos' da bussiness class' daki yerini almıştı. {Fakirliğin gözü kör olsun puhahahaha}.
Uçak pilotun anonsu, hosteslerin kemerlerimizi nasıl bağlayacağımızı göstermesi ve gerekli durumlarda ne yapmamız gerektiğini söylemesinden yaklaşık 5 dakika sonra kalkışa geçti.
Hala uykulu olduğum için yaklaşık dört buçuk saat uyumuştum, kalktığımda saat 12.43 olmuştu, biraz etrafı inceledikten sonra yanıma aldığım kitabı çantamdan çıkardım ve okumaya başladım, kitabı yarıladıktan sonra hostesler birkaç ikramda bulundular, kitabı bi kenara bıraktım ve verdikleri ikramları yemeye başladım, bir ara aklıma Carlos takıldı ama sonra bi insanın bussiness class' da nasıl olabileceği düşündüm ve onu bir süreliğine unuttum.
Saat 18.30 olmuştu ve uçak inişe geçmişti, kısa bir süre sonra uçaktan indik, bacaklarımı resmen hissetmiyordum, yürürken bi an felç kaldığımı zannettim, neyseki öyle bir şey olmadı.
Bir an telefonuma bir mesaj geldi, mesaj Carlos' tan dı.

Carlos:Ben valizleri aldım, seni bekliyorum.
Carlos:Neredesin?

Yn:Ben daha yeni indim, birazdan yanındayım.

Carlos:Tamam:)

İnanamıyorum, hemen oraya gitmem gerekti, Ekonomi sınıfından nefret ediyorum.
Yaklaşık 15 dakika sonra Carlos' un yanına varmıştım.

Yn:Beklettiğim için çok üzgünüm, ben gerçe-
Carlos:Sorun yok, ekonomi sınıfı nasıldır bilirim.
(Sözleri beni rahatlatmıştı).

Biraz yürüdükten sonra sohbet etmeye karar verdim.

Yn:Uçuş nasıl geçti?
Carlos:Yanımda olmanı tercih ederdim açıkçası, epey sıkıldım ve şey, biriyle beraberken uçuş daha katlanılabilir hâle gelebilir belki, bu yüzden bir sonraki uçuşta yanımda olmanı istiyorum.
Nedersin?
Yn:Tabi ki neden olmasın, benim içinde iyi olur (Canının sıkılması garipti, diğer pilotların da orada olduğunu sanıyordum, ama bunun üzerinde çok durmadım).

CARLOS
Söylediklerim kısmen doğruydu, ama sıkılmaktan çok onu özlemiştim.
YN
Konuşurken bir yandan da dışarı çıkmıştık.
Paparaziler ilerlememizi zorlaştırsada şirketin bizi kalacağımız otele götürecek olan arabasına binmeyi başardık.
Yol boyunca bir iki kere lafladık ama ikimizde epey yorgun olduğumuz için bir süre sonra meydanı sessizliğe bıraktık.
Ben kafamı cama dayamış yolu seyrederken, oda kulaklıklarını takmış müzik dinliyor ve gözlerini dinlendiriyodu.
Otele kadar böyle sürmüştü, fakat arabadan inerken Carlos bana yarın sponsorlarla yapılacak olan toplantıyı sormuştu.

Carlos:Yarın sponsorlarla yapılacak olan toplantı ve röportaj saat kaçta başlayacak.
Yn:Saat tam 12.00' de toplantı, 16. 40' da ise  röportaj başlayacak ve bunlardan sonra ise mini bi partiye davetliyiz.
Carlos:Güzel, toplantıya kadar kahvaltı gibi temel işleri halletmiş oluruz. Bu arada yarın sende benimle geliceksin biliyorsun değil mi?
Yn:Evet, tabi. (Ve bu beni birazcık korkutuyor olabilir).

Bu sırada otele giriş yapmıştık, saat 19.00 olmuştu ve çok yorgunduk. Bu sebepten ötürü resepsiyonda işlerimizi hallettikten sonra direk asansöre bindik ve odalarımızın bulunduğu kata çıktık, odalarımızı herhangi bir duruma karşı aynı katta tutmuştuk. Asansörden indikten sonra Carlos bana oda kartımı verdi.

Carlos:Bu gün epey yorulduk, bu yüzden resepsiyondaki adamdan yemeklerimizi odalarımıza getirmesini rica ettim, yani yemek için aşağı inmene gerek yok.
Yn:Bunu duyduğuma sevindim ve teşekkür ederim.
Carlos:Rica ederim, o zaman yarın görüşürüz.
Yn:Yarın görüşürüz.

Karşılıklı olan odalarımıza girmiş ve kapılarımızı çekmiştik.
Odaya girdiğim anda gördüğüm görüntüyle ağzım açık kalmıştı , büyüleyici bir manzara beni karşılaşmıştı ve tabi yanında kocaman yumuşacık bir yatakla beraberdi.
Direk yatmak istediğim için hemen işe koyuldum.
İlk iş valizden pijamalarımı çıkardım ve banyoya girdim.
Sıcak bir duş aldıktan sonra giyindim ve banyodan çıktım.
O sırada kapım çalmıştı, gelen kişi yemek getirmişti.
Yemeği aldım ve teşekkür edip kapımı kapattım.
Yemek oldukça lezettli görünüyordu, bende soğutmadan yemeye başladım zaten.
Yemeğim bittiğinde alarmımı kurdum ve direk yatağa gidip yattım.

Selam çiçeklerim, nasılsınız, umarım iyisinizdir ben biraz hastayım ama geçer (o sırada aşk-ı memnu Beşir' e dönüşen ben puhahahaha). Neyse uzun zamandar bölüm atmadığımı biliyorum ve sizden çok özür diliyorum. Yapacak bir şey yok geç olsunda güç olmasın diyelim umurım bu bölümde beğenirsiniz sizi çok seviyorum, oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen (Burda bi an kendimi youtuber sanıyorum mdufnöfkjekel. =-).
Birde özellikle teşekkür etmek istediğim kişiler var: Cherry4419, munsonsgirll, fanyycs55, Andromeda898, lanitassecret, Berlin0834100, sayinsenator. Canikolarım bana değer verdiğiniz için çok teşekkür ederim mm.
Medya aşırı iyi değil mi puhahahaha. Öptüm yeni bir bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın, sizi çooook seviyorummmm baysss çiçeklerimmm💋 🌼💙❤️.