Сьогодні був день народження у Чіміна.
Він встав з ліжка та пройшов на кухню. Де його чекали Юнгі та Юна.
Дівчинка простягла величезного ведмедя зі словами:
- З днем народження тату.
- Дякую сонце.
Чімін взяв ведмедя та поцілував донечку.
Юнгі простягнув йому великий букет та поцілував його.
- Я такий радий дякую вам велике.
- Нема за, що. Тепер одягайтеся їдемо за покупками.
Вони накупили багато їжі, адже до них прийдуть гості у тому числі Бан Чан з його дочкою.
Вони приїхали додому та почали всі готувати. На столі було багато страв починаючи з салатів, закінчуючи різними корейськими стравами.
12:00
Прийшли гості. Бан Чан та його сім'я вручили подарунок та сіли за стіл.
- Привіт Юна😁👋
- Привіт Лія👋
- Я так рада, що ми зустрілися.
- Я також. Ну що ж пішли за стіл?
- Пішли.
Потім прийшли батьки Чіміна та Юнгі. Марія заплакана обійняла Чіміна, бо не вірила, що він вже такий дорослий.
Вони сіли за стіл та почали їсти. Вони гарно провели час поїли, поговорили, тости сказали.
Через декілька годин всі гості пішли та закінчилося свято.
Бабуся Марія пішла на прогулянку з Юною. Тому Юнгі і Чімін могли зайнятися ділом😏.
Юнгі сексуально роздягав Чіміна. Він сосав йому доки в нього не встав. Він поставив Чіміна раком та потиху входив в нього той, як завжди стогнав
- Ах..Мг...А..Мгх...Ах.
- Ух, як це збуджує
Через 5 хвилин вони повернулися. Вони вдягнули та прийшли на 1 поверх.
- Привіт мамо.
- Привітики. Ось я Юну привела. Я додому.
- Пока мамо
- Пока
Жінка пішла та вони всі пішли спати, адже був пізній вечір...