Пройшло 7 років.
Юна тепер у 7 класі. І їй 13 років.
Був звичайний шкільний день Юна з Юнгі поснідали та вона пішла у школу, а Юнгі на роботу.
Чімін поцілував чоловіка та провів його до ґанку.
У Юнгі сьогодні на роботі свято тому він вернеться пізніше звичайного.
〜(꒪꒳꒪)〜
Він прийшов в офіс де на нього чекали його колеги.
- Раночку Боссе!!! Промовила секретарка.
- Доброго! Відповів Юнгі.
Вони почимчикували до ліфту та спустилися на 10 поверх де їх чекав бенкет. Вони пройшли та сіли за стіл.
Він був застрелений білою скатертиною, на столі стояли пишні букети з рожевого бузку. А на столі стояли страви з усього світу. І все це для його секретарки, яку він любив. Її звали Розе і так-це була та сама Розе, яка була закохана у Юнгі.
Він полюбив за її сексуальність та її пишні форми. І вони часто зачинялися у підсобці, щоб зробити своє діло...
Серед усіх у неї була найбільша зарплата та часто давалися премії.
〜(꒪꒳꒪)〜
Бенкет. Музика. Дзвін бокалів.
Робітники почали частування. Юнгі налив собі келих червоного, сухого вина та підвівся з-за столу.
- Хочу, як Керівник офісу першим сказати тост. Розе, я бажаю тобі бути гарною, тендітною, веселою, не повторною, якою ти зараз є.
Жінка пустила сльозу та кутиком серветки протерла її.
Робітники випили на честь Розе килихи вина. Та продовжили частування.
Почалася музика. Вони вийшли з-за столу та пустилися у пляс.
〜(꒪꒳꒪)〜
Вечоріло. На годиннику 22:00 робітники ще не збиралися до хати.
Вони їли, танцювали, розважалися.
Але Чіміну було не до сміху. Він переживав за Юнгі. Чоловік подзвонив йому 10 разів. А на 11 сталося чудо- Юнгі взяв слухавку.
-Ало. П'яним голосом сказав Юнгі
-АЛОООО!!! ТИ ДЕ ЛАЗИШ ПАДЛО?!
- Та що ти так переживаєш. Зараз прийду.
- Чекаю. Бувай.
Закінчилася розмова. Та Босс об'явив про закінчення бенкету. Провівши Розе до хати він пішов додому.
Юнгі зайшов додому і ледве не звалився на коврик. Але над стояв Чімін. І після його погляду він немовби отрезвів.
- ДЕ ТИ БУВ?
- На роботі.
- ТОДІ ЧОМУ ТИ П'ЯНИЙ?
- Трохи з вином перебрав.
- ТИ З НІГ ВАЛИШСЯ ЯКЕ ТРОХИ.
- Короче я пішов спати.
- ДИВИСЬ МЕНІ. ХОЧ ДО СПАЛЬНІ ДОЙДИ.
Він зайшов до кімнати Юни. Дивно, але вона не спала, а сиділа у телефоні. Вона була одягнута у коротку піжаму. У Юнгі встав.
Вони потиху роздягався. Юна нічого не розуміла, але мовчала і далі залипала в телефон.
Чоловік надягнув презерватив. Та заліз на ліжко. Юна перелякалася. Юнгі забрав її телефон. Ти приступив до роздягання.
Кісті крадуться нижче, розтьобнуті джинси.
- Тихо,тихіше будь ти. Нас не повинні чути.
- Тобі іде твій лівчик, але він третій лишній.
Він потиху ввійшов у неї.
- Ах....Ах....Ах....Тихо стогнала вона, щоб їх не чули.
Юнгі грубо ввійшов у неї і та сильно закричала.
На крик прибіг Чімін.
- ЦЕ ЩО ТАКЕ?
- Мммм.....Хочеш з нами?
Чімін дав скалкою йому по голові та відправив у ліжко. Чоловік одягнув Юну та вклав спати. А сам пішов розбиратися зі своїм чоловіком.