Ранок.
Чімін сонно, потиху спустився з другого поверху на перший.
Юна їла омлет, який вона приготувала самостійно, а Юнгі метушився та розгублено бігав по хаті.
- Все нормально любий? розгублено запитав Чімін.
-АААА. Зараз не до тебе. Викрикнув той.
Юнгі спішив через те, що перед роботою він обіцяв Розе замовити путівку на Канари.
Чоловік вибіг з хати і навіть не попрощався.
- Дивно. Що з ним? Про себе сказав Чімін
Чоловік ще 3 хвилини стояв у розгубленому стані, доки Юна не вирішила обережно запитати.
-Т-Тату, все нормально?
-Так так. Все добре.
Юна попрощалася з батьком та пішла до школи.
Чоловік зачинив двері та пішов збирати речі,адже сьогодні він відправляється у всекорейський тур.
Чімін дістав сумку та раптом на його телефон прийшов електронний лист.
_________________________________________
Доброго ранку, Чіміне!!! Вибачте, що пізно оголошуємо. Але через технічні неполадки нашої компанії ваш всекорейський тур переноситься на жовтень.
Завтра вас чекаємо у офісі о 11:30 біля кабінету 302 на переоформлення документів. Віднесіться до цього з розумінням.
Hybe Corporation
_________________________________________
-Дивно, компанія готувалася до цього туру майже рік, а тут.... Але добре.
- Треба приготувати сніданок.
Чімін підійшов до плити та помітив,що на столі лежав телефон Юнгі.
-Цікаво, що у нього у телефоні😏
Він розблокував телефон Юнгі та очманів. На головному екрані, де раніше красувалася фотографія Чіміна, тепер красувалася фотографія красивої жіночки з пишними формами. Це була Розе.
-Що за чортівня? Розгублено промовив чоловік.
Чімін хотів знайти в телеграм, але йому подзвонив контакт на ім'я "Розе💋". Він підняв слухавку.
- Привіт любий, ну що, ти вже замовив путівку на Канари? Солоденьким,пафосним голосом промовила Розе.
ПАЗЛ СКЛАВСЯ!!!
- Тепер все зрозуміло. Я значить буду нерви витрачати на тур, а він з коханками бавитися. В думках сказав той
-Алоу
- Ало. Сказав Чімін, процідивши через зуби.
-Ой, а це хто?
- Я чоловік Юнгі. А ти я так зрозумів його залюблена коханка.
- Взагалі то я його майже дружина. Ми після поїздки на Канари одружуватися планували.
- ЩО ЩО?
-Так, так все правильно. Ми будемо одружуватися.
-Ми вже одружені тому закоти губу таємна коханка.
-Слова підбирайте!!!
- Не зобов'язаний!
- І що нам робити?
- Плювати і ловити. А якщо чесно то перестань залицятися до мого чоловіка.
- Добре. До побачення. Пафосно промовила жінка. По цьому тонові можна була зрозуміти, що вона не перестане це робити.
-До побачення.
Чімін поклав слухавку.
- Хай но, хай но він прийде. Відгрібе так,що мало не здасться.
Чоловік зробив сніданок, поїв, заспокоївся, ліг дивитися телевізор.
Через декілька годин
Вернулася Юна зі школи,а за нею Юнгі.
- Юно сходи погуляй.
Юна вийшла з хати. Чоловік взяв скалку і вдарив Юнгі.
- Ти здурів? Крикнув Юнгі
-ТИ ОФІГІВ? ТИ ЙОГО ЧОРТА МЕНІ ЗРАДЖУЄШ? ТИ ОБІЦЯВ, КЛЯВСЯ. ВОН ЩЕ СКАЗАЛА, ЩО ВИ ОДРУЖУВАТИСЯ МАЄТЕ. ВИДАЛИ ЇЇ З ТЕЛЕФОНУ ШВИДКО!!!
- Чімін ти не так зрозумів.
- Вам всім п@зда
- Може давай я тобі зроблю приємно?
- Розе приємно зробиш.
Юнгі швидко зняв одяг з Чіміна швидко поклав на стіл. Він почав його жорстко тр@хати. Чімін навіть не хотів закінчувати, адже йому подобається.
Після сексу він сказав:
- А знаєш що?
- Я подаю на розлучення.