Non moechaberis.
,, In My Feelings ,, — Lana Del ReyD.
Chwyciłam nerwowo za ramię mojej markowej torby i delikatnie wrzuciłam ją na tylne siedzenia od czarnego mercedesa. Poprawiłam mój biały, prążkowany top i już byłam gotowa wsiąść do auta, gdy nagle wyrwał mnie z transu głos mojej mamy.
Cassandra Rosalind Fornerro była piękną blondwłosą kobietą po czterdziestce i byłam wdzięczna, że mogłam być jej córką i czasem żaliłam się, że z wyglądu bardziej przypomniałam ojca. Uwagę zwracało to, że nie miałyśmy takiego samego nazwiska, ponieważ moja mama po rozwodzie wróciła do swojego poprzedniego nazwiska.
— Bądź grzeczna i nie rób za dużo problemów sobie i ojcu — zaśmiała się głaszcząc białą kotkę, która leżała na jej rękach. — Ogranicz też imprezowanie, wiesz że ojciec tego nie lubi.
Te same słowa słyszałam od jakiś ośmiu lat, bo właśnie od tylu byłam zmuszona odwiedzać ojca w wakacje. Zdążyłam się już przyzwyczaić do dwumiesięcznego pobytu raz na rok w Stanach Zjednoczonych, nawet miałam tam kilku znajomych z którymi wychodziłam wieczorami do klubów, oczywiście bez wiedzy ojca.
Riccardo Zachary Clarkson jest podszefem chicagowskiej mafii. Głownie handluje bronią oraz zajmuję się przemytami narkotyków, a przynajmniej tylko o tych rzeczach miałam świadomość wiedzieć.
Brzydziłam się nim.
Brzydziłam się tym nazwiskiem.
Brzydziłam się nazywać go moim ojcem.
Ale właśnie przez jego brudne pieniądze miałam wszystko czego sobie zażyczyłam w dzieciństwie i czasem czuję poczucie winy za to, że ktoś poświęcił swoje życie, abym ja dostała najnowszy domek dla lalek.
Moje życie się zmieniło odkąd moi rodzice wzięli rozwód. W mafii jest to praktycznie nie możliwe jednak pozycja brata mojej matki i jego groźby zmusiły ojca do rozstania się z moją mamą. Od tamtej pory mieszkam z mamą we Włoszech, która jest jedną z najbliższych mi osób.
Głównym czynnikiem rozwodu moich rodziców było to, że mój ojciec zdradził moją matkę z małżonką swojego współpracownika, która zaszła z nim w ciąże. Wiadomo, że w mafii każdy facet ma masę kochanek jednak ojciec narobił sobie w tedy masę wrogów, bo tknął nietykalną dla niego kobietę i w dodatku ją zaciążył. Moja matka nie mogła na niego patrzeć i opuściła go razem z mną. Miałam w tedy dwanaście lat, a czułam się jakbym miała conajmniej z dwadzieścia. Rodzina mojej mamy razem z rodziną ojca próbowali się jakoś dogadać jednak nigdy nie doszło do złagodzenia sporu. Skończyło się na tym, że mogłam mieszkać z mamą jednak ojciec miał kilka warunków co do mojego życia.
Jednym z nich było to, że muszę spędzać dwa miesiące pod jego dachem i zatrzymać jego nazwisko. W Europie byłam już teoretycznie pełnoletnia, jednak w stanach nadal brakowało mi roku do; na przykład kupienia alkoholu i to sprawiało, że ojciec bardzo mocno pilnował mojego życia.
— Będę tęsknić — schyliłam się i pocałowałam w pyszczek małą białą kuleczkę, która była moją kotką. — Za tobą też, mamo.
Ucałowałyśmy się policzek, a następnie wsiadłam do samochodu i odjechałam na lotnisko.
Podróż mijała nawet szybko, po kilkudziesięciu minutach znajdowałam się na pokładzie prywatnego samolotu, który należał do rodziny od strony mojej mamy. Po wystartowaniu samolotu, bezzastanowienia wybrałam rozmowę video z moją przyjaciółką— Myślałam, że zadzwonisz dopiero jak postawisz stopę w Chicago — powiedziała i wzięła łyka napoju, który znajdował się w kieliszku do szampana.
CZYTASZ
Lost Soul
RomanceNie od dziś wiadomo, że zakazany owoc smakuje najlepiej. Jednak czy kiedyś ktoś się zastanawiał dlaczego jest zakazany? Albo jakie będą skutki chwili posmakowania tego smakołyku? Nazywam się Delilah Constance Clarkson i miałam okazję się przekonać i...