KUZUCUKLARIIIMM 2. BÖLÜMLE BEN GELDİİİİM. İL BÖLÜMDE YAZIM YALNIŞI YAPMADIĞIM İÇİN ANLAMAYAN OKURLARIM OLMIUUŞ BU BÖLÜMDE DİKAT ETMEYE ÇALIŞTIIIM. UMARIM BEĞENİRSİNİZZ SİZİ ÇOK SEVİYORUMMMMUUAAHH İYİ OKUMALAAARR <3333
*****
Bakkaldan ekmekleri alınca eve döndum . Annem. yumurtaları kırıyordu. off anne yumurta yemem ki ben . Anneme yakastim ve broşörü verdim. göz ucuyla inceledi ve masaya bıraktı. "kahvaltıdan sonra bakarım" dedi. ona savaş hakkında sorular sormak istiyordum fakat bana cevep vermez diye korkuyordum.
"Anne Savaş beyle neden artık yakın değilz?" diye sorduğumda sinirle saçlarini arkaaya atti ve yuzüme ofkeyle bakti. "Böyle sorular sorma artık kızım. bunlar seni ilgilendirmeyen konullar. " diye cirladi.
O sırada yumurtalar pişmişti annem hemen tabakladı ve masaya koydu. Bir anda kapı çaldı ve açtım. Karşımda savaş beyi görmeyi beklemiyordum. "b-b-buyrun savaş bey" dedim kekeleleyerek.
içeri girdiği gibi mutfağa daldı. yuumurtaları kokladı kokladı kokladı. sanırım açtı. annem savaş beyin geldiğini görünce panik oldu ve caktirmadan eline biçağı aldı. "Savaş bey keşke haber verseydiniz size de yumurta kırardim." annemin de sesi ttiriyordu. savaş gerek yok dercesine başını salladı ve hemen konuya girdi. " ben aslında buraya sizinle konuşmak için gelmişt.m fakat yumurtaları görünce dayanamadım kusura bakmayın. "
annem sandalyeyi oturması iöin çekti ve savaş oturdu. "buyrun savaş bey dinliyorum" dedi annem sakince.
"Biliyorsunuz muhtarlık seçimleri yaklasti ve benim muhtar yardimcisina ihityacım var. sizin kızınızın bu işi çok iyi yapacağına inanıyorum sonuçta kendisi halkla ilişkiler okuyor değil mi?" bana baktı. gözleri tüylerimi diken diken etmişti.
"e-e-evet ama halkla ilişkiler bölümünün muhtarlıkla ne alakası var?" diye sordu annem. " "Sonuçta muhtarlık da halkla ilişkili öyle değil mi?" dedi savaş. çok haklıydı fakat ben dediklerini dinlemiyor sadece konuşurlen hareket eden kaslarını izliyordum. çok sexiydi.
annem bana baktı bense omuzlarımı bilmiyorum dercesine silktim. savaş konuşmaya devam etti. "zara adına çekinmeyin ben onun abisi sayılırım ve bu işi ona en iyi öğretebilecek kişi benim. kendisi içinde bir iş deneyimi olur hemde mahalleyi daha yakından tanır."
"tamam o zaman zaranında onayı varsa muhtar yardımcısı olabilir. " deyince annem bana baktılar. kafamı olur dercesine salladım. muhtar ya da yardımcısı ne yapar bilmiyordum ama savaşa çok güveniyordum ve bana bu işi öğretebileceğinden emindim.
"o zaman harikaa" dedi savaş ve elini yuğmurtanın olduğu tabağa daldırdi. avcundaki yumurtayı tekte ağzına götürdü ve çiğnemeden yuttu. annemle ben birbirimize şaşkınlıkla baktık. "kusura bakmayın çok acikmiştim . " bu adam gerçekten çok tuhaftı.
Annem boş tabağı aldı ve tezgaha koydu. sinirli gözüküyordu. " Konuşmamız bittiyse kalkabilirsiniz savaş bey evde çok işim var. " dedi sinirle.
savaş ayağıya kalktı ve evden çıkti. "anne ne oldu da izin verdin?" diye sordum anneme.
"öyle gerekti." dedi sadece. ne demektı ki bu şimdi? nasıl öyle gerekebilirdiki? savaş beyden hazetmediğini biliyordum fakat neden şimdi izin vermişti? annemi anlayamıyordum. onun hakkında sorular sorduğumda itinayla cevap vermeyen ve konuyu değiştiren kadın ne olmuştu da şimdi beni onun yanına yardımcı olarak göndericekti?
odama çktim ve yatağa uzandım. savaş yüzünden kahvaltı bile yapamamıştım. iştahım kaçmıştı. biraz uyudum.
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Sert Zombi Muhtar
ChickLitO'nu ilk gördüğümde bir zombi olduğunu bilmiyordum, kendisi mahallemizin muhtarıydı ve herkes onu çok severdi. Sıcak nefesini yüzüme üflediğinde çürük et kokusunu almıştım ve bu beni ürpertmeye yetmişti. Ben zombi bir muhtara aşıktım...