3. Bölüm

34 4 36
                                    

kuzuxuklarimmmmm yeni bolumm geldiii. sizi biraz bekletmis olabilirimmm kusura bakmayinnn iyo okumalr askli balli lokmalariiimm biz bir ayleyiiizzz <33

eve varmistim. savasi dusunuyoedum. beni cok korkutmustu ama bir o kadar da etkilemisti. ona karsi ne hissediyordum bilmiyordum. sanirim ondan hoslaniyordum. kendimi firenlemem lazimdi ama yapamiyordum iste. onu dusunmeden edemiyordum. ozellikle evinde yasadigimiz o yakinlik asla aklimdan cikmiyordu. bir daha yasanmasini istiyordum. dudaklari dudaklarima cok yakinda neredeyse opusecektik. gece bunlari dusunerek huzurlu bir uykuya daldım.

*****

sabah alarmin igrenc sesiyle uyandim. bütün uykum kacmisti. bugun muhtarlik secimleri vardi ve cok gergindim. ya kazanamazsa, ya kayberse, belki de artik benim yardımcı olmami istemiyordu. kendi dusuncelerimde bogulmusken gözlerimi devirdim. neler düşünüyordum ben boyle.

asagiya indim ve annemin yaptigi enfes kahvalto sofrasına baktim. bir kus sutu eksikti. Bir anda kapi çaldı. gelen kisi berkecandi. asik oldugum cocuk, yani savastan once.

"naber sumukli bocek" diyerek yanaklarimi sikti.

"uuuf berkecan cok giciksin." dedim gozlerimi devirerek. artik ondan hoslanmadigim için yaptığı hiçbir hareket beni etkilemiyordu. onceden en ufak temasimizda alev alan ben simdi hicbir sey hissetmiyordum. dusundugum tek kisi sert savasti.

"gicigim ama sadece sana guzelim." dedi mutfaga dogru adimlarken. "ooo valide sultan yine dosemis." sofraya baktı.

berkecan bizim alt komsumuzdu ve hem onunla hem de ailesiyle cok sik gorusurduk. aramizdaki bag cok eskiye dayanirdi, cocukluk arkadasiydik resmen.

"ellerini yikamadan yiyemezsin canim." dedim ben de gicik davranmaya calisarak.

"yikadim guzelim." dedi ve sofraya oturdu.

annem kahvaltiyi hazirlayip evden cikmisti ve nereye gitmisti bilmiyordum.

"zara hanim oyunuz kime acaba? karnimizi doyurduktan sonra oy vermeye gidelim mi prenses cadi?"

"gidelim prensim." oyumu kime vereceğimi soylemeyecektim. savas oldugunu duyarsa uzulebilirdi. cunku savasi gencler arasinda kimse sevmezdi. berkecani uzmek istemiyordum.

"kime verecegini soylemedin." dedi merakli bir sesle

"daha emin değilim bilmiyorum." dedim siritarak. suphelenmesini istemiyordum.

kahvaltiyi hizlica yaptiktaj sonra secimler icin evden cikmistik ve yuruyerek okula vardik.

ellerim titriyordu, ben neden bukadar gerilmistim bilmiyordum.

savas okulun bahcesinde sigara iciyordu ve aman allahim cok yakisikli görünüyordu. guneste parlayan curuk vucuduyla yine cok garipti, fakat her zamanki gibi cok atesliydi.

"su salaga oy verecek olanlar ne yasiyor inan merak ediyorum." dedi berkcan savasi gostererek.

"bizi ilgilendirmez." dedim ve omuzlarimi silktim.

"ben tuvalete gidicem" dedim ve berkecanin yanindan ayrildim. bu sirada savasla bakisiyorduk ve beni takip et der gibi bir isaret yapmıştım.

tuvaletin onunde savasi bekledim bir sure. berkecana savasa oy verecegimi soylemesem de ogrenecekti, sonucta muhtar yardimcisi olacaktim. er yada gec hersey ortaya cikacakti.

o sirada savas yanima topallayarak geliyordu. keske elimde bir sihirli degnek olsaydi ve onun bacagini duzeltebilseydim. bu haline cok uzluyordum.

"gunaydin guzellik." dedi siritarak.

"gunaydin. heyecanli misin?" dedim.

"hayir. sonucta kazanacagimi biliyorum. bu oy işleri bile formaliteden aslinda. kara sehir.mahallesinin yegane muhtari benim ve ben kalacagim. ben disinda birnin muhtar olmasi bile soz konusu degil. sende benim muhtar yardimcim olacaksin. bu isi cok guzel sirtlayacaksin." dedi ve kendinden emin bir gulus atti.

Zoraki Sert Zombi MuhtarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin