פרק 10

278 13 0
                                    


כריסטיאן

התעוררתי לפני אשלי. ופשוט שכבתי שם כשידי כרוכות סביבה ובחנתי את היפיפייה שלידי הבטתי בפניה המהממות, הסתכלתי על הריסים הארוכות שלה , בחנתי את לחייה הסמוקות מעט מהשינה כל כך קרוב , בחנתי את שפתיה הנפוחות והאדומות כדם מבטי לא מש משפתיה הלבביות היפות. הן נפשקו מעט, והיא זזה שערה הבלונדיני זהר עוד יותר, בגלל קרני השמש שחדרו לחדר מהחלון שליד המיטה.

קמתי בזהירות כי לא רציתי שאשלי תתעורר עכשיו, היא זקוקה לשינה הזאת .

זקוקה מאוד.

החבלות והמכות שהחלאה המזוין נתן לה היו על גופה העדין בכמויות וראיתי אותן , ראיתי הכל .

נכנסתי למקלחת ופשטתי את תחתוני הבוקסר השחורים מגופי . גופי היה חם מחום גופה של אשלי, ובכלל מהסיבה  שישנתי לידה בפעם הראשונה.

זאת היתה הפעם הראשונה שישנתי ליד אשלי שלי.

אני מתלהב כמו ילד קטן ומחייך זאת הפעם הראשונה גם שאשלי איתי יותר מכמה דקות של פגישה ליד הדלת היא היתה איתי היום יותר מכמה דקות כמעט יום שלם .

ואני פאקינג אוהב את זה .

אני רוצה את זה ככה לנצח.

אני ואשלי נגד כל העולם .

נכנסתי מתחת לזרם המים החמים ושפכתי קצת שמפו על הראש שלי קירצפתי את שערי השחור ואת גופי שטפתי עם מים הכל ויצאתי לאחר כמה דקות .

יצאתי מהמקלחת עם מגבת לבנה כרוכה מסביב למשולש בגופי ולבשתי בוקסר, היום לא לבשתי חליפה לבשתי גינס רגיל וחולצה טריקו שחורה שנמתחה מהשרירים שבגופי הגדול .

הגנבתי עוד מבט אל עבר אשלי שלי והיא נראתה שלווה מאוד ידיה מעל ראשה פרושות על הכרית שפתייה הנפוחות  מפושקות מעט ושערה הנעים  נח על הכרית היא התחככה במזרן . והזין שלי נעמד דום.

זין .

הסטי את מבטי מההופעה המדהימה שנתנה לי ללא כוונה. לפני שאגמור כאן ועכשיו. והתקדמתי לדלת, בדרך למטבח התקשרתי למייק הרופא של המשפחה .

מייק רופא נאמן שטיפל בי ובאחיי בכל הפעמים שניפצענו בזמן החלפת אש , יריות או סתם מתנקשים שפגעו בנו בקטנה ולא נשארו בחיים כדי לספר על זה .

הוא ענה בצלצול הראשון "קאפו" " איך אוכל לעזור?" " יש לי בחורה בחדר היא עם חבלות ומכות וכמה צלעות סדוקות ושבורות אני רוצה שתבוא לטפל בה עכשיו. " קולי קר כרגיל כשאני מדבר עם אנשים אחרים

אבל לא עם אשלי .

" בוודאי קאפו. אני אגיע עכשיו" ניתקתי הכנתי לי את הקפה שלי שחור חזק ובלי חלב. או שום צבע אחר והתיישבתי עם הכוס על שולחן אוכל . בדיוק באותו הרגע רוי הגיח משום מקום ונכנס למטבח " בוקר" קולו נשמע ישנוני ומסופק.

שיט.

הוא בטח נהנה אתמול מאוד. הוא בדיוק התיישב מולי  ואמר בדיוק מה שחשבתי " אתה לא מבין איזה טובה היא במיטה נשבע אחי,  בחיי שחשבתי שהיא רצה מרתון. והקולות שהיא השמיעה " הוא דפק עם ידו על השולחן וחייך חיוך זדוני ומסופק " פאקינג זיון טוב!!"  לא עניין אותי הוא והזונה שהוא היה  איתה אתמול עיניים אותי רק הבחורה שישנה כמו מלאך במיטה שלי .

ליאו החליט לכבד אותנו בנחוכתו ונכנס למטבח כמובן ששום דבר לא חומק מעיניו כי הדבר הראשון שהוא אמר בקול הרובוטי הרגיל שלו היה " למה אתה לא לובש חליפה?"
גיחכתי בשקט והחלטתי להציק לו קצת. " למה אתה יודע מה אני לובש ליאו? " אתה עוקב אחרי?"  " מתחיל להתאהב בי?" "שאתחיל לחשוש?" שאלתי בציניות .
" מצחיק" ליאו אמר ולא נראה משועשע בכלל. מה שגרם לי ולרוי עוד יותר לגחך.

"לא ידעתי שאתה  עוקב אחרי כריסטיאן ." " אתה כבר יודע שאני הומו?" . חיוכי ירד באחת והסתכלתי אליו "מה?"  ליאו גיחך בשקט והסתכל עליי

" אז למה אתה בלי חליפה ?"
"למה לא סיפרת לנו שאתה הומו?"
" אני לא "
" יופי חמור התחלתי לדאוג" רוי אמר בחיוך גדול ובא לתת אגרוף לכתפו של ליאו. ליאו מבלי להתאמץ בכלל שלח יד  תפס את האגרוף של רוי והזיז אותו הצידה בתנופה קלה .

" נו... ליאו פנה אליי ולגם מהקפה שלו . בפעם האלף למה אתה בלי חליפה?" "כי יש לי דברים לעשות"  "ואני צריך שהיום תישאר בבית ליאו , אני צריך שתשגיח השבילי על אשלי אני לא סומך על השומרים המזדיינים !!"

" מה!?!?" גם רוי וגם ליאו פנו להביט בי כשאמרתי את שמה של אשלי, וחיכו להסבר אז הסברתי להם  וסיפרתי להם   הכל. על אשלי, על מאט, על מה שקרה בחתונה, ועל המכות .

" אז איפה מאט? ליאו שאל
"מאט מוחזק במרתף באחד התאים."
" מה אתה מתכנן לעשות לו?".
" אתה יודע מה" עניתי בשלווה .התרגשות  עברה בי וחייכתי בזדון מעוות .

זמנה של המפלצת נגמר.

   

My mother's devilWhere stories live. Discover now