פרק 18

313 15 5
                                    

כריסטיאן

מצאתי את הבן זונה.

טום קול , אח של מאט המזדיין .

כשקיבלתי את השם מאחד מהחיילים שלי ועיניו נפלו על שמו של החרא המזוין הזה, שברתי את המשרד שלי. קרעתי את הדפים והחוזים , הפכתי את הכיסא ונתתי אגרופים לקיר. מפרקי אצבעותיי דיממו אבל לא שמתי זין ושברתי את הדלת .

איך הוא מעז?כבר הרגתי לו אח אחד. אח שלו בקבר הוא רוצה גם?.

אפשר לסדר את זה .

יצאתי מהמשרד המפורק שלי ונכנסתי לרכב התחלתי לנסוע לאחוזה בדרך נתתי פקודה לחיילים שלי לתפוס את האיש המזוין ולהשאיר אותו קשור בחדר העינויים.

נראה שיש לי צעצוע חדש לשחק איתו .

הגעתי לאחוזה . יצאתי מהרכב ונתתי לשומר את המפתחות תכננתי ללכת ישר לאשלי , רציתי לראות אם היא תכחיש או תספר לי את האמת. כשהמזדיין שלח לאשלי את ההודעות האלו הוא הזכיר מידע על שתי בנות לא הופתעתי היה לי חשד גם אם קל שבקלים שאשלי היתה בהריון אבל הסתירו את זה .אבל לא ידעתי שהיו שתיים .

עשיתי חיפוש וגיליתי שכשמאט אנס את אשלי בפעם הראשונה בגיל 12 היא ילדה ילדה אחת אבל הכל הושתק כי אשלי ומאט לא היו נשואים, משפחתו של מאט העבירה סכום כסף נכבד למשפחה של אשלי והסיפור הושתק ונגמר בזה שמר הארפר לקח את הילדה והעביר אותה לבית יתומים .

בגיל 19 כשאשלי התחתנה עם מאט הוא אנס אותה שוב והכניס אותה להריון שוב, ושוב אביה טיפל גם בזה. אבל לא רציתי להמשיך לחקור ולחפש לבד רציתי לשמוע את זה מאשלי, רציתי שהיא תספר לי .

"היי" ראיתי את רוי במטבח . הוא הסתובב אליי "היי, לאן אתה הולך?" .
לא עניתי.הוא כבר ידע לבד.
"אהה כמובן אתה הולך לבחורה שמחזיקה אותך בביצים". הוא גיחך .
גבותיי התכווצו " היא לא מחזיקה אותי בביצים" .התווכחתי.
"הו היא ועוד איך מחזיקה אותך בביצים, אבל זה בסדר אח גדול , נתעלם מזה כדי שהגאווה שלך לא תיפגע". חיוך זחוח הופיע על פניו ורציתי למחוק לו אותו.

בסופו של דבר התעלמתי ועזבתי את רוי במטבח מגחך ועוקץ אותי בלי סוף . והתקדמתי אל האגף שלי וכשהגעתי לחדר שלי ושל אשלי דפקתי כדי להודיע על בואי ופתחתי את הדלת .

המיטה היתה מסודרת והחדר נראה ריק, רק המים הזורמים במקלחת הבהירו לי שאשלי לא עזבה אותי . הורדתי את החליפה ופתחתי שלושה כפתורים בחולצה שלי, התיישבתי על הידית של הכיסא בחדר וחיכיתי לבחורה שמחזיקה אותי בביצים.

המים הזורמים הפסיקו והדלת נפתחה אדים יצאו לבחוץ והתאדו אבל עיני היו רק על הבחורה שלי .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 23 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My mother's devilWhere stories live. Discover now