כריסטיאן
"זונה בוגדנית כבר בבית של גבר אחר כי הוא פתח לך את הדלת ? .
את נשואה זונה !!.
כבר פתחת לו רגליים? . ""אם את רוצה לראות את הבנות שלך , תביאי 7 מיליארד דולר לרחוב הראשי ( הסטריפ) ליד הפארק בלאס וגאס בשעה 23:00 בלילה .
תבואי לבד או ש.. "צוות האקארים שלי מצאו בטלפון של הנסיכה שלי, את שני ההודעות המזוינות האלה והזעם שהרגשתי כשקראתי את ההודעות האלה כמעט גרם לי לצאת לטבח בכל הגברים שבעולם .
מי זה הבן זונה הזה שחושב שהוא יאיים עליה ככה?
היא כבר לא נשואה כי רצחתי את בעלה ברצון רב ,מעולם לא הרגשתי כזה סיפוק כשרפתי את גופתו ראיתי אותו נעלם מהעולם ואפילו לא משאיר עצמות מזוינות מאחוריו בזכותי.
אנע מתרגש כמו איזה ילד קטן שקיבל את הממתק שלו כשאשלי ישנה פה ולא כמו גבר מאפייה חזק ומאיים אבל עם האישה שלי כל המגננות שלי יורדות ואני מרשה לעצמי רק שאני איתה לחייך , לדבר בחיבה , לגעת .
להרגיש.
פתחתי את המחשב שלי במשרד ופתחתי את המצלמות הנסתרות בחדר שלי חזרתי כמה דקות אחורה והתחלתי לגלול לזמן המתאים כשהתקבלה ההודעה . צפיתי באשלי בזמן שהיא שוכבת על המיטה ומתעסקת בטלפון החדש שקיניתי לה. ודרשתי ממנה להשתמש בו ולהפריע לי בכל דבר שהיא צריכה , בחיים לא נתתי אפשרות כזו לשום אישה אבל עם אשלי זה היה טבעי .
הכל מרגיש טבעי איתה .
ברגע שהיא קיבלה את ההודעה ראיתי שהיא מתחילה לפחד אבל יחד עם זאת כשהתבוננתי בפניה המוקרנות על המסך ראיתי רעב , רצון, צמא למשהו .
ידע.
הידע הוא הכוח המסוכן ביותר . כי כשבני האדם רוצים לדעת ,לגלות משהו כי הם מסוקרנים הם יעשו הכל בשבילו .
גם להרוג .
הידע יכול להיות גם כוח וגם סיכון כי כשיש ברשותך מידע שאחרים רוצים הם ירדפו אותך ויעשו הכל בשביל תאוות הידע שלהם .
בהודעה היה כתוב משהו על בת. לא סתם בת ,שתי בנות הופתעתי אני עדיין מופתע אבל שוב יותר מכל אני סקרן . לא ידעתי שלאשלי יש בנות. במאפיה אף פעם לא עלה שיח על זה .האם הבנות הן לא של מאט ?לכן הוא השתיק את הריכולים והרג אותם ? .
אבל כנראה שהן חיות ונושמות כי ההודעה שהבן זונה שלח מספרת סיפור אחר. הן בחיים ואשלי מאמינה שהיא תוכל לראות אותם ולקבל עליהן מידע .
פיפקתי בזה. בחוג שלנו לומדים לא להאמין .לא לקוות . לגרום לזה לקרות. לא לדמיין ,לא לחלום חלומות אם אתה רוצה משהו תעבוד בשבילו ותשיג אותו אחרת זה לא יקרה , זה החיים .אבל אולי למזדיין הקטן כן יש מידע ואני לא רוצה להרוס לאשלי את ההזדמנות הראשונה שלה להילחם על מה שהיא רוצה ,לקחת .
YOU ARE READING
My mother's devil
Romansaכשאשלי מוצאת חן בעיני קאפו לאס וגאס האכזרי והקר . שערי הגיהינום נפתחו אבל לא בשבילה אלא בשביל בעלה האנס . "המפלצת" היא מכנה אותו. אשלי נאנסה בידי "המפלצת " בגיל 12 וילדה 2 בנות היא שלחה את בנותיה לאומנה כדי שהמפלצת לא תדע עליהם והן יפגעו. אשלי...