פרק 13

281 15 4
                                    

אשלי

כריסטיאן נע אליי כמו האל שהוא. ידיו בתוך הכיסים של הג'ינס הפשוט שלבש , שמתי לב לזה שהוא לא לבש את החליפה המפוארת שלו היום ואיכשהו הוא עדיין הצליח להיראות סקסי בטירוף .

השפלתי את מבטי אל רגליי העטופות בשמיכה הלבנה במיטתו של כריסטיאן.

אלוהים אדירים!!.

כריסטיאן התיישב לידי אחז בסנטרי והרים את מבטי אליו עיניו חיפשו את עיני .

מבטנו הצטלבו .

טבעתי בעיניו הכחולות הבהירות של כריסטיאן , והמבט הלוהט שלו סיחרר את ראשי עד שלא יכולתי כמעט לנשום, הבהיר בעיניו כמעט הרג אותי . אבל עינו היפות הצטמצמו בכעס " בכית?" ניתקתי את קשר העין הנפלא עם הגבר המרהיב שנמצא מולי והשפלתי את עיני לא רציתי לראות שגם הגבר הנהדר הזה שליבי שמור לו כועס עליי הספיק לי מאט אחד לא יכולתי ולא רציתי לעבור את זה שוב .

" אשלי, בכית? אני לא כועס רק תגידי לי מי גרם לזה ואני נשבע שהוא ימות בעינוים!!". הוא אמר בקול מאיים וקר
" אני... רק... אני בסדר " לא רציתי שכריסטיאן יפגע במישהו בגללי

"אשלי" כריסטיאן התקרב אליי ומחה את דמעותיי , נשפתי ברטט הקרבה היתה כל כך נעימה כל כך רגילה כאילו זה תמיד היה ככה . נשמתי עמוק והסנפתי את ריחו המשכר, קיוויתי שהוא לא שם לב אבל חיוכו הרחב אמר לי שלא .

שיט.

חייכתי בלחץ לא ידעתי מה הוא חושב על זה או מה הוא יעשה עם זה " אל תדאגי בייב גם אני הסנפתי קצת "

בייב..

אוי אלוהים.

מה שהוא עושה ללב שלי..

" אשלי" קולו רך כנוצה " אני צריך שמייק יבדוק אותך," " אני יהיה פה איתך אוקי?".
הקאפו לא שואל אבל הוא שאל אותי , דאג לי "אוקי" " יופי פרפר " ליבי זינק בחזי למשמע הכינוי , כריסטיאן קם והתקדם לכיוון הדלת הוא פתח אותה וקרא למייק להיכנס כשמייק נכנס הוא חייך אלי והתקרב נשכבתי לאחור וכשמייק התכוון להרים את החולצה שלי התכווצתי אבל אז הרגשתי פרץ חום מהיד שעבר בכל גופי וצימרר את גבי .

השפלתי את עיני אל ידי שכרגע היה אחוזה בידו הגדולה של כריסטיאן, לחיי התחממו והרמתי את מבטי לכריסטיאן .

טבעתי בעיניו.

עיניו שבו אותי אליו כמו זכר שמחפש את הנקבה שלו הרגשתי חשופה תחת מבטו החודר כאילו הוא יכול לראות את כולי, את סודותיי . מייק הביט בנו במבט סקרן ואז התחיל להרים את שולי חולצתי לא התכווצתי . בעצם לא זזתי ההיתי שבויה בעיניו הכחולות החודרות של כריסטיאן מייק טיפל בחבלות שלי וקיבע את השבר בצלעות הוא מרח כמה משחות עטף את הפצעים ואת שטפיי הדם בתחבושות ועבר לרגליי , לגבי, לפני , לידיי . לא שמתי לב כבר למה הוא עושה ואיפה הוא נוגע ההיתי כל כולי עסוקה בכריסטיאן.

רק שמייק קם וכיחכח בגרונו זינקתי והסטי את מבטי לכיוונו הוא חייך אליי בחביבות " אשלי אני נותן לך כמה משחות עם הסבר ואת חייבת למרוח אותם." הוא פנה לכריסטיאן " קאפו ברשותך אני מבקש אסור שהיא תתאמץ יותר מידי , והיא חייבת לאכול ולנוח ". הוא יצא מהחדר .

כריסטיאן עזב את ידי ונעמד. חום ידיו נעלם והיה לי קר . לא ידעתי מה להגיד האם הוא יגיד לי לחזור? , למה הוא בכלל הביא אותי לפה? למה אני באתי איתו? מה עם מאט? הוא יהרוג אותי כשאחזור? . ראשי התפוצץ ממחשבות שעשו לי כאב ראש היו לי יותר שאלות מאשר תשובות .

כריסטיאן פנה אליי " אשלי -" הוא התקרב אבל עיני ננעצו בנקודה אדומה על הג'ינס הפשוט שלו שמתי לב שהוא לא לבש את החליפה שלו וכשהרמתי את מבטי לחולצה ראיתי אותה ספוגה מדם הצבע האדום של הדם לא היה כל כך ברור על רקע השחור אבל הבנתי מה אני רואה . בלעתי רוק בכבדות וקיא טיפס בגרוני " אא..אתה אתה..ה רצח..ת א..ותו??" כריסטיאן אמר בפשטות "כן" .

עולמי התהפך עליי.

כל חיי ההיתי קשורה למאט רק המוות היה יכול להפריד ביננו , בחיים גם לא דמיינתי חיים בלי מאט בלי מכות בלי לתת לו את גופי מבלי שאני רוצה , בלי הרס , בלי צעקות , בכי, צרחות, חיים רגילים. התנשפתי בתהדהמה לא ידעתי מה לעשות עם עצמי ומה לעשות? ולאן ללכת ? אבל למזלי לזכר האלפא שלידי היו תוכניות אחרות " את נשארת איתי אשלי ." הוא התקרב ואחז בידי כבר לא פחדתי מהדם עיניו שבו אותי והרגיעו אותי ." את נשארת כאן אשלי איתי מאט מת ואני רוצה אותך פה "
"למה ?". לא הבנתי למה. למה שיתעניין בי בכלל הייתי כלום ושום דבר .

"כי את שלי".

ליבי התפוצץ לחיי התחממו והיה לי חם כל כך .ידי בידיו ,עיני על עיניו ,

" תצאי איתי לדייט"
"מה??". ההיתי בהלם פי נפער בתהדהמה איך זה ייתכן שהגבר הזה. הקאפו האכזרי והקר של לאס וגאס ! מבקש שאני יצא איתו.
ניסיתי לסדר את המחשבות שלי כי  הבעל שלי מת עכשיו אני אמורה להיות באבל לבכות וללכת לבקר אותו בקבר אבל לא חשבתי על מאט בכלל וכמו שהכרתי מהסיפורים על הקאפו הוא לא ישאיר גופה בכלל לקבור .
חייכתי " אתה רוצה לצאת איתי? " לחשתי
" כן , אני לא מתכוון לחיות עוד 34 שנים בלעדייך !" פרפרים התעופפו בבטני גופי עלה באש והגבר הזה היה המצית.
חשבתי על חיים כאלה עם כריסטיאן .
32 שנה חייתי בפחד בסבל החיים שלי היו נוראיים כבר חשבתי למות אבל אלוהים הביא אליי את הגבר הזה לא תכננתי לתת לו ללכת .

גם אני רציתי אותו לידי .

" אוקיי כן אני מסכימה ".

כריסטיאן חייך אליי ואמר לי להתקלח " את צריכה עזרה?" שאל בממזריות
הסמקתי "לא"
"בטוח?" התקרב אליי וכרך את ידיו סביבי
הסמקתי עוד יותר והשפלתי מבט " כן בטוח". לחשתי
כריסטיאן אחז בסנטרי בידיו והרים את מבטי .

" לעולם אל תסתירי את פנייך מהעולם."

"הוא לא יכול לשרוד בלי היופי הזה."

הרגשתי  שהוא לא מדבר רק על העולם .

אוי אלוהים .


תהנווו אהובותתת😍
תגבות והצבעות יתקבלו בשמחהה

My mother's devilWhere stories live. Discover now