RÜYA
Bir odadaydım. Bir kaç doktor benden kan alıyordu.
Muhtemelen 11-12 yaşındaydım. Doktorlar gittikten sonra yanıma benim yaşlarımda 4 çocuk geldi. Sadece biri kızdı. Kız bana "Merak etme Diana, bir kaç tüp kana yenik düşmezsin. Sen güçlü bir kızsın." dedi.
...
Yataktan sıçrayarak uyandım.
Galiba çocuklardan biri Newt, diğeri de Minho'ydu. Ama kızı ve diğer oğlanı tanımıyordum.
Dışarı baktığımda güneş yeni yeni doğuyordu. Gözetleme kulesine çıkıp gördüğüm rüyaları düşündüm.
Rüyalar gerçekten geçmişimi gösteriyordu. Eğer öyleyse Newt ile sevgiliydik ve buradaki herkesi buraya koyanlardan biriydim.
Eğer onları ben labirente koyduysam kendimi asla affetmezdim. Çünkü bir kaç haftada çok yakın olmuştuk.
Sonra birden aklıma cebimdeki kolye geldi. Hemen cebimden çıkardım. Kolyenin üstünde "N" harfi vardı. Buda Newt'le sevgili olduğumuzu kanıtlıyordu.
Bir sorun vardı. Ben azda olsa anılarımı hatırlıyordum ama Newt hatırlamıyordu.
"Erkencisin demek. "
Sesin sahibine baktım. Bu Newt'ti.
"Uyku tutmadı diyelim. Ayrıca sen de erkencisin. "
"Uyku tutmadı diyelim. "
Newt'in dediğiyle ikimizde güldük. Acaba rüyaları Newt'e anlatsam mı. Ama anlatınca benden uzak durursa.
"N'oldu? Ne düşünüyorsun? "
"Sence bizi niye buraya getirdiler? "
"Bilmiyorum ama mantıklı bir açıklaması vardır. "
"Ya burdan çıkamazsak? "
"Merak etme illaki çıkarız. "
Bir süre sessizlik oldu. Sonra Newt konuşmaya başladı.
"Hadi kalk artık yoksa labirente girmek istemiyor musun? Minho çoktan hazırlanmıştır. "
Newt'in bu halleri çok komikti. Tam bir anneye benziyordu.
Yine normal hazırlıkları yaptım. Ben ve Minho'yla birlikte labirentin açılmasını bekledik.
Labirent açılınca koşmaya başladık. Üçümüzde çok sessizdi. Sessizliği bozan ızdırap verenlerin çığlıkları oldu.
Kapıların kapanmasına az kalmıştı. Hemen labirentin kapılarına doğru koştuk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZE RUNNER-NEWT [TAMAMLANDI]
FanficDiana Ross isyan çalışanı ve labirente giren ilk kızdır. Geçmişini rüyalarında görüyor. Acaba bu rüyalar kaçmalarına yardımcı olucak mı?