Aynı anda hem Doruk hemde Ayaz'ın mesaj atması yüzünden birden içim kararsızlık ile kaplanmıştı. Ama genede Doruk daha iyi bir fikir gibi geliyordu. Tabii Doruk ile gidersem Ayaz'ı ekmiş olacağım gerçeği de vardı. Ben tüm bunları düşünürken abimin aniden ağzında ki yemekleri çiğnerken içeri gelmesi sayesinde tüm düşüncelerim bir anda dağıldı.
Ömer:
-Dışarda arabayla Doruk seni bekliyor.Melisa:
-Ne? Daha kararımı bile vermemiştim ki? Kafasına göre gelmiş.Ömer:
-Aranızda birşey var gibi ama neyse.Dedi ve ağzındaki tıkış tıkış dolu yemekleri çiğneyerek odamdan çıktı. Benim ise aşağı inmem gerekiyordu ama nedenini bilmediğim bir şekilde aynadan kendime bakıp kombinimi onaylama gereği duydum, bi an duraksadım ve neden onun için aynaya bi daha baktığımı düşünürken bir anda dış kapının açıldığını duydum. Bir dakika ne oluyordu bu Doruk'un sesi! Odamın kapısını kapattım ve kulağımı kapıma dayayıp onları dinledim.
Doruk:
-En son ki karşılaşmamız pek de iyi olmamıştı.Ömer: (Abim)
-Eskiden beri böylesin sorun hep sen de oluyor.Doruk:
-Geçenkinde gayet ciddiydim. Bir daha böyle hatan olmasın.Demesi üzerine abimin gülüşünü duydum.
Tam o sırada kapıda olan kulağım bir anda ittirilmiş gibi hissettim ve bir anda yere düştüm. Doruk! Odama girmişti! Yere düşmüş o halimi görünce kendini gülmekten alı koyamadı. Daha sonra sonunda bu kahkası bitti. Neden odama izinsiz girdin dermiş gibi kollarımı bağlayıp yüzüme kızgın bir ifadeye bürünüp ona bakmaya başladım.
Doruk:
-Tek yaptığın şey dikizlemek değilmiş belli ki.Dedi ve tekrar gülmeye başladı ta ki gözleri dağınık yatağım, yerdeki yastık ve kıyafetler, masamın üzerindeki defterler ile buluşana dek. Bunun üzerine direk savunmaya geçtim.
Melisa:
-Senin suçun işte senin yüzünden düştüm bir de odamı mı yargılayacaksın!Doruk:
-Tamam trip atma da yürü gidelim.Melisa:
-Peki Ayaz?Doruk:
-Ne olmuş ona?Melisa:
-İlk buluşacağım kişi oydu biliyorsun.Doruk:
-Ver telefonunu.Dedi ve WhatsApp'a girip Ayaz'ı engelledi.
Melisa:
-Dur napıyorsun!Doruk:
-Çok oyalandık zaten birde bu triplenip yazmasın birşeyler arabaya yürü hadi.Arabaya binecektik ama hesap etmediğim bir şey vardı. Lunaparka gidiyorduk ve etek giymiştim ayrıca arabaya da rahat oturamıyordum. Bi an arabanın kapısını açtım ve nasıl oturacağımı düşündüm. Doruk bunu farketmiş olmalı ki çantasını bana verdi, bende çantasını kucağıma koydum. Tam bu anda aklıma birşey gelmişti. Çanta boştu ama çok da büyüktü bunu yanına bu olanağı düşünüp almıştı bunun üzerine gülümsedim.
Doruk:
-Biliyorsun herkes tarafından sevilen biri olduğum için tecrübeliyim sevgili konusunda.Melisa:
-Sevgili?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE'NİN IŞIĞI
Roman pour AdolescentsDoruk: +Asıl konumuza gelelim. Şartım benimle takıl! Melisa: +Ha? Ne? Ne diyosun ya? (💌)