01.08
Filiz: "Bizimle geliyor musun?"
"Hayır yorgunum. Eğlenmenize bakın."
Kafamdaki Emosphemi çıkarıp yatağıma fırlattığımda kapandığına dair yanan mavi ışıktan gözlerimi çektim. Hava kararmıştı ve ben oldukça acıkmıştım. Fırat ve Filiz ikisi çocukluk arkadaşım. Birlikte yeni bar alanı* satın almıştık. Uzun zamandır para biriktiriyorduk.
-----------------------------------------------------
*: "Alan" tabirini bir oyunda bulunan mekan gibi düşünebiliriz. Emosphe'ler sayesinde sanal bir seyahat yapabilir ve online insanları (o yeri satın almış kişileri) görüp duyabilceğimiz bir mekan. Burada "Bar Alanı" derken bir bardan söz edilmektedir.
-----------------------------------------------------Gözlerimi dinlendirdikten sonra odama kısa bir bakış attım. Aynı atmosfer ve yine gerçeklik. Gerçekliğe o kadar alışamamıştım ki uyku denen şeyin ne zaman tarihe karışacak olduğunu merak ediyordum.
Üstümdekileri de çıkarıp yine yatağıma fırlattım. Mutfağa gitmek üzere odamdan çıktım.
Soğutucuda haftada bir gelen yiyecek kapsüllerimden** bir tanesini ağzıma attım.
----------------------------------------------------
**: "Yiyecek Kapsülleri" tek kullanımda karnımızı doyurur. Aynı zamanda bu kapsüllerden tat da alabiliriz. Kapsüllerin doyurma yüzdeleri vardır. Çok tatlı kapsüller daha az doyurur. Normal tattaki kapsüller %50 - %70 arası bir doyuruculuğa sahiptir, daha pahalıdır. Her kapsülde kendine has protein, karbonhidrat, yağ vb. bulunur.
----------------------------------------------------Susamıştım. Fakat suyum bitmek üzereydi. Yenilenmesine ise iki günden fazla vardı. Ben hala öğrenciydim. Bu yüzden kapsüllere ve suya sınırlı olmak şartıyla bedava erişimim oluyordu.
Bileğimdeki düğmeye basıp telefonu aktif hale getirdim. Ne kadar paramın olduğuna bakmak için havada beliren hologramdan tuşları tıkladım.
100.350*** param vardı. Bu biraz su almak için yeterli. Tekrar parmaklarımı hologramın üstünde gezdirdikten sonra evime biraz su istemiştim.
----------------------------------------------------
***: Normal para birimimizin 400 katı olarak hesaplayabiliriz. Yani "100.350" para değeri yaklaşık olarak "250 TL"ye eşittir. ----------------------------------------------------