-Bir haberim daha var... Annemgil bir kaç hafta sonra tatile gideceklermiş.
Bir hafta sonra
~Annem ile babam alışverişe gitmişlerdi. Minho'dan "Akşam sizdeyim alkolleri hazırlayın." diye mesaj geldi. Ardından bir mesaj daha geldi bu annemdi "alışverişimiz bitti misafirliğe geldik sabah görüşürüz." diye mesaj atmıştı. Bende gidip Jungkook'a haber verdim.
Akşam kapının çalmasıyla oraya doğru yöneldim. Minho gelmişti. İçeri geçmesini söyledim ve salona gidip oturduk. Abimde alkolleri getirmişti. Beni dibine oturttu. Elini omzuma atarak içmeye başladı.Jungkook'dan
Minho'yu kıskandırmak için herşeyi yapabilirdim. Çok fazla içmiştik. Eun fena sarhoş olmuştu.Minho'dan
Eun yeteri kadar sarhoş olmuştu. Bu anı değerlendirmem lazımdı.-Jungkook biraz daha getirebilir misin?
-Tabi
Jungkook'dan
Bardakları doldurmaya mutfağa gitmiştim. Salona döndüğümde birde ne göreyim! Minho Eun'un belinden tutarak yanında oturuyordu. Tam öpücekken yanlarına gittim.-Minho!!!
- J-jungkook
Minho'dan
Jungkook öfkeyle yanıma gelirken Eun yanağıma sert bir tokat attı. Eli ne kadar ağırsa artık yanağım kıpkırmızı olmuştu.Jungkook'dan
Eun'un yaptığı şeye istemeden de olsa sırıtmıştım. Artık yatsak iyi olurdu. Ama Minho'yu odalardan birine yerleştirmem lazımdı.-Ben Eun'un odasında kalabilirim.
(Bunu derken sırıtması sinirimi bozmuştu.)-Hayır, olmaz!
-Merak etme Jungkook gece yemem kızı.
-(senden beklenir)olmaz. Sen benim odamda kal, ben Eun ile kalırım.
-Neyse, tamam.
-İyi geceler
Dedik ve odalara dağıldık.
-Sen yatakta yat, ben yerde yatarım.
-Hayırr sende benimle yat
-Ama...
-Şşşş itiraz yok.
Tepkisine karşı onu kıramadım ve yanına yattım. Sabah uyandığımda bana sarılmış bir şekilde uyuduğunu gördüm. Uyanması için alnından öptüm.
-Günaydın\güzelim\
-Günaydın'da sen niye yanımda yatıyorsun?
-Minho benim odamda yattığı için buraya gelmek zorunda kaldım.
-Peki... Ahh başım çok kötü ağrıyor.
-Normal.
-Ben dün akşama dair hiç birşey hatırlamıyorum.
-Akşam biraz fazla içtin ondan.
-Hi! Bugün okul vardı.
-Bugün cumartesi
-Oh! Rahatladım
-Minho uyandı mı?-Bilmiyorum
-Bir şey sorabilir miyim?
-Tabiki
-Dün akşam yanlış bir şey yapmadım demi?
-Sen yapmadın ama o Şerefsiz Minho yaptı.
-Ne!? Ne yaptı?
-Boşver. Hadi hazırlanda gel. Kahvaltı yapalım.
- Tamam. Sen in ben üstümü değiştirip geliyorum.