10. BÖLÜM

344 14 18
                                    

Min-ji
Eun Jungkook evde mi?

Eun
Hayır, yazlığı süslemeye gitti.

Min-ji
Tamam neyse, acelem var. Görüşürüz

Durduk yere Jungkook u sorması saçmaydı. Kesin yanına gidecekti.
Ama Jungkook u ona bırakmam. Bende gidicem.👇

Minji'den Hemen bir şeyler giyip çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minji'den
Hemen bir şeyler giyip çıktım.👇

Yanına gittiğimde duvarları süslüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanına gittiğimde duvarları süslüyordu.

-Jungkook!

-Minji? Burada ne işin var senin? Daha erken?

-Sana yardıma geldim:)

-Gerek yok! (Niyetin belli oldu)

-Ama neden? İkimiz beraber süsleyebiliriz! Sonra da biraz kahve içer dinleniriz.

-Oldu Canım! Bir de istersen çocuk yapa-

"Jungkook!" Diyerek sinirle yanlarına gittim. Minji oro**** tamda tahmin ettiğim gibi Jungkook yanına gelmişti. Bu kız beni şaşırtmayı bir kez olsun başaramadı. Ama benim onu şaşırtacak çok şeyim var;)

-Minji!

-Aaa Eun geldin mi?

Yok daha yoldayım birazdan gelicem!! Bu kızın gözü kör mü!?

- Bizde tam seni bekliyorduk! Demi Jungkook!

-Yoo ben beklemiyordum? Bana gelmeyeceğim demişti?

-Canım istedi geldim olamaz mı?

-Olamaz! Ben istemiyorum! Min-ji ben içeriyi süslemeye gidiyorum.

Tavrını si*** Çocuk gibi trip atıyor birde. Bir de bunu çekicez!

-Tamam Canım geliyorum hemen

Şu kız niye her boka sırıtıyor anlamadım...

Allah'ım sen akıl fikir ver. Utanmasa sürünerek gidecek peşinden! Bekle sen ben seni çok güzel süründürücem. Kendini şimdiden yorma, yoksa ilerde çok yorulursun...

Onlar süsleri asıyor ben koltukta oturmuş film izleyerekten keyif yapıyorum...

Arkamdan acı ve hafif bir çığlık gelmesiyle birinin yere yapıştığını anında anladım. E tabi birbirlerini izlemekten dikkat etmiyorlar ki!

Arkamı dönmemle yerde ağrı içinde kıvranan Min-ji yi görmem bir oldu. Bu görüntüyle karşılaşmak hoşuma gitmişti. Jungkook ise umursamadan işine devam ediyordu. Bu ise sırıtmamı sağlamama yetmişti. Yapmacık bir endişe sunarak "Minji! iyimisin!" Diyebildim sadece...

Ahh cidden bu durumdayken bile Jungkook ile yakın olmaya çalışıyordu. Bir yerden çarpılıyor sonra etkisi gidince tekrar eski haline dönüyordu. Yok düşmek kız ölse mezardan bile yavşamayı becerirdi!

Şuan ne mi oluyor.
Minji koltukta uzanır gibi oturarak Jungkookun dikkatini çekmeye çalışıyor. Jungkook napıyor? Hiç birşey! Jungkook un bu umursamaz tavırları her zaman hoşuma gitmişti zaten. Birde bu tavırlarını başka kızlara gösterince...

-Minji ben seni istersen evine bırakayım. Düzelirsen partiye gelirsin.

-Yok ben iyiyi-

-Tamam o zaman bir taksi çağıralım. Sende artık evine git. Burayı ben hallederim.

-Ben bırakır-

-Çok konuşmada taksi çağır!

Tekrar itiraz etmesine izin vermedim. Ne de olsa Jungkook u onunla gönderemezdim. Elinden telefonu bir hışımla aldım. "Alo... taksimi... ......sokağına bir taksi istiyorum... iyi günler"

-Çağırdım birazdan gelirler.

-Saat geç olmadı mı? Tek gidebilirmisin?

-Jungkook Minji çocuk değil! Hem saat daha 6!

Milletin işi gücü yok Minji ile uğraşacak! Kim ne yapsın onu. Hem bir şey yapsalar bile onun en sevdiği şey. Sorun edeceğini sanmıyorum şahsen...

Taksinin çabuk gelmesi beni şaşırtmıştı. Minji gittiği andan itibaren Bende çantamı alıp arabaya doğru ilerledim. Arkamdan geldiğini biliyordum. Ama onunla konuşmadan uzaklaşacaktım. Bir anda kolumdan tutup kendine doğru çevirmesi ile hiç ama hiç istemeyeceğim bir şey oldu. Dengemizi kaybedip Jungkook ile birlikte yere yapıştık. O altta ben üstte ne halde olduğumuzu artık siz tahmin edin...

Yeni bölüm uzun bir aradan sonra geldi. Fikirlerinizi yorumlara yazmayı unutmayın. Bölümü Beğendiyseniz beğenin❤


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Üvey Abim / JkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin