Jungkook'dan
Eun kafasını sıraya koymuş yatıyordu. Beni görünce hemen ayağa kalktı.-Hoşgeldiniz Jeon Bey
-Hoşbulduk
-Sanırım Eun'u almaya geldiniz.
Evet anlamında Kafamı salladım. Eun çantasını alıp yanıma geldi. Yürümekte zorlanıyordu. "İyimisin? Güzelim?" Diye sordum
Cevap vermedi. Yüzünden iyi olmadığı anlaşılıyordu.Eun-jin'den
Beden dersi bitmek üzereydi. Bir anda karnımda şiddetli bir ağrı hissetmem ile yere düştüm...Gözlerimi açtığımda hastane odası gibi bir yerdeydim. Başımda öğretmenimi ve arkadaşımı görmemle revirde olduğumu anladım.
-Eun! İyimisin!?
Diyen öğretmenime sadece Kafamı sallamakla yetindim.Lina:(arkadaşı)
- Hadi gel sınıfa gidelim.
Lina'ya tutunarak sınıfa gittim. Sırama oturup kafamı sıraya gömdüm...Bir anda kapı açıldı. İçeri giren kişiyi görünce yüzüme bir gülümseme yerleştirip ayağa kalktım. Çantamı alıp yanına gittim. Ayakta durmakta zorlanıyordum. Dışarı çıkınca
" İyimisin? Güzelim? " Diye sordu. Cevap veremedim. İyi olmadığımı anlamış olacak ki beni bir anda...-Kucağına- aldı. Hayır hayır olamaz. Şuan onun, abimin kucağındaydım. Ben yerin dibine girerken o sırıtıyordu. Arabaya gelince beni ön koltuğa oturttu. Kendisi de yanıma, sürücü koltuğuna geçti. Yol boyunca sesimi çıkarmadım. Hala o anın şokundaydım...
Elini karnıma koyarak "Ağrıyormu?" Diye sordu. "Biraz" diye cevap verdim. Bir anda yolu değiştirdi. Napıyordu bu!? Bu yol eve gitmiyor!?
Biraz daha gittikten sonra bir eczanenin önünde durduk. "Bekle" deyip arabadan indi. Elinde ilaçlarla eczaneden çıkınca sırıtmama engel olamadım. Eve gelince "Açmısın?" Diye sordu. "Evet" dedim. "Mutfakta yemek var git onu ye" dedi. Neydi bu şimdi? Niye böyle davrandı ki?
"Neyse" deyip mutfağa gittim...Saatin kaç olduğunda haberim dahi yoktu. Kaç saattir ders çalışıyordum. Jungkook'dan da ses çıkmamıştı. Aşağı inmeye karar verdim. Birde ne göreyim Jungkook!. Film seyrediyordu. Yanına gittim. Ama o... televizyonu kapatıp gitti. Olduğum yerde bakakalmıştım. O artık eski Jungkook değildi. Bir şey onu değiştirmişti? Onu değiştiren şey neydi? Bu sorunun cevabını bulmalıydım. Üzgün ve düşünceli bir şekilde odama gittim. Kulaklığımı ve telefonumu alıp yatağa uzandım...
Güneş ışınları odamın içini aydınlatıyordu. Bugün cumartesi, okul yok, biraz daha yatabilirim diye düşünürken kapım tıklatıldı.
-Gir!
-Eun Hanım, Jungkook Bey sizi kahvaltıya çağırıyor.
-Gelemeyeceğimi şöyle
-Ama-
-Lütfen
-Peki.
Deyip odadan çıktı. Onun yüzünü dahi görmek istemiyordum. Dün geceki yaptığından sonra. Tam yatağıma oturmuştum ki kapı sertçe açıldı.-Jungkook?
-Neden gelmedin!?
-Aç değilim
-Eun zorlama beni aşağı in ve kahvaltını yap!!!
-Hay-
-Hemen!
-(Gözlerim dolmuştu.) Neden böyle davranıyorsun!? Sen bu değilsin!? Sen eski Jungkook değilsin!? Çok değiştin!?
Deyip kapıyı çarparak odadan çıktım.~Yeni bölüm cumartesi veya pazar günü gelir.~