Kızın babası kızı öldürmek için bir katil tutarsa...
Dağ evimde yatıyordum taki o alarm çalana kadar."şu siktiğimin alarmı bi günde çalmasa şaşarım "yataktan mırıldanarak kalkmışt
ım. Elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı yaptım. İş görüşmesine gidecektim bugün o yüzden altıma siyah bir kot ,üstüme kısa kollu onu hafif açık kalacak şekilde gömlek giydim. Arabamı hazırlayıp yola çıktım.
-alo!
-evet geliyorum.
-parayı orda konuşuruz .
-tamam.
Bugün bir babanın kızını öldürecektim.Kolay olacağını düşünüyorum. Zaten genellikle her zaman birilerini öldürürdüm. Bu yüzden kafamda endişe yoktu.Ben bunları düşünürken buluşacağım yere gelmiştim bile arabadan inip ofise doğru yürümeye başladım. O adamı gördüğümde üstünü inceledim. Siyah kumaş pantolon,beyaz gömlek giymiş tipi ise hiç kötü birine benzemiyordu. Beyaz tenli ,hafif koyu kahve saçları, tertemiz bi yüzü ve yeşil orman gibi gözleri vardı. Bi anda konuşmaya başladı.
-merhaba! İlk önce ismim Aras. Direkt konuya geçmek istiyorum. Telefonda konuştuğumuz gibi kızımı öldürmeni istiyorum. Bunun karşılığında sana 550bin dolar vericem kabul ediyor musun?
-benim adım Kaan tanıştığımıza memnun oldum. Konuyu bende uzatmak istemiyorum ama birkaç bilgi vermen gerekiyor kızın nerde neden öldürmek istiyorsun ve fotoğrafı gerekli.
Anlaşmayı kabul etmeyi düşünüyodum çünkü bu aralar para konusunda biraz sıkıntı çekiyodum ama anlam veremediğim bir şey vardı...
-bir yıl önce birine borçlandım büyük miktarda ,ödeyemeyeceğimi söylediğimde benden kızımı aldı, ve borcumu ödediğimde geri vereceğini söyledi üstünden yaklaşık bir yıl geçti borcumu ödeyeli ama kızımı bana vermedi kızım onun evinde kalmak istediğini söyleyerek bana ihanet etti bende intikam için kızımı öldürmek istedim. Kızım fotoğrafı bu. Oturduğu yer ise .......
Adamın sebebi çok saçma gelmişti. Altında başka bisi vardı ama çok sorgulamadim. Kıza baktığımda kiz çok güzel bi kızdı. Saçları karamel tonu ,gözleri bal rengi,dudakları dolgun ,beyaz tenli ,fiziği mükemmel bi kızdı. Bu adam neden bu kadar güzel bi kızı öldürmek istesin ki?kafamdaki düşünceleri atıp konuşmaya başladım
-anlaşmayi kabul ediyorum. Kızı ilk önce bulup takip edicem. En savunmasız anında ise öldüreceğim ama zorluk çıkarsa para miktarı artar.
-paradan yana hiç bi sıkıntı yok öldür yeterli.
-tamam detayları daha sonra size bilgilendiririm iyi günler.
Diyip odadan çıktım. Kızın fotografi hala elimde idi. "Has siktir aşık mı oldum lan ben"dedim içimden "saçmalama olmaz böyle bisi "
-iç sesim kes çeneni yoksa seni de öldürürüm.
Ne ben daha yeni iç sesimle mi konuşutum. Neyse artık yeter eve gidip biraz dinlemek istiyorum.
Eve gittim 1 saat uyuyup geri kaktim evde bir bilgisayarım vardı ordan kişileri bulmam çok kolay oluyordu. Kızın ismini ,yaşını nerde oturduğunu felan öğrenmiştim .-ismi güzelmiş ama yazık olacak kıza. İsmi efdal da bi sorun var oha amk bune ne...
Büyük bi sorun vardı...
Evde akşamın olmasını bekledim sonra üstüme siyah bir Sweatshirt, siyah bir kot giydim saçımı da ellerimle düzelttikten sonra evden kızı bulmak için çıktım.
Benim için kızı ne kadar erken öldürürsem o kadar iyi olacaktı. O parayla kendime adam tutacaktım.
Yarım saatin sonunda adresteki eve varmıştım. Arabamı evin yanındaki ormanlık bir yere durdurdum ve eve doğru daha da yakınlaşmaya baslasim. Ve evet o büyük sorun burasi bi mafyanın eviydi...
Ev simsiyah adeta ormanda kaybolup gidiyordu sarı ışıkları olması da eve ayrı bi korku katıyordu. Ev iki katlı etrafında yaklaşık 47 koruma vardı evet görünen tarafı saymıştım. Evi incelemeyi bırakıp evin yanında bi çali görmüştüm oraya saklanıp geceyi burda geçircektim. Yaklaşık bir buçuk saattir telefonuma bakıyordum korumalar duvarın arkasında olduğu için göremiyorlardı. Ve telefonu cebime koyup tam uyuyacakken birden ses geldi.-Yarın akşam baloya gideceğiz ona göre hazırlan
-Peki hazırlanırım ama bir şey soracağım
-sor Efdal
-beni ne zaman bırakacaksın?
Bu cümlesine şaşırmıştım. Babası bana ona aşık olduğunu söylemişti. Anlam vermiyordum. Ve yeniden dinlemeye başladım.
-seni asla bırakmayacağım defalarca dedim baban seni bana sattı. Sen benim escortumsun ayrıca ben evliyim. Anladın mı beni şimdi kapa çeneni ve git yat.
Ne bunu babası neden sattı ki? Şimdi hangisi doğru söylüyor?yeniden eve kulak verdim.
-Ben senin escortun felan değilim ayrıca benim seni felan da istediğim yok evliliğin beni ilgilendirmez . İnan seçecek olsam seni seçmezdim bi sana bak bi bana ben 18 yaşındayım sen 30 yakıştırıyor musun kendine?
-efdal kes çeneni yoksa sana yapmadığım şeyleri de yaparım şimdi çık odana tek bi kelime daha etme.
-senden nefret ediyorum.
-ÇIK ODANA DEDİM.
Ve sesler kesildi. Kafam çok karışmıştı masum birinin canını almak istemiyordum bugüne kadar öldürdüklerimin hepsi hak etmişti ama şimdi ne yapacaktım?
Evin ışıkları kesilince orda uyumaya karar vermiştim. Alarm kurmamıştım güvenlikler duymasın diye ama saat kaçta kalkacağıma kendimi adapte ettiğimde kalkıyordum.
Ve öylede oldu. Saat gece 5 de kalkmıştım. Arabama binip evime gittim. Evimde birkaç isim vardi yaklaşık 3 saat onlarla uğramıştım. Ve sonra aklıma bir fikir gelmişti bi anda.o eve girecektim. Aklıma çılgınca gibi gelsede dönmek yoktu . Tamirci kılığına girip eve gönderildim diyecektim. Zaten dün akşamki konuşmadan adamın ismini duymuştum baran' di. Üstüme Tamirci kıyafetlerini giydim. Saçımı ise anlimi kapatacak şekilde bırakmıştım ve arabaya binip o eve yürümeye başladım.-hay sikiyim böyle işi. Tamirci çantam nerde mk bi kere de bi işi düzgün yapayım şaşarım.
Yoldan geçerken bi yerde durup bulmuştum neyseki ve hızla o eve doğru yol almaya devam ettim ve en sonunda varmıştım. Dünkü duvarın arkasındaki çalının yanına yine geçmiştim ve baranin evden çıktığını gördüm. Adamlarına bir kaç bir şey diyip gitmişti. Ve bende bi 15 dk sonra korumaların yanına gidip konuşmaya başladım.-merhaba!beni baran bey yönlendirdi su sisteminde ve evin duvarlarında bir sıkıntı varmı diye bakacağım içeri gire bilirmiyim?
-Ben baran beyin böyle bir şey dediğini hatırlamıyorum. Yanlış geldiniz galiba
Tam pardon dicekken bir kişi.
-geçen gün gelecek olan Tamirci gelmemişti muhtemelen onun yerine bunu çağırdı alın içeri dedi
Ve içime bir su serpilmişti sanki. Tam o sırada evin dış kapısı açıldı ve ben girince geri kapandı. İç kapıya doğru yönelip kapıyı çaldım. Ve bir kadın açtı. Kadının üstünde bir beyaz önlük ve bir sapka vardı. Yaşlı bir kadına benziyordu. Ve konuşmaya başladım.
-beni baran bey gönderdi. İlk önce duvarlara sonra suya bakacağım müsaadenizle diyip yukarı kata çıktım. Kadın da bisi dememişti ve hemen odaları aramaya başladım ve bir odaya girdiğimde o kız vardı efdal. Yatakta uyuyordu. Kızı incelemeye başlamıştım sandığım kadar güzel değildi kızı burda öldürsem mi diye düşündüm ama şuan olmazdı. Bende sağ çıkamazdım burdan ve en iyisinin kızla konuşmak olduğunu düşündüm.