Arkadaşlar bu benim ilk kitabım çok okuyan olmasa da bilgi vermek istedim. 2 güne bir yeni bölüm gelecek iyi okumalar yorum yaparsanız sevinirim.
Efdal çok güzel uyuyordu. Kaldırmak istemiyordum ama kaldırmak zorundaydım yoksa yakalana bilirdim ve ona dokundum.
-efdal
Uyanmamıştı yüksek sesle de konuşamıyordum ve tekrar seslendim.
-efdal uyan
Bir şeyler mırıldanarak öbür tarafına dönmüştü. Ciddileşip tekrar dedim.
-Efdal uyan artık!
Uyanmıştı .-Sen kimsin ne işin var burda?
-Kim olduğumu söyleyemem ama sana senin için bir kaç birsey soracağım sorabilir miyim?
-benim için derken?
-senin iyiliğin için burdan kurtulman için.
-Peki sorabilirsin.
-senin burda ne işin var neden ailenin yanında değilsin?
-Babamın bi aralar para sıkıntısı vardı. Ama borcu yoktu. Sırf para sıkıntısı çekmemek için beni bu adama sattı.
-Peki anladım. Bu adam sana bir şey yaptımi Peki?
-hayır genellikle sözünü dinlemezsem tokat atıyor yada dövüyor o kadar.
-Peki bunları neden yapıyor?
-bilmiyorum sürekli yakında öğrenirsin diyor.
-Peki teşekkür ederim şimdi gitmem gerek. Korkma seni en kısa zamanda kurtaracağım.
Ben ne karışık bir olayın içine düşmüştüm böyle nasıl çıkacaktım bu olayın içinden. Bendemi ölecektim yada onları mı oldurecektim. Kafamda hiç birsey net değildi.
Evden çıktım arabayla giderken baran bey aradı ve konuşmaya başladım.-alo
-evet kızının nerde olduğunu buldum
-yakında öldüreceğim.
-biraz zaman.
-öldürdükten sonra fotoğrafını atarım
-iyi günler.
aras bey hemen öldürmemi istiyordu ama neden? Aras beye suanlik bir şey demeyecektim. Fotoğrafada bi çare bulacağımı düşünüyordum. Aklıma akşamki baloda kızı kaçırsam mı diye düşündüm ama şuan çok erkendi. Onun yerine bi fikir gelmişti.Eve varmıştım. Varır varmaz hemen duşa attım kendimi. 1 saatin sonunda çıka bilmiştim. Üstüme salaş bi t-shiort,
Altıma ise salaş siyah bi esofman giyip kendimi yatağa atmıştım bütün alarmları da kapatmıştım. Saat daha 12 idi akşama daha çok vardı. Akşam ise çok heyecanlı geçecek gibi görünüyor demek isterdim ki öyle olacağını düşünmüyordum.Aşkam yeni yeni oluyordu. Saat 6 idi . Ama hangi balo yeri olduğunu söylemediği için bulmam gerekiyordu. O yüzden şimdiden hazırlanmaya başlamıştım. Üstüme siyah çok dar olmayacak şekilde bir kot, altıma ise siyah dar bi gömlek giydim. Saçlarım ise her zaman olduğu gibi dağınık ve kıvırcıķlardı. Boyum zaten uzun olduğu için ayakkabıyı çok yüksek tabanlı sevmiyordum o yüzden düz taban siyah bir ayakkabı giydim ve parfumle banyo yaptıktan sonra evden çıktım.
Birinci yerde yoklardı. İkinci yerdede. Üçüncü de de ... "hay sikiyim artık bari şu son yerde olsun hadi "arabadan tekrar inip içimden dua ede ede balo yerine yürüdüm. Oraya vardığımda herkes siyah giymiş ,slow bir şarkı çalıyordu. Gözüm çok geçmeden efdala çarptı. O oradaydı. Ama yanındaki mafya nerde? Yanına şuan risk atıp gitmek istemedim. Lavaboya kalkacağına emindim o sırada tekrardan soru soracaktım. Bir köşeye oturup etrafı izlemeye başladım.
Çiftler dansa kalkmıştı. Efdal ise yanındaki adam ile hala oturuyordu. Gözü bi anda bana döndü ve bana gülümsedi bende ona karşılık verdim. Ardından yanındakine bir şeyler söyleyip ayağa kalkıp lavaboya gitti. Bende ayağa kalkıp peşinden yavaş yavaş gitmiştim.
-aa gene sen neden geldin buraya ?
-sana soru sormak için müsaaden vardır umarım
-tabi sor ama bende sana soracağım.
-tamam. Babanla aran nasıldı?baranın elinden kurtulmaya çalıştınmı?evinizin arka kısmında veya başka yerinde çıkış varmı?
-babamla aram çok iyi değildi kavga ederdik. Ama çok şiddetli değil. Hiç denemedim kaçmayı çünkü kaçarsam beni öldürmekle tehdit ediyor. Arkada ise bir kapı var bir kere saldırmışlardı bizde ordan çıkmıştık. Şimdi sıra benim sorumda. Beni ne zaman kurtaracaksın?
-şimdi al bu telefonu genellikle kapalı olsun telefon bir daha bir yere gideceğiniz de bana söyle bir dahaki sefere kurtaracağım.
-Tamam simdi gidiyim teşekkürler
Kız kurtulmak istiyordu çok netti . Ama nasıl kurtaracağım planlamam gerekiyordu. Bilgileri aldığım için burda durmanın bi anlami yoktu bende bir bara gidip orda kendim içemeye başladım kafamdaki düşüncelerden sıyrılmıştım. Yanıma kızlar geliyor dans edip geri gidiyorlardı. Yaklaşık 3 saat sonra zar zor eve gitmeye çalışıyordum. Arabama bindim. Yavaş yavaş sürüyordum ama birden yol dönmeye başladı. "Lan yol hareket ediyor"yol bir türlü durmuyordu. Gerisi karanlık
Uyandığımda arabanın içindeydim. Dün aksam çok içmiş olucam ki kaza yapmıştım. Arabada su buldum ve içtim. Sol ayağım galiba kırılmıştı. Hareket ettiremiyordum. Evim yakındı buraya o yüzden topallaya topallaya yürümeyi tercih ettim. Zaten para sıkıntısı çekiyordum. Birde araba için boşa para veremezdim. Evime 15 dakikanın sonunda varmıştım. Elime pansuman yapmak için bir pamuk birde ilaç almıştım. Elimdeki pamukla yüzüme acıyacak kemiğimi parçalayacak şekilde bastiriyordum. Sonra ayağıma ormandan bulduğum bir ince uzun sopayı bacağıma destekleyip sargı bezi ile sarmıştım. Kendimi yatağıma yavaşça yerleştirip uyumayı tercih etmiştim.Arkadaşlar yorum yaparsanız sevinirim bu bölüm biraz kısa oldu ama öbür bölüm uzun olacak iki gün sonra yenisi gelecek iyi okumalar