Yuna'dan.
"Yuna... Yunaaa"
"Hı? Efendim?"
"Kendimi iyi hissetmiyorum. Hastaneye gitmeliyim."
"Hazırlandın mı?"
"Hayır. Hazırlanacağım şimdi. Yatacak mısın, benimle mi geleceksin?"
"Seninle geleceğim. Seni yanlız bırakamam"
"Seni seviyorum. Bil istedim."
"Zaten biliyorum beni deli gibi sevdiğini.."
*
Hastaneden çıktık ve nöbetçi bir eczane bulup doktorun Ryujin icin yazdığı ilacı aldık.
"Sahil kenarında yürümek ister misin ryu?"
"Olur. Deniz havası almak iyi gelir."
"Haklısın."
5 dakika yürüdükten sonra sahil kenarına vardık. Denizden savrulan dalga sesleri eşliginde birkaç dakika yürüdük.
"Sen iyisin değil mi?"
"Son zamanlarda yaşadıklarımız biraz yordu. Ama iyiyim.."
"Haklısın. En çok da Bae ve Kyujine takılıyor kafam."
"Herkese güvenmemeliyiz.."
"Ama biz güvendik.."
"Bu konuyu kapatalım. Kulaklığımı getirmiştim. Bir eşini sana vereyim mi?"
"Olur."
"Ne açayım?"
"Hiç fark etmez.."
*
"Karnım acıktı Yuna. Eve gidelim. Kahvaltıdan sonra ilacımı içerim."
"Tamam. Sen nasıl istersen. Emrine amadeyim güzelim."
"Yuna, bana bu kadar değer verme. Yakın bir zamanda intihar etme ihtimalimi göz ardı etme lütfen."
"Benim için sen çok değerlisin Ryujin. Bir daha böyle konuşup beni üzmeye kalkışma. Böyle birşey olmayacak. Seni hayata bağlayacağım. İntihar etmek aklının ucundan geçmeyecek."
Ryujin ağlamaya tam başlayacakken dudaklarına yapıştım. Bu ilk öpüşmemizdi. Sanırım bu dudaklar bundan sonra yaşayacağım günlere tutunmamı sağlıyordu. Belli etmesem de gerçekten ben de yorulmuştum. Hem de yeteri kadar. Ryujin utanıp hemen geri çekildi. Başını öne eğdi ve tek kelime bile etmedi. Birkaç saniye sonra sıkıca sarıldım ve bu sarılmanın diğerlerinden daha etkili olduğunu fark ettim.
"İyi misin bebeğin?"
"İyiyim. Teşekkür ederim. Lütfen eve gidebilir miyiz?"
"Tabii ki gidelim. Sen burda dur, ben arabayı getireceğim."
"Olmaz. Ben de seninle geliyorum. Gecenin bu karanlığında birbirimizi bırakmayalım."
"Tamam, gidelim."
*
"Efendim Chaer?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar - Ryuna/Chaeryeji
FanfictionRyujin: Tesekkurlerr İstersen fotoğrafımı atabilirim Yarin okula gelemeyecegim matematik sinavina gelecegim sadece 3 gün beklemene gerek yok bence 😊 Yuna: Müsaitsen eger... ✓Tamamlandı. ^{23.01.24-05.08.24}^