Yazarın ağzından
İsrail sevdiği adamı kollarına alarak arabaya bindirdi ve Danimarka'nın evine doğru sürmeye başladı.( Lilywwx'e ithafen danimarka yaptım)
Dağ evinde bıraktığı ölü kayınpederini umursamamış gibi dursa da bu suçu Azerbaycan'ın işlediğine dair tüm kanıtları ortadan kaldırmıştı. Eğer ceset bulunur ise suç ona kalacaktı. Polislere o adamın Azerbaycan'a saldırdığını onunda itip öldürdüğünü anlatacak ve sevdiğini kurtaracaktı.
Zaten Azerbaycan bu saatten sonra onu affetmezdi. Yaptığı onca kötülük ve acıdan sonra lakin İsrail onun için yapmak zorundaydı. Yapmazsa sevdiği adama zarar verecekti. Tehdit edilmişti, eğer yapma-
Sonunda eve varmıştı. Hızla arabadan inip sevdiğini kollarına aldı ve evin kapısını tekme atarak çaldı. Danimarka kapıyı açtığı gibi kollarındaki bedeni görerek yana kaydı.
İkilide içeri geçtiler. İsrail kollarındaki biriciğini alıp hızla Danimarka'nın misafir odasına yatırdı, bu esnada ev sahibi çoktan özel doktorunu aramıştı.
Telefon konuşması biter bitmez iki ülkenin yanına koştu Danimarka. İkisininde durumu vahimdi, İsrail ağlıyor Azerbaycan ise baygındı.
Kapının çalması ile karşı tarafta ki sitede oturan doktorun geldiğini anladı ve hemen kapıyı açmaya gitti. Kapıyı açtığında karşısında doktor değil İsrail'in nişanlısı duruyordu. Danimarka duraksadı, yutkundu.
"k-kime gelmiştin Carl?"
İsrail'in nişanlısı, yani Carl üstten gülümsedi.
"neye olacak? kocama. "
Danimarka hafifçe tebessüm etti bu lafın üzerine. Carl içeri izin almadan emrivaki girip bağırdı.
"Kocacım! Neredesin?"
Carl bir bir odaları gezip bağırırken sonunda misafir odasına girdi. Karşısında ki manzarayla duraksadı, öylece kalakaldı. İsrail eski sevgilisinin başında ağlıyordu.
Yoksa, artık Carl'ı istemiyor muydu?
Carl her adim onun için en iyisi olmaya çalışsa da başaramamış mıydı?Genç oğlanın gözleri yere eğildi, yavaşça arkasını dönüp çıktı ve tuvalete girdi. Kapıyı kilitleyip dizleri üzerine çöktü. Gözleri doldu ama genç oğlan o akreleri silmek yerine sadece burnunu çekti.
Onunda kaderi buydu demek.
Sevdiği adamın sevdiğini iyileştirmek.
.
.
.