19.Kechirasiz, men sizni yo'qotishni xohlamayman!

63 9 3
                                    

Yazar ağzından

Carl en sonunda kendisini sakinleştirip banyodan çıkmıştı. Sızlayan göz kapakları, ağrıyan yüreği ve düğümlenen boğazıyla koridorda bulunan boy aynasına baktı usulca. On beş dakikalık ağlama, onu harap etmişti.

Gözleri kızarmış ve altları şişmiş, burnu kızarmış ve dudakları istese de ulaşamadığı pembe tonuna varmış, yanakları ise ıslak görüntüsü ile iğrenç görünüyordu. Yanaklarının kenarlarına oturan kızarıklar ve boynunda duran İsrail'in yaptığı bıçak izi oradaydı. Sadece onlara bakıyordu suskunca, yutkunmak can alıcı hissettiriyordu.

"Carl, bakabilir misin? Azerbaycan için bi sargı lazım, sen de doktorsun. Yapabilir misin sen?"

Carl nefes alıp kafasını salladı.

"Tabii Danimarka, yardımcı olurum. İlk yardım kutusunu alıp oraya git, ben hemen geliyorum."

Danimarka ona bakarken kızgınlığını unutarak kafasını salladı.

Carl burnunu çekip ilk yardım kutusunu aldı ve sevdiğinin yanına gitti. Azerbaycan'ı muayne etti. Ağır bir durum söz konusu değildi, sadece bıçak ince bağırsağa saplanmıştı. Bu durumda tabii ciddi bir tedavi gerekiyordu lakin öyle ölüm kalım meselesi de yoktu. Azerbaycan gereksiz abartmış meseleyi, Carl böyle düşündü.

Eline zamanla vücut içerisinde çözünen ipliklerden aldı ve her ameliyatta yaptığını yaparak bağırsağı dikkatlice dikti. İsrail orada bayılmıştı, onu kan tutuyordu. Danimarka ise Azerbaycan'a bakmadan Carl'a bir şey lazım olursa vermek için bekliyordu.

Genç doktor dezenfekte ettiği aletleriylw işini bitirdikten sonra karın kısmını da siyah iple dikerek yarayı temizledi. Ardından üzerini örterek yaralı gencin koluna ağrı kesici iğne yaparak odadan eşyaları yerine koymak için çıktı.

Carl odadan çıktıktan sonra yavaşça telefonunu çıkardı, ezbere bildiği numarayı tuşladı.
Babası.

*aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar dene-*

*arama sonlandırıldı*

Carl sinirle telefonu fırlatacakken bir bildirim dikkatini çekti

*babam isimli kişiden bir sesli mesajınız var*

Yavaşça sesli mesajı açtı.

*oğlum, bu konuşmayı yapacağımız gün sonunda geldi. Artık her şeyi öğrenme vakti.*

(ses kaydının devamı sonraki bölümde)

Aldatıldım. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin