Evelyn
La sfârșitul orelor, starea mea era mai acceptabilă decât anticipam. Am reușit să interacționez cu colegii și profesorii, programul a decurs într-un mod decent, iar atmosfera s-a dovedit a fi destul de ok.
Când am plecat spre casă, mi-am luat timp să admir orașul, fără a mă simți presată de timp sau de evenimente stresante. Voiam să savurez momentul și să mă bucur de noul meu oraș. Priveam clădirile, parcurile și oamenii, îndepărtându-mă de problemele vieții mele și pierzându-mă în prezent.
Deși la prima vedere ar parea un oraș linistit, fără prea multe evenimente marcante, simt acea energie distructivă și întunecată ce îl însoțește, ce îi dă viață, și care mă atrage atât de mult spre nebunie.
În timp ce așteptam la un semafor roșu, am observat din nou acel Challenger care a oprit vizavi de mine. Cu geamurile fumurii, nu puteam vedea șoferul, dar răgetul motorului părea să mă provoace la o cursă. Ce spuneam despre energii distructive...Și până la urmă cine sunt eu să refuz o provocare?
Semaforul a schimbat culoarea, iar imediat ce am primit undă verde, am apăsat pe accelerație și l-am provocat la o cursă. Challenger-ul a acceptat provocarea, și și-a mărit și el viteza. Ne-am luat la întrecere pe străzile orașului, ignorându-i pe ceilalți șoferi și sfidând regulile rutiere.
În timp ce mașinile noastre zburau prin străzile luminate, adrenalina îmi pulsa în vene, iar zâmbetul pe care îl împărtășeam cu șoferul din Challenger dezvăluia o conexiune instantanee. Pe lângă toată nebunia, cursa părea să fie și o modalitate de a evada pentru o clipă din rutina obișnuită și de a experimenta libertatea în cea mai pură formă a ei.
Pe măsură ce ne luam la întrecere, mașinile noastre conturau linii fluide în aer, iar vuietul motoarelor răsuna în străzile orașului adormit. Am ignorat regulile de circulație, virând agresiv prin intersecții și accelerând pe străzi întortocheate. În această nebunie a vitezei, am simțit cum chiar și prin geamurile fumurii, privirile noastre s-au întâlnit pentru scurte clipe, dezvăluind o combinație de încântare și îndrăzneală.
În timp ce ne apropiam de marginea orașului, simțeam cum aerul rece îmi lovea fața, iar adrenalina îmi înflăcăra spiritul aventurier. Challenger-ul se afla în fața mea, dar nu demult, m-am strecurat cu dibăcie pe lângă el, preluând conducerea. Acel moment de triumf m-a făcut să râd în hohote, iar ecoul veseliei mele s-a pierdut în vuietul motoarelor.
Am intrat pe o șosea pustie, fiecare colț de roată aducea cu sine un amestec de senzații, iar în ciuda riscului implicit, simțeam că această cursă era exact ceea ce aveam nevoie pentru a evada din propria viață.
Într-un final, am decis să încetinim și să ne oprim într-un loc retras, departe de agitația orașului. Motorul Challenger-ului încetinea, iar în urma noastră răsunau ecourile senzației de libertate. Când geamurile s-au deschis și am reușit în sfârșit să văd șoferul misterios, am rămas încremenită. De ce nu m-am așteptat la asta? Cu adevărat, mă urmărise peste tot de ieri, și totuși, de ce nu am presupus că ar fi fost iar el, urmărindu-mă ca un nebun? Un nebun superb, dar totuși... nu, nu am spus că este superb; ai citit tu greșit.
CITEȘTI
Șoaptele Iubirii
RomanceEu, nu sunt un erou tipic ce ar sacrifica persoana iubită pentru a salva lumea, Eu, sunt Blaze, și aș da foc întregii lumi pentru a te salva.