2. Bölüm Yakamoz Soyağacı

5 1 0
                                    

Bir kaç gün boyunca ne okula gitmişti ne Tumblr'a girmişti ne de doğru düzgün yemek yemişti. Üç kos koca üç gün sonra tekrar Tumblr'a girdi. Gelen üç mesaj vardı. Biri Mariana'dan diğer ikisi Mateo'dan... Mateo iyi olup olmadığımı soruyordu. Mariana'da abimin benden mesaj beklediğini eğer ona mesaj atmassam kafayı yiyeceğini söylüyordu. Bu yüzden mesaj atmak zorunda kalmıştı. Mesajı şöyleydi 'Merhaba Mateo uzun süredir mesaj atamadım hastaydım' sil bu neydi şimdi Alisa. Hasta olduğunu anladığında nasıl hasta oldun diyecekti. Bu yüzden Mateo'ya selam dedi. Buda bir mesajdır sonuçta değil mi? Anında selam yazmıştı. Bu çocuk benim hesabım önünde açık bekliyor muydu? Sen benim hesabım önünde açık bekliyor muydun demişti. Anında evet yazmıştı. Zaman yataktan kalkıp okula gitme vakti demişti Alisa , Mateo'ya. Yirmi dakika sonra yolun kenarında Mateo'yla konuşarak okula giden biri olarak bulmuştu kendini. Mateo o gün ilk defa sormuştu bu soruyu. Aramızda kaç kilometre vardır sevgilim? Aklıma tek takılan kelime sevgilim kelimesiydi. Bir birlerini doğru düzgün tanımadan Mateo sevgilim demişti. Söyle bir cevap vermişti birincisi ben senin sevgilin değilim ve ikincisi aramızda 3028 kilometre var sevgili matruşka demişti. Aramızda neredeyse bir dünya var Sevgilim özellikle bunu bastırarak söylediğini düşünüyordum. Bana bak Mateo Alex Sayek eğer bir daha bana sevgilim dersen seni engellerim. Ayrıca senle de kalmam gider kız kardeşini de engellerim, demişti. Bu ona bir ders olmuştur herhalde. Artık telefonu kapatıp okulun içine girme vakti gelmişti. Sanki telefonu kapatırken arkasında birini bırakıyormuş gibi hissediyordu. Bunun nasıl hissettirdiğini bende anlıyabiliyordum. Okula adımını atar atmaz Poyraz'ı görmesi zaten şaka gibiydi. Poyraz Alisa'yı görünce bir şekilde yumuşuyordu. Taştan yastığa dönüşüyordu. Aynı zamanda Batu'nun onun yanına gelmesi ne demekti peki. İyi ki Poyraz ve Batu'dan önce yanına bir kurtarıcı varmıştı. O kurtarıcının adı Almina Gün'dü. İyi ki Almina yanıma o iki şahıstan önce gelip beni götürmüştü. O iki şahısın bir birine çarpması çok komikti. Almina Alisa'ya baktığında telefonuna bakmış sırıtıyordu. Neden sırıtıyorsun diye sorduğunda hani sana Mateo diye bir arkadaş edindim demiştim ya onunla konuşuyorum demişti. Bir anda gülümsemesi düşmüştü. Neden gülümsemesi düştüğünü sorduğunda Mateo'nun ona soyadının yakamoz olup olmadığını sormuş.Alisa'da soyadının yakamoz olduğunu söylemiş. Mateo Alisa'ya Yakamoz ailesinde bir kız ölmüştü sanki demişti.Evet bir kız enkaz altında kalıp ölmüş. En acısıda şu ki o kız galiba benim kız kardeşimdi demişti.Mateo bunları okuduktan sonra mutlu olucağını sanmıyorum.

Bir Hayat Memat Meselesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin