Alisa hala şok içindeydi. Mateo ve mezuniyet töreni aynı cümlenin içindeydi. Çok kırgın ve kızgındı. Sınıfa giderken biri Alisa'yı tutmuştu. Tutan kisi Poyraz Paker'in en yakın arkadaşı Kerem'di. Kerem, Alisa'ya benimle mezuniyet törenine gelmek ister misin diye sormuştu. Aslında Kerem iyi biri. Sadece Poyraz ile arkadaş olduğu için kötü sanılıyordu. Alisa kabul etmişti. Sınıfa gittiğinde eşyalarını toplayıp eve gidecekti. Eşyalarını toplamanın eve gidecekken Mateo önünü kesmişti ve Kerem'in davetini reddetmesini söylemişti. Sanki emir veriyordu. Alisa'da bunun üstüne bunları Aslında teklifini kabul etmeden önce söyleyecektin Alex demişti. Bunları dedikten sonra Mateo'yu mezuniyet törenine kadar görmemişti. Artik beyefendi ne yaparsa kendi gorecekti. Alisa bu sözleri söyledikten sonra çok rahatlamıştı. Omuzlarından, hatta başından aşağı büyük bir yük bırakmıştı onun rahatlığını çekiyor gibi rahatlamıştı. Son günlerde derslerinin düzeldiğini fark etmişti. Nasil yani Mateo'dan ayrildıği için derslerimi düzelmisti. Kırk yıl düşünsem aklina gelmezdi.
Artık mezuniyet töreni günü gelmişti. Elif, Alisa'nın evine gitmişti. Alisa'yla birlikte hazırlanıyorlardı. Elif şu soruyu sormuştu. Alisa aslında sen Mateo'yla birbirinize yakışıyorsunuz neden ayrıldınız demişti. Alisa'da cevap olarak; iyi kötü görünür kötü ise iyi demişti. Elif nasıl yani diye sormuştu. İlerleyen zamanlarda anlarsın Elif. Bu hayatında kurduğu tek doğru cümleydi.
Artık mezuniyet törenine gideceklerdi. Arabaya binmişlerdi. Neyse ki arabayı Elif'in abisi sürüyordu. Ölme ihtimalleri daha aza inmişti. Artık tören alanına gitmişlerdi. Nasılsın desek artık dönüş yoktu. Dans vaktinde anca yetişmişlerdi. Kerem yoktu Alisa'yı ekmişti. Artık kenarda oturacaktı yapacak hiçbirşey kalmamıştı.Aslında birşey kalmıştı ama asla ve katiyen yapmazdı. Mateo'yla dans etmek. Törenden çıkmıştı. Saat on beşe geliyordu. Törenden çıkıp eve gidip bir bavul hazırlamıştı. O bavulun içinde gerekli eşyalar vardı. Saat 15:30'da ki uçağına yetişmeye çalışıyordu. İngiltere'ye bir arkadaşının yanına gidiyordu. Bunlari hiç kimseye söylememişti. Yanın da bir kişiyle İngiltere'ye gidecekti. Bu kişi Elif'ti. Üniversiteyi İngiltere'de okuyacaklardı. Hiç kimseye birşey demeden İngiltere'ye gidiyorlardı.
Devam Edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hayat Memat Meselesi
Teen FictionAlisa Yakamoz ve Mateo Alex Sayek'in hikayesi. Nasıl sonuçlanıcak bilmiyoruz belki Aşkın Romanı olur belki olmaz bilemiyoruz. *Tamamlandı*