6. Bölüm Kime Ne Oluyor?

2 1 0
                                    

Artık Alisa gittikçe korkmaya başlamıştı. Ya onlara Alisa'yı kaçırması için para ödendiyse gibi şeylerle dolmuştu aklı. Neyse ki Osman ve Kerem farklı bir yere gitmişlerdi ama Eda o ne olacaktı. Ya o kişi Alisa'nın sonunu getirecek kişinin ta kendisiyse. Düşundüğü gibi olmuştu. Kerem Alisa'yı bayıltmıştı.

Alisa uyandığında bir depodaydı. Kerem kaçırmıştı evet ama kim Kerem'e git Alisa'yı kaçır diyebilirdi. Alisa'nın kulağına çok tanıdık bir ses'Mateo'dan ayrıl yoksa sonuçları tanıdığın veya arkadaşın olan herkes için kötü olur' demişti. Siyah gözleri, siyah kıyafeti, siyah ayakkabısı, siyah gömleği ile karşısında duran kişi Poyraz Paker.

Paker ne demek? Paker sert, çatık kaşlı veya aslan demek işti Poyraz'a da tam bu soyad yakışırdı zaten.

Poyraz, Alisa'yı bırakmıştı. Şimdilik. Alisa, Eda'yı aramıştı. Çünkü ortaokuldan beri sevdiği çocuk Kerem, Eda'nın zamanın da üçüncü en yakın arkadaşını sevdiği çocuk bayıltmıştı ve kaçırmıştı. Aslın da tam kaçırmamıştı para alıp kaçırmıştı. Ama yine de kaçırmıştı.Asıl soru şuydu bu olanları Mateo'ya telefonda mı söylemeliydi yoksa Paris'e gidip Mateo'nun yüzüne mi söylemeliydi.
En iyisi  Mateo'ya bir mesaj atmaktı. Mesaj şuydu;

Sevgili Mateo,
Bunu nasıl diyeceğim bilmiyorum ama senden ayrılmak istiyorum. Nedenini lütfen sorma ama bunu yapmalıyım hem senin için hem kendim için şimdi sana diyeceklerini unutma'iyi kötü görünür, kötü ise iyi görünür.'
                                            Sevgiler Alisa

Artık çoğu problem başlamadan bitmişti. Evet, belki Mateo çok kızacaktı anlıyorum. Evet,belki çok kötü şeyler başlamadan bitmiş olabilirdi ama Mateo ve Alisa'da bitmişti.

Bir Hayat Memat Meselesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin