''tecavüz''

494 13 1
                                    

3 ay önce


Ben ne olduğunu bile henüz anlamamışken gölge Öfkeden gözü dönmüş bi şekilde ateşe saldırdı.


''Napıyosun lan sen! İlay çık elimden bi kaza çıkıcak! Lan piç geberticem seni burdan senin ölün çıkıcak''.


''Dur bırak onu! Aşkım hiç bir şey göründüğü gibi değil''.


''Aşkım deme bana! Bana aşkım deme ilay! Lan nasıl yaptın lan bana bunu!''. Ateşi yumruklamaya devam ettim. O an ölmek istiyordum sevdiğim kadın ve kardeşim dediğim adamı bi otel odasında basmaktansa ölmek istiyordum...



Göz yaşlarıma hakim olamadım, ben sildikçe dahada hızlanıyordu zar zor nefesimi toparlayıp konuşmaya başladım ''Bırak yalvarırım dur yapma ölüyor görmüyor musun?''.



''Çok mu üzüldün yasak aşkına!'' Kolundan kavrayıp kendime çektim, nefesimi yüzüne vererek konuşmaya devam ettim. ''Kaç kez yattın kardeşim dediğim adamın altına''.



''Ben seni aldatmadım aldatmamda...'' yanağımda hissettiğim acı ile affalamıştım, hayatımda ilk defa tokat yemiştim bu hayatta en çok güvendiğim  adamın tokadıydı bu.



Silahımı çıkarttım ''bu odadan bi ceset çıkıcak demiştim'' silahımın namlusunu  ateşin kalbine dayadım ''Sen beni tam burdan vurdun! Benim yüreğim kanıyor lan! Seninkide kanıyacak''.



''Yapma! Gölge yalvarırım yapma. Sen bu değilsin kendine gel. Gidelim burdan lütfen''. Çok çağresizdim içinde bulunduğum korkunç bir durumdu. Babamın bana inanmadığı gibi sevdiğim adamda bana inanmıyordu.



İki kurşun deldi hayatımın yarısını paylaştığım dert ortağımın kalbini, benim sıktığım iki kurşun. Oda ilayın bağırış ve çığlıklarıyla inliyordu.



''Nasıl yaptın bunu! Önce babam şimdi ateş sırada kim var ben mi?'' Göğsüne vurdum ''Söylesene! Susma!''.



Kolundan tutup sürükleyerek arabaya bindirdim yol boyunca göz yaşı hiç dinmedi, gelmiştik yine kolundan kavrayıp sürükleyerek yukarı odama çıkarttım.



''Napıcaksın bana? Sen bana kıyamazsın ki gölge, Sen aşıksın bana seviyorsun beni, zarar vermezsin tavşanına'' Bana zarar vereceği ihtimali aklımın ucundan bile geçmiyordu.



''Sen benim aşık olduğum kız değilsin! Sen benim ilayım değilsin! Benim benim erik gözlü tavşanım gerekirse canına kıyar yinede ihanet etmezdi bana''. İlayı yere fırlattım.



''Ben sana ihanet etmedim! Ama sen benim babamı aldın benden kardeşim dediğiğin çocuğu öldürdün gölge''.



Saçından tutup ayağa kaldırdım ağlıyordu. ''Göz yaşlarını boşa harcama daha hiç bişey yapmadım''. Saçlarını elime doladım ve birden çektim. Acıyla inlemişti ''seninle işim bittiğinde beni öldür diye yalvarıcaksın''.



''Gerçekler er yada geç ortaya çıkıcak gölge ve ben seni asla affetmeyeceğim''.



''Öyle mi çok üzüldüm vah vah'' Alaycı bir üslupla konuşmaya devam ettim ''pişman etsene beni ya hadi zamanı geri al ve beni hiç aldatma''.



''Aldatmadım! Aldatmadım! Aldatmadım! Kaç kere söylemem lazım beni duyman için''.



Yatağa itip üzerine çıktım ağırlığımı üzerine vererek ellerimi boynundan gezdirmeye başladım.



''Yapma! Yapma! Gölge yalvarırım yapma bak bunun dönüşü yok...''.



''Olmasın'' Üzerinde benim ateşe aldığım mavi tişört vardı. ''Kıpırdama düzgün dur!'' Saçlarını okşadım ve komidinin içinden çıkarttığım kelepçe ile kollarını yatağa bağladım.



''Yapma!'' Bağırışlarmı çırpınışımı yalvarışlarımı takmıyordu bile, Göz yaşlarım dahada hızlanmıştı, üzerimdeki tişörtü parçalamıştı ''Nefret ediyorum senden! Gelme! Gelme! Gelme!''. Üç yıl sonra yine çağresizdim yine Sesim duyulmuyordu yine kimse inanmıyacaktı bana, sevdiğim güvendiğim adam ikinci cellatım oluyordu. ''Lütfen dur artık öldürme Gölgemi benim ondan başka kimsem yok onu benden alma''.



''Çok canın acıyacak çook'' boynundan ısırarak öpmeye başladım hala kaçmaya çalışıyordu, ''boşuna tüketme gücünü enerjin bana lazım benim öfkem dinsin diye daha çok acı çekmen gerek sevgilim...''.



''Öldür beni... gözümde seni öldüreceğine öldür beni gölge''. Acıyarak bakıyordu bana daha sert bir şekilde devam ediyordu. Dişlerimi sıkıyordum çığlıklarım onu mutlu ediyordu çünkü. ''Senden nefret ediyorum!''. Dişlerimi sıkıcak gücüm bile kalmamıştı...



''Hadi sal kendini bırak acın nefretimle yarışsın ilay''. Boynu mosmor olmuştu bu durumu pek takmadan devam ettim yavaş yavaş aşağı doğru indim.



Ben babamın manevi oğlunun tacizine uğradım... Sevdiğim adam onun kadar bile acımadı bana tecavüz etti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sessiz çığlıklar (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin