''son pişmanlık fayda etmez''

219 10 0
                                    

Aslında ilk tanışmamızdan belliydi bizden olmayacağı, zıt kutuplar birbirini çeker evet aşktada böyle ama...

Olmadı bizden olmadı. Yatağa oturdum. Bu odada çok canım yandı benim, kanattı kırdı döktü topladı yapboz gibi oynadı benimle.

''Bir sürü oda var burda uyumanı istemiyorum''. Sigaramı aldım paketi açmamla ilayın elimden kavranması bir oldu ''Napıyosun kızım ya?''.

''Içmiyceksin!'' Elimdeki sigara paketini camdan aşağıya fırlattım.


''Aferin sana gerizekalı şimdi çözüldü mü sorun? Sence evimde sadece 1 paket mi sigara var?''.

''Hepsini imha edicem'' dedim kendimden emin bir ses tonuyla, bi kaşını havaya kaldırdı. Nasıl yapıcaksın onu dercesine bana bakmaya başladı.

''Hadi evdekileri yok ettin diyelim ya tekel bayilerindekiler markettekiler ne olucak?'' Yavaş adımlarla üzerine yürüdüm.

''Gelme! Gelme!'' Dizlerimin önüne çöktüm. Nefesim kesiliyordu ''lütfen... lütfen yapma''.

''Şşşt sakın ol'' kolundan tutup ayağa kalkmasını sağladım. Canım yanıyordu ona yaşattığım her şey için vicdan azabı duyuyordum.''b-ben...''.

''Bırak beni!'' Elini kolumdan çekmesini sağladım. Koşarcasına odadan çıktım. Bizi bu hale getirdiği için nefret ediyordum ondan. Telefonum çalıyordu açtım ''efendim''.

''Kızım nerdesin aklım çıktı sen açmayınca o... o gölge piçi yerini buldu sandım''.

''O bulmadı ateş ben geldim onu yanına''.

''Ne saçmalıyorsun ya? İyimisin tehtid falan mı ediyor seni?''.


''Yok hayır kendi isteğimle duruyorum Gölgenin yanında ben''.


''Yok sen iyi değilsin, hemen gelmeye çalışıcam, yanına bir adım bile yaklaşırsa polisi ara tamam mı?''.


''Polisede sanada gerek yok, onun bana ihtiyacı var ve bi süre onun yanında olucam hepsi bu kadar''.


''Lan öldürüyordu seni! Sen nasıl bunu unutabiliyorsun? O evde sen türlü türlü işkencelere maruz kalmadın mı? Ne bu tavırın şimdi?''.

''Onu asla affetmeyeceğim, yaşananları unuttuğumda yok ateş''. Telefonu kapattım.

Üzerine ceket getirmiştim, ceketi sırtında hissettiğin anda çığlık attım.

''Sakin ol".

''Aşamıyorum seni... senin yaptıklarını, kokunu... en çokta senleyken sensizliği Aşamıyorum ben Gölge''.

''Bırak açtığım yaraları sarıyım, bırak yeniden sana sarılıyım. Seni yeniden sevmeme izin ver ilay''.

''Asla... asla! Güzel başladı kötü bitti tekrarı olmaz!''. Omuzlarımdaki ceketi bırakıp içeri girdim. Ne değişti? Niye bana iyi davranmaya başladı yine.


1 saat önce

Niye sürekli inkar ediyordu? Gözlerimle görmesem... o zaman inanırdım ilaya ama... ya oda masumsa? Ya bu bir kumpassa ikimize uygulanmış bir kumpas.

Kim yapardı böyle bişeyi? Tabi ya ikimizin ayrılmasını isteyen bir kişi vardı ''Ateş barcalı''. Yasini aradım


''Buyurun Gölge bey ne istemiştiniz''.


''Ben bir kaç ay önce Ateş barcalının sizin otelde kaldığı Odayı basmıştım, görüntüler lazım biran önce''.


''Maalesef efendim, otelimizin sahibi mert bey size sorun çıkartmasın diye görüntüleri sildirdi''.


''Siktir ya... ateşin silahı'' Diye bağırdım birden ''ateşin silahı hala mertte mi?''.


''Sanırım''.


''Süper şimdi ateşi arıyorsun otelin geçmiş kayıtlarında özel bir eşya bulunduğunu odadaki yedek kameradan da eşyanın ateşe ait olduğunun tespit edildiğini söyle''.


''Ama odada yedek kamera yok ki?''.


''Evet ama o bunu bilmiyor dimi?''.



''Hemen hallediyorum Gölge bey''. Ateş barcalıyı arayıp tam Gölge beyin istediği gibi bir konuşma yaptım. Yemi yutmuş bi balık gibi takılmıştı oltaya. Hemen geleceğini söyledi, eşyanın ne olduğunu bile merak etmemişti.



Aradan birkaç dakika geçmişti yasin beni aramıştı hemen açtım ''Halletin mi?''.



''Evet yemi yuttu hatta eşyayı bile sormadan hemen buraya geleceğini tehmin etti''.


''Aferin lan sana...'' Çok mutluydum ilayın bana ihanet etmeme ihtimali vardı küçük olsada büyük bir mutluluk kaplamıştı içimi.


1 saat sonra

''Siparişler geldi yenge nereye bırakıyım?''.

''Bu gün hava güzel bahçede yiyelim istersen''.

''Peki yenge sen nasıl uygun görürsen''. Tam merdivenlere ilerlerken beni durdurdu.

''Ali sen dur ben çağırırım''.

''Peki''.

Yavaş yavaş merdiven basamaklarını çıkmaya başladım, hazır değildim hala o odaya rahatlıkla çıkamıyordum. Ama kurkularınla yüzleşmenin en iyi yolu üzerine gitmektir.

"Ateş nerde?".

''Gölge bey şuan otele giriş yaptı efendim bi müdahalede bulunmamızı ister misiniz efendim''.

sessiz çığlıklar (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin