love or demon part 8

262 35 16
                                    

اینم قسمت هشتم :

این داستان توی اینستاگرام به پایان رسید و داستان جدید شروع شده !

(از زبون زین،کالب)

چرا اون ؟ چرا از بین این همه ادم که میتونستن من واقعی رو ببینن . چرا اون ؟

این سوال سه روز تمام تو سرم تکرار میشد . مهم نیس کجا و مشغول چکاری باشم این سوال داعما تو مغزم بود . حتی اون لحظه که داشتم میرفتم پیش خطرناکترین ادم دنیا . سالازار ! اسمش مسخره بود . ولی اسم اونم مثه همه ی ما تغییر کرده بود !

هیچکس اسم واقعیش رو نمیدونست .‌ اخرین درو‌پشت سرم بستم و اتاق مثه همیشه تاریک بود . من جلو رفتم و روی صندلی نشستم . اون مثه همیشه روی صندلیش جلوی شومینه نشسته بود . ویل(لویی) کنارش واستاده بود و شونش باندپیچی شده بود.

سالازار با صدای شیطانی و ترسناکش گفت : خوش اومدی کالب !

من چشامو چرخوندمو گفتم : ادبو بزا کنار ! برو سر اصل مطلب !

اون از جاش بلند شد و اومد روی صدنلی رو به روی من نشست . یک تصویر رو به روم گذاشت و گفت : تو اینو میشناسی کالب ؟

اون عکس امیلیه !

من گفتم : زندانی چن روز پیش !

_اون ویل رو زخمی کرد و تورو ... !

من گفتم : من نتونستم بکشمش !

اون گفت : تو‌نخواستی بکشیش !

من نفس عمیقی کشیدم و دستامو مشت کردم . اون ادامه داد : من احمق نیستن میدونم که میشناسیش و میدونم خودت ولش کردی بره ! ولی این تهش نیست !

من گفتم : کشتیش !؟

وقتی اینو پرسیدم صدام میلرزید . سالازار هم فهمید . پوزخندی زد و گفت : نه نکشتم ولی فهمیدم اون ول کن نیست . دیشب رفته جایی که جیمزو کشتی و امروزم جسد مایکل رو پیدا کرده هنوز هم داخل این ماجراس !

من عصبی چنگی تو موهام زدمو گفتم : من نمیدونم اون داره چکار میکنه !

سالازار چن لحظه ساکت موند و بعد پرسید : زین میدونی رسم ماه ششم چیه؟

من گفتم : ششمین روز از ششمین ماه یکی رو قربانی میکنین !

اون از جاش بلند شد و گفت : درسته ، امروز ۲۲ می هست  بنابر این تو دقیقا ۱۴ روز وقت داریدتا اون دختر یک شیطان پرست کامل بشه در غیر این صورت تو کسی هستی که اون خنجر و تو قلبش فرو میکنی و بعد از اون دختر ، خانواده ی ویل(لویی) رو دفن میکنی !

با این حرف رنگ ویل(لویی) سفید شد . با ترس گفت : سالازار این چه ربطی به خانواده ی من داره !؟ سالازار تو نمیتونی ! نمیتونی این کارو بکنی لعنتی !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LOVE OR DEMONWhere stories live. Discover now